Hva skjer nå !!! Den er over 22 kr … !!!
Endelig!
Det har det vært grunn til å utbryte mange ganger under nedturen. Forhåpentligvis vil det være et uttrykk som ofte vil komme til anvendelse med motsatt fortegn i fortsettelsen.
He he , har vært med en stund jeg også. Så dette var litt Ironi inne i bildet her . Får nå inderlig håpe vi kan se fremover sammens med pasientene som drar nytte av denne fantastiske Betalutin…!!
Det henger ikke en meld i lufta om et eller annet til ASH vel ???
Noe må det være. Endelig danser ordredybden oppover. Nesten like fascinerende å se på som å stirre på flammene i peisen - gjerne med et glass rødvin.
Antyder dere at noen vet noe mer/tidligere enn det som børsmeldes?
Alltid noen som vet noe (vil jeg tro)…Behøver ikke være det da. En dag måtte den vel komme seg på rett vei . Kanskje det er i dag ??
Er vell betryggende for noen at DNB (fortsatt) har troa.
Ikke en gang et såpass stort volum som idag kan forhindre roboter i å hjelpe de som har penger til få seg billige aksjer. Nå er kursen kjørt ned fra 22,65 til 21,83 i løpet av 15 minutter. Ikke alle som kan få til noe sånt…
Livet i en aksje som er en traderfavoritt.
Top 50 har kjøp med begge hender siste dagene .Nano tid for posisjonering
Hvor ser du det?
Himla drid😤
Slapp av ingen av dere skulle selge på 22.65 . Så hvorfor er det noen som selger på 21.22 nå ? Jo det er roboter som desperat forsøker å lure ut noen frustrerte små på disse nivåene. Pust med magen vi er snart over 40 igjen.
Planlegger kjøp av utvanning i morgen.
Typisk at robotene kommer på banen når den har gått for mye.
Kursutslaget og omsetning i dag henger nok sammen med DNB analyse og omtale i Finansavisen.
Gi robotene et par dager til så snuser vi nok på 20 blank igjen.
Da smeller jeg til med utvanningskjøpet mitt.
Vært med siden 2015 og mitt første kjøp på 11.95
Snitt 16 på 80% av porteføljen men rett under 40 på resten så rund 3k aksjer i morgen eller mandag på 20-21 hjelper jo godt på snittet for den delen av portisen.
Kan noen poste her DNB analyse og omtale i Finansavisen
top 50