Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat 2019 (NANO)

Har vi noen konkrete eksempler fra andre selskaper der interimavlesning er brukt i partnerforhandlinger? Vil Bravo & co i det hele tatt ha tilgang til disse avlesningene eller vil informasjonen fra interimavlesningen kun gå fra ICON til FDA?

2 Likes

Interim er jo bare for å se om de oppnår effektgrensen som er satt. Hvis de har nådd den, er det selvfølgelig positivt og betryggende. Hvis den ikke blir nådd legges jo studien ned.

Men det er jo ikke konkrete resultater NANO (og vi) får, vi får kun vite om grensen er nådd eller ikke.

Så klart får de konkrete resultater… Hvordan skal de ellers kunne avgjøre om de skal droppe en arm eller fortsette begge?

Og så klart får de bruke egne data i forhandlinger. Nå må dere gi dere. Det er en open label-studie.

5 Likes

Er vel helt normalt å gå inn i slike forhandlinger med en Non-disclosure agreement? På den måten kan de dele interimdata med et eventuelt BP. Og såklart vil Bravo og co få innsyn i interimdataene.

3 Likes

Så klart får de ikke full innsikt i studien. De får vite threshold. Men for all del, det er noe konkret å vise til i seg selv og har en verdi i og med det øker sannsynligheten for et positivt utfall.

Kilde takk?

Du kan lete selv, Finn ett eneste eksempel der det faktisk har skjedd.

Ja,men du var jo så innmari bastant i din påstand at dette her burde du jo nesten hatt en kilde på? Eller?

3 Likes

Ok. Så Nano skal ha en interrim readout hvor de skal bestemme om en av armene skal droppes, men det skal de ikke gjøre selv, det skal de outsource til ICON?

LOL.

3 Likes

Ja, kilden er en Radium podcast, men jeg husker ikke hvilken, så derfor må du nesten lete litt selv.

Det er i og for seg også logisk at sponsor ikke har full innsikt underveis, i og med at de har en stor egeninteresse i dette og kan Evt forsøk å påvirke sites osv.

De skal jo reise rundt å BESØKE sites. De skal holde fester for legene… Hva er det du prater om?

Inhabilitet, det er for at resultatene skal være så robuste og reliable som mulig. Helt vanlig faktisk :slight_smile: Ikke jeg som har satt den standarden btw :wink:

Okei. Da har vi innskrenket det til 98 episoder med radium podcast. Well done.

Men jeg har også kilder på at nano får full innsyn i interimdata. De sa det på en radium podcast, men jeg husker ikke hvilken så du får lete selv.

Men dersom det er akseptert praksis med bruk av interimdata i partnersamtaler (og paradigmedatene følger opp Lymrit 37-01 datene), så vil de sammen med forhåpentligvis fortsatt fantastiske Archer-1 data stille temmelig sterkt ihht en avtaleinngåelse i H1 2020. Da har de jo enda en helt grei kontantbeholdning igjen også. Et sannsynlig (bull-)scenario du tegner der @Hallakis.

2 Likes

Det er ikke den siste i all fall :wink: Så den trenger du ikke å høre igjennom.

Det er så enkelt som at jeg ikke husker hvilken radium podcast det er, ikke værre enn det :slight_smile: Jeg regner med at du forstår at jeg ikke husker det og at jeg ikke gidder å høre igjennom de for deg :slight_smile:

Du kan jo spørre deg selv og resten av aksjonærene er her, er du interessert i x-antall emisjoner og flere 100 millioner aksjer i Nano?

EMISJON - EMISJON - EMISJON - EMISJON - EMISJON - EMISJON -EMISJON - EMISJON - EMISJON…osv osv …

Sånn…!

2 Likes

Må presisere at jeg er helt enig med deg i at NANO ikke gjør interrimanalysen selv, men at de får levert ORR-data osv av de som gjør studien. Analysen må være av et så greit kaliber at de kan ta taktiske avgjørelser på det.

Og jeg mener at det så klart vil bli brukt i eventuelle forhandlinger.

1 Like

Edit : Det ble litt vel mye tekst, legger ved en link isteden.

Der har du kilde @Hallakis

https://www.fda.gov/media/75398/download

Sjekk linken, FDA mener i all fall at de kan påvirke. Helt greit at du er uenig med de og mener at det er en fillesak, likevel tror jeg nok NANO ønsker å ha FDA på godfot.

Bravo bør vel ha en eller fler friere på tunet dersom han vil sette seg i en såpass heftig innsideposisjon ved å kikke på midlertidig ORR fra Paradigme. Kan ikke gjøre det bare fordi han er ørlite granne nyfiken, liksom.

1 Like