Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat 2019 (NANO)

Er vel bare en brainfart fra @ath100 sin side, vi har fasttrack men det er accelerated approval som ligger til grunn for tidsplanen nano har presentert.

1 Like

Det kommer! har du solgt deg helt ut Savepig?? Lite positivt fra deg for tiden.

1 Like

Nei jeg har faktisk økt antall aksjer jeg sitter på det siste drøye året, men andelen det utgjør i porteføljen bare synker og synker. Hadde ikke kunne leve med meg selv om selskapet plutselig ble kjøpt og jeg satt ute.

Alt jeg gjør er synlig på shareville og jeg tracker og i porteføljetråden her.

https://beta.tekinvestor.no/t/hva-er-din-portefolje/337/2439

image

3 Likes

Selvfølgelig, blingset litt i farten. Rettet nå. Takk for korreksjonen.

1 Like

Litt kraftig språk bruk, men dette var den dyreste damen jeg har vært utsatt for. Men Costa og Nano ledelsen var absolutt å kritisere for å ikke orientere seg om hvilke personer de skulle forholde seg til. Det er basis kunnskap i alle relasjoner i livet. Noen kaller det også sosiale antenner.

Så lenge det ikke kommer noe kursdrivende i år så vil den nok fortsette å sige nedover. Muligens får vi noe DLBCL drypp på Q3?

hehe

Når neste kurs drivende melding kommer så vil den rallye oppover :wink:

Eg e så :face_with_symbols_over_mouth:drittlei, har bare gått straka vegen ned. Måtte bare få ut litt frustrasjon. :triumph:

Det er noen som vil at du skal bli drittlei. Håper du ikke lar deg finte ut. Idag er det nok en gang tydelig at aksjen forsøkes solgt ned.

2 Likes

Veldig enig, å det har pågått ganske lenge. Godt hjulpet av utlånte aksjer.

Men tiden renner vel ut får de som holder på med dette etter hvert. Får håpe ikke så mange lar seg frustrere ut av sine aksjer, da vil frustratoren på sikt måtte ut med mye for å dekke inn de de aksjene de evt har mistet til long posisjoner.

1 Like

Men husk også at fra de irriterende teknikerene sitt ståsted, så er en test nedover mot emisjonskurs helt nødvendig for å bygge en base for videre vekst.

1 Like

Har tenkt så mange ganger at hvis folk kunne lese et chart så ville frustrasjonen kanskje vært mindre @Savepig . Teknikerne har påpekt den negative trenden i lange tider. At noen blir overrasket over at vi siger ned skjønner jeg ikke, trenden er jo ned? Når trenden snur så vil alt bli bra, men som nevnt over tenker jeg det ikke vil skje all den tid det er fravær av news.

I mellomtiden gir det oss gylne muligheter for å akkumulere flere aksjer. Jeg klager overhodet ikke på det. Tenk å få kjøpe Nano på 20 kr så langt inn i forskningen som vi er! :+1:

15 Likes

Jeg blir ikke overrasket hvis aksjen siger nedover, men jeg blir enda mindre overrasket om den tar av oppover. På den ene siden litt (riktignok godt begrunnet) tallmagi, på den andre siden skyhøyt potensiale. Men godt mulig at den skal ned før den skal opp. NANO har substans så det holder, så at nyheter skulle være en forutsetning for oppgang deler jeg ikke. Selv en konservativ analyse fra DNB som ikke engang tar hensyn til Archer-1 opererer jo med kursestimat på 65 kr.

Du slutte å skrive innlegg på forum etter du har vært ute med klassen @Merlin.

5 Likes

Dere må ikke glemme at helgen står for tur :slight_smile: For dem som husker :rofl:

1 Like

Mange som kunne ha godt av alkohol sperre på tastaturet i periode 00:00 - 07:00 :joy::joy:

Stop loss raid? jeg må sige, at det faktisk begynder at blive ret nemt at se, hvordan shorterne arbejder (eller markedets bevægelser om man vil) … det er altid 15:45 - 16:15, der bliver presset ekstra hårdt i markedet.

1 Like

Ja, de vet hvordan de skal tvinge gjennom de tekniske signalene de ønsker – ingen tvil om det…

Hva tenker vi vedr. en evt. BTD? 60 dagers fristen ifht til sist fremleggelse av data på R&D begynner vel å nærme seg.

Hadde vel uansett ikke hatt noe å si kursmessig :rofl:

1 Like

Tror det stemmer, det var et knall hardt press mot 22 og det ble ristet ut en stor post på nesten 50 K aksjer som nok lå med en stop loss der, eller et annet press som ble utløst. Det som er spennende er at det er kjøpere til så store volum som blir ristet løs. Kampen om verdiene i NANO er for mange brutal. Blir nok en endring og et lite forventningsrally frem mot Q3. Da regner jeg med at det blir en oppdatering på antall pasienter rekruttert i Paradigme. Dersom det ikke blir annet enn at “vi er happy med utviklingen” kommer siste rest av nervebuntene til å hoppe over bord.

1 Like