Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat 2019 (NANO)

Sparer litt i aksjer til ungene slik at de kan velge skoler og slikt uten å bekymre seg for det økonomiske. Prøver å være en god pappa :smiling_face_with_three_hearts:

Skal vi se hvordan …

FAEN!!! :face_with_symbols_over_mouth:

21 Likes

Interessant at se om kursen presses under 20,00 her fra 15:45 og frem …

Jeg skal i alle fall ta i mot 10K på 20.20, så jeg skal motvirke så godt jeg kan :slight_smile:

4 Likes

Måske lige afvente og trække den ned på 19,80? Jeg forudset massiv handel og potentielt kraftig bounce, hvis den går under 20,00 i morgen … jeg er selv på køberen :slight_smile:

Går den først under 20 så går den vel også videre ned, så det virker mer fornuftig å legge seg et stykke over 20 enn et stykke under. Men vi kan selvfølgelig godt få sporadisk omsetning på 19,80 uten at støtten dermed er brutt så isåfall utløser det ikke noe videre fall .

I disse bunntider er jeg nyskjerrig på når flertallet tror kursen er tilbake til All Time High (129,-):
(Gir noen milepæler gitt at alt går på skinner)

Tidspunktet jeg tror kursen er tilbake til ATH:

• 2H 2020: Enrollment complete Paradigme
  • 1H 2021: Regulatory filing
  • Senere
  • Aldri

0 stemmegivere

1 Like

Når man er inne på dette med avstemninger.

Når tror du at Nano blir kjøpt opp?

• 1H2020
  • 2H2020
  • 1H2021
  • 2H2021
  • Senere
  • Blir ikke kjøpt opp

0 stemmegivere

Jeg tenker man i et selskap som NANO bør snakke om MCAP når man skal diskutere ATH på grunn av utvanninger. Fra topp har vi 2 emosjoner på 10% og en på 20%. 1.11.11.2=1.452
MCAP med ulikt antall aksjer er da 129/1.452= ca 88 kr.

Så når NANO har passert 88 kr er prisingen av selskapet på ATH(ikke medregnet innløste opsjoner.

7 Likes

Jeg tror det som skal til er paradigme enrolment complete og Archer data blir presentert Ash 2h2020

Utrolig viktig poeng du kommer med. Lett å bli blind på kursen uten å se de bakenforliggende faktorer :slight_smile:

Uten at jeg selv har gjort stort av research, men syns det er positivt at det ikke har kommet noen store overraskelser fra ASH i år. Når man selv ikke presenterer finnes bare nedside ifbm ASH, det var jo greit å unngå.

4 Likes

Herreg… Vi er skada av å være i denne aksjen :sweat_smile:

1 Like

Et undervurdert poeng!

1 Like

En oppside!!

1 Like

Hva med LBA på DLBCL data readout for første 24 pasienter? Det står 2H 2019 i siste presentasjonen og da er det ASH 2019 som gjelder? fingra i kryss :cowboy_hat_face:

Har ikke Bravo vært veldig tydelig på at DLBCL studiet ikke har vist resultater som tilsier at det vil ha en fremtid uten å være i en kombo?
Regner det derfor som lite sannsynlig at det finnes resultater nå som er så gode at de får innvilget LBA.

2 Likes

Tja.

Jeg kan ikke huske at de har sagt noe som helst om den høyeste dosen. Men LBA henger litt vel høyt, kanskje.

Altså: at det viser virkning som single-treatment i uttestingen er ganske verdifullt uansett og blir kanskje sett på som et lite gjennombrudd ift denne vanskelige indikasjonen… Fordi dette gir håp for at en kombi kan gi gode resultater/håp for disse pasientene…

1 Like

… som forventet under 20,00 kortvarigt med massive handler til følge; her bliver der ristet aktionærer ud.

50 000 aksjer ble lagt ut som en sperre på 20 blank . Den lå der i 2 sek før den gikk :facepunch:

1 Like