Ling sin tidligere analyse hadde han omtrent 50% LoA, basert på litt generiske tall og i hvilken fase man er i. Det synes jeg er et veldig fornuftig utgangspunk. Så kan man selvfølgelig legge til/fjerne noen prosentpoeng ut ifra hva man observerer/mener.
[/quote]
Ling har vel hatt en uendret LOA på 45-50% siden tidlig 2016. Utviklingen hos NANO har etter hans mening stått på stedet hvil de siste 3 årene? Sannsynligheten for godkjenning selvfølgelig høyere nå enn for 3 år siden. Kurs og kursmål er en helt annen diskusjon.
Konspirasjonsteorier bør man muligens holde seg unna? Uansett, Jeg har fulgt NANO tett de 4 siste årene, og det inntrykket jeg sitter med er som om at “noen” personer eller grupper motarbeider kursen og til dels selskapet?
Det er mange meninger om kursen, min er at den helt klart nå burde være nærmere 100 enn 0. Man får vel bare smøre seg med videre tålmodighet og håpe på at den rette meldingen snart dukker opp, den som snur opp ned på alt. Saueflokken kommer til å trampe hverandre flat for å komme seg inn og alle angrer og klager på at de ikke lastet mer og mye på 20-tallet. Ting tar fremdeles tid men det nærmer seg for hver dag