Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat 2019 (NANO)

Er et flott intervju dette, gir oss virkelig ny innsikt i bravo

2 Likes

Veldig enig i denne tanken.

Det er også betenkelig at denne ligger tilgjengelig på nett, da det er konkurransesensitiv informasjon.

https://soundcloud.com/user-972208711/podcast-98

Noen highlights?

Noen som har noen gode kalkyler på forretningsmodellen til Nano og ta produktet selv ut på markedet?

De skal ikke det, de ser etter partner

Tja tror du det også gjelder for US?

Ja.

Tenk å dra nytte av BP sitt markedsapparat! Ingen små bioteks vil seg så vondt at de går til markedet aleine.

Nå har jeg ikke hørt podcasten, men hvis det stemmer er i såfall fornuftig og et godt valg å søke partner i USA også, slik at de ikke trenger å rulle det ut, markedsføre det og alt annet det innebærer selv.

Dere glemmer at det er en finite gruppe hematologer de skal markedsføre seg mot og at de har jobbet i tover 4 år, til nå, med nøyaktig hvordan de skal gjøre det.

2 Likes

Så du synes altså at det er negativt og et dårlig valg å søke partner i US?

Skrev jeg det?

En personlig mening?

Helt klart en personlig mening.

At de opportunistisk set etter partnere utenfor us er jo kjent.

Og Bravo sa meg bekjent ingenting om dette i den nevnte podden.
Det han imidlertid sa, var at det ikke var særlig aktuelt å prøve å lykkes i US uten å være notert på børs der.

Nei, det var et spørsmål. Du skrev følgende.

Det tolket jeg som at du mente de at de ikke burde søke partner i US, men isteden kjøre det selv, gitt det du skrev.

Men jeg kan omformulere spørsmålet mitt, hvis det var det du reagerte på.

Hvilken strategi mener du er best og hvorfor?

1. Kjøre det selv i US?

2. Forsøke å få en partner til å rulle det ut?

1. Få en partner utenfor US, bruke up front og IPO i US på blant annet å bygge opp en salgsorganisasjon i US (ref Algeta). Leverage 6 år med undersøkelser av Renoldi på hvilken medisinsk logistikkorganisasjon de skal teame opp med, hvordan de skal legge opp insentiver til refererende leger osv osv.

Helt klart ikke en umulig jobb og tydelig noe de jobber mot.

Hvorfor utelater du Nanos egen strategi? :joy:

4 Likes

Den har vel vært å kjøre det på egenhånd i US? :stuck_out_tongue:

Selv om det ble påstått at det ble sagt i podcasten at de nå søkte etter partner i US også (i tillegg til Europa).

Jeg mener det er fornuftig i og for seg. Jeg mener også den nylige emisjonen også var fornuftig.

Det er litt av en rekke begivenheter som skal falle på plass for at ditt scenario blir en realitet i all fall :slight_smile:

Den nylige emisjonen gav de mulighet til å gå til Big Pharma med readout fra Archer, Paradigme og Dlbcl, så jeg er enig i at den var fornuftig.

For oss små aksjonærer er det mye billigere å hindre utvanning på 22kr enn på 100kr :blush:

1 Like

Jeg er usikker på om pengene holder til readout på Paradigme, det kommer an på når i H2 de kommer og det forutsetter at de det ikke blir noen pga treg rekruttering.

For de bør i all fall ikke ha tom lommebok når de går til BP, så jeg vil anta at det er sannsynlig med en emisjon til før readout på Paradigme.

Tja, det er jo fordi de får inn mindre cash, hvis/når det fører til flere emisjoner får du jo bare kostnaden senere for samme lik kapitalinnhenting for selskapet :slight_smile:

De går til BP i H12020 med interim data fra paradigme samt archer og dlbcl :wink:

5 Likes