Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat 2019 (NANO)

Alle børsnoterte selskap skal legge frem regnskap hvert kvartal, om de nødvendigvis må rapportere rekruttering er ikke gitt. Men jo mer som er usikkert/ukjent om et selskap jo større risikopremie vil en fornuftig investor kreve så det er etter mitt syn ikke så lurt å kutte ned på informasjonen til markedet.

Edit: Her har det tydeligvis blitt endrede regler, så det er riktig som Astrup skriver at 1Q og 3Q rapporter frivillige, dog anbefales disse av IR standarden for selskap på Oslo Børs.

1 Like

Her burde ledelsen - hvis de bryr seg om pasientene - kjenne sin besøkelsestid, og gjøre alt de kan for å få selskapet av børs så fort som mulig.

1 Like

Hvordan skal de da hente inn mer kapital når de en “vakker dag” trenger påfyll av kapital for å ta selskapet videre. Du vil i tillegg ha en hel haug institusjonelle investorer som må selge seg ut fordi de ikke har mandat til å være investert i unoterte aksjer (eller i hvert fall sterkt begrenset adgang til å holde slike aksjeposter).

1 Like

Les deg opp på loven.
Alle børsnoterte selskap må levere halvårsrapporter. Kvartalsrapporter er frivillig, dog anbefalt av OSE, men ikke av meg for Nano.

Hei hei. Ser at Bayerns kandidat går mot CD22 som finnes på “some of lymphoma cells” mens Betalutin går mot CD37 som er “well expressed in NHL”. Noen her som kan utdype denne forskjellen, finnes det f.eks mer konkrete tall tilgjengelig?

Når tror folket vi kan forvente neste drypp fra Archer?

Heftig post på slutten.

Ja, det gikk endel der, bare så synd at den gikk på dagens laveste.

Skjønner ikke at det alltid skal være en taushet rundt alt fra selskapet- de kan jo antyde noe vedr neste antatte Archertall, For de kjører forhåntligvis etter en tidsplan som er svært viktig å følge . Tåler ikke flere avvik

2 Likes

De rapporterte jo både Archer-1 data og antall pasienter innrullerte i Paradigme, ser ikke noen grunn til at de plutselig skal slutte med det?
Regner med de kommer med noe om det på Q3? :+1:

1 Like

Man må virkelig stålsette seg om dagen. Håper på bedre tider snart!

3 Likes

Noen forventninger til " Third Quarter 2019 Results Presentation and Webcast" ?

På R&D dagen 17. September fikk vi readout på 3 pasienter fra Archer-1 studien. Er det for tidlig å håpe på mere readouts fra Archer-1 ifm. med kommende kvartalsrapport?

Tviler på vi får mer drypp om Archer-1, men håper de kan gi noen hint om DLBCL.

Føler den er litt på overtid nå.

Late-breaking abstracts for ASH publiseres 21. november. Det er vel her det er størst sannsynlighet for at vi får noen drypp fra Archer + DLBCL.

I tillegg møtes vel EMA i disse dager og det kan tenkes at Nano får innvilget PRIME med bakgrunn i endelig mdor. Isåfall meldes nok dette ila av morgendagen.

5 Likes

Sikkert irriterende for noen men har lagt inn emisjonsposten min nå på kjøp 20.5 så får vi se.
Blir som regel solgt ned fra rundt halv 4, 4 tiden så kanskje jeg flytter til 20 blank.
Da håper jeg å være ajour med å opprettholde min eierandel ila dagen.
Selger har jeg sagt jeg ikke skal gjøre før Dovre faller og d kommer ikke Dovre til å gjøre

1 Like

Skal formentligt under 20,00 igen (ps. ejer aktien).

Ja, sikkert mulig. Godt det ikke er noe problem med hverken 20 eller 40, selger ikke på noen av punktene :joy::coffee:

4 Likes

Ja ja rakk ikke å trekke ordren før jeg fikk mine 4.3k på 20.5
Men fornøyd med det så får vi bare se.
Da er i alle fall ikke min eierandel forringet.

Kan godt ha vært at du traff bunnen - i det minste for dagen.