Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat 2019 (NANO)

Kan det hende at Bravo ønsker å dobbeltliste nano? Han har uttrykt misnøye over norske småinvestorer tidligere

3 Likes

Var det ikke nettopp et intervju med han hvor han sa at du nesten ikke kunne selge medisin i US uten å være børsnotert der?

Here you go, https://soundcloud.com/vitalhealth/eduardo-bravo-on-medicare-pricing-reform-orphan-designations-and-the-eu-biotech-sector

2 Likes

Det var vel en del individer her som tidligere klaget høylytt på at selskapet ikke skaffet seg nok medieomtale. Investorkonferanser er vel nettopp for å gjøre det offentlige rom og investorer oppmerksom på og kjent med selskapet. Det er langt i fra alle som kjenner selskapet like godt som de som frekventerer TI, selv om det virker rart for mange? På Investorkonferanser presenterer man selskapet og er ikke plassen for å komme med nyheter. Personlig synes jeg NANO har mye å “komme” med.

Sarkastiske uttalelser og klaging på selskapets eminente ledelse, uansett hva selskapet foretar seg er tydeligvis noe man bare må akseptere når man er investert i Nordic Nanovektor?

1 Like

Det er en spennende uke vi har foran oss nå.

På tirsdag kommer Q3-tallene. Kanskje får vi en oppdatering rundt rekruttering. Hvis noen av dere er tilstede burde dere be Bravo og Kvåle kommentere muligheter for dobbelnotering med mindre dette allerede er på agendaen.

På onsdag eller torsdag oppdateres notatene fra møtet i EMA med kandidater som har søkt prime.

På torsdag publiseres LBAer til ASH. Her får vi kanskje noe drypp fra Archer og DLBCL.

5 Likes

Klarer ikke slå meg helt til ro rundt dette med innruleringstakt og guiding.
Om jeg ser for meg H2 2020, ergo 30 desember fra 1 nov. Så er dette 14 måneder med rekruttering.
Om nano allerede har 34 pasienter innrullert så tilsier dette ca 7 pasienter i måneden.

• syntes dette høres skummelt ut må jeg innrømme.

Hva tenker folket? Har vanskelig for å være optimistisk. Hvor vi må ha påfyll også på veien av friske midler (men dette venter vi med å diskutere).

De har jo nå 85+ sentre som rekrutterer, og er oppe og går, og sier selv (i september) at rekrutteringstakten er god.
Vil tro det naturlige er at takten øker på ettersom de enkelte sentrene er kommet i gang.
Velger å være forsiktig optimist, de har jo i tillegg åpnet noen ekstra sentre for å øke hastigheten.

1 Like

Hvis de hadde 90 pasienter igjen å behandle 1 oktober, så blir det 7,5 pasienter i måneden hvis de skal være ferdige 1 oktober neste år.
Delt på 85 sentre så er det 0.08 pasienter i måneden pr senter i snitt, det høres mer enn overkommelig ut vel?
Hvis matematikken min er riktig da :stuck_out_tongue_winking_eye::+1:

Det er vel nettopp dette at denne takten ikke sier seg selv? Er jo bevist at det tar nokså tid. Og de sentrene som nå åpnes (blir jo sikkert ikke de mest effektive, da de også må starte opp). Tenker jeg.

Du bør kanskje selge det du evt har i NANO, om du er veldig usikker.

Husk at det ofte er oppstarten av sentre som tar tid, slik at det tar en tid før man oppnår marsjfart av pasienter. Så det er forventet at det går langt tregere i starten. (Det har i og for seg gått enda tregere enn de trodde, men likevel)

Man må nesten bare lytte til guidingen fra ledelsen og ta det som utgangspunkt (Selv om de har bommet tidligere). De har mer informasjon og bedre forutsetninger til å anslå tiden det vil ta enn oss.

Jeg tror uansett ikke at de vil opplyse om antall rekrutterte pasienter i Q3.

Tenker også det er smart! Jeg følger dog ingen bråhast med å gå inn med alt det jeg har lyst til helt enda. Jeg er noe engstelig for at det kan bli litt nedsalg og lavere kurser før jul om vi ligger på nåværende nivåer, i tillegg til at de kun har kjøpt seg 6 mnd før “maset” om penger kommer igjen. Ytterligere positive Archer-1 data, og evt flere regulatoriske privilegier er vell noe som kan slå positivt på kursen kortsiktig ut slik jeg ser det.
Investorer finner vell sin besøkelsestid etterhvert også, når det virkelig begynner å spisse seg til.

2 Likes

Jeg tenker nok litt som deg Annab men samtidig så vil Archer resultatene som tikker inn etterhvert ha større betydning for meg enn innrullerings hastigheten. Nå er jeg heller ikke belånt så en eventuell videre nedgang lever jeg godt med, så lenge Betalutin fortsetter og levere!

1 Like

Du har da innsikt i aksjen virker det som, hvor har du hengt siden du ikke joina dette forumet før en god måned siden?

Du har et godt poeng
Hver klinikk skal behandle ca 1.5 pas. De eneste som får opp farten behandler 2. Det som kan telle positivt er at plutselig har f.eks 60 klinikker dagen og treffer med “sin” pasient i løpet av to måneder. Og da er det halleluja. Jeg tror vi har hatt uflaks hittil og at flaksen kommer.

2 Likes

Hei. Jeg hadde satt stor pris på om du kan presisere hvordan du kommer frem til 7 pasienter pr måned frem til nå.

Ikke meningen å spamme, men jeg slengte sammen en tråd om NANO for de som er interessert. :slight_smile:

4 Likes

Var som jeg skrev.
34 pasienter dosert til nå, 2 mnd igjen av året og så 12 måneder til om vi holder Max guiding fra bravo på H2 2020. Da får du 14 mnd også delere du på gjenværende pasienter… så får du 7 PR måned :slight_smile:

Som @Oilimp påpeker er det jo veldig få pasienter pr. senter som skal til for å oppfylle guidingen.
Ser ingen problemer med at de skal klare dette, spesielt når de har åpnet enda flere sentre.
Vi får nok høre litt om dette (håper jeg) på Q3 presentasjonen, men som @Cinvest har jeg is i magen og har ikke kjøpt noenting til longpotten på lenge. Ikke fordi troen på Nano er borte, men fordi makro ser litt shaky ut og jeg ser ingen triggere her på kort sikt som kan løfte oss opp av hengemyren vi er i. Planen er å vente til etter jul, med mindre de drar en kanin eller fem opp av hatten på tirsdag :slight_smile:

3 Likes

Uten at jeg har finregna på pasienter per site per måned, så var vi nok godt under 0,008 i Lymrit, og i PARADIGME frem til nå. Eller?