Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat 2019 (NANO)

Forhåpentligvis ikke under 0,008 da men…

1 Like

Ferdig rekruttert i 2029, blir bra det.

1 Like

Hvorfor skal det være så mange sentre? er det et krav til studien?

Jeg har heller ikke finregnet på dette men jeg vil tro rekrutteringen vil ta seg opp mtp. at de har flere sites oppe nå, og forhåpentligvis har de fokusert på markedsføring ifb. med studien siden de oppdaget at det gikk tregere enn antatt. Likevel tror jeg ikke man kan puste lettet ut før etter Q4 presentasjonen (neste år) da det da burde være klart om vi kommer i mål ihht. den nye tidslinjen eller ikke.

1 Like

Med så lav rekruttering pr site vil jo slumpfaktoren være forholdsvis stor. Slingringsmonnet for når en site får en passende pasient være veldig stor. Det er vel dette Nano forsøker å motvirke med å ha så mange sites åpne (store talls lov)

1 Like

Er vi positive eller negative mtp. morgensdagens kvartalsrapport ?

Nøytral. Non event. Dog hyggelig med mail fra Nano👍

Har du ikke tro på oppløftende nyheter fra ledelsen ?

Tror vi får DLBCL-data i morgen. :+1:

Hadde vært fint. Det kan da bli en potensiell trigger. Vi trenger det sårt.

Forventer vi ikke oppdaterte rekrutteringstall fra paradigme?

Tror dog ikke dataene er noe å skrive hjem om, så en non-event okke som.

Forventer ingen ting nytt, men sitter spent som en fjær på webcasten uansett

Tror ikke de går for den. Det er såpass langt utenfor bransjestandard at det ville vært rart. Men de burde tho.

Er nok en del angst i markedet for negativt nytt (forsinkelser etc.) så fravær av negativt nytt vil bli oppfattet positivt og kan bli foranledningen til at aksjen begynner å stige igjen. Det vil nok også bli lagt vekt på om man kan spore entusiasme eller nedtrykthet, en fremoverlent ledelse eller en ledelse som føler seg utilpass og trengt inn i et hjørne (slik aksjekursen er blitt).

1 Like

Enig med deg her. Kommer nok til å bli tolket en del mellom linjene. Fulgte med på Funcom webcast hvor flere kommenterte at de virket utilpass. Er spent på hvordan gjengen vår fremstår i morgen :slightly_smiling_face:

Tror dere de presenterer nye fjes i morgen?

*Foto av de nye pasientene på sitene? Neppe.

Rart å misforstå denne setningen. Jeg mente så klart nye ansettelser.

9 Likes

Ikke noe nytt at det koster peng å utvikle kreftmedisin :point_down: :grimacing:

image

https://www.dagensmedisin.no/artikler/2017/10/18/studie–utvikling-av-kreftmedisiner-er-mye-billigere-enn-antatt/

https://jamanetwork.com/journals/jamainternalmedicine/fullarticle/2653012

Spennende å se hvilke bevegelser som skjer blant topp 10 på aksjonær-listen fremover.
Hvordan skal dem forsvare sine posisjoner.
Har FTF en agenda om utlån for å få senket kurs lavest mulig før en godkjennelse slik at dem får deltatt billig i emisjoner og få opp ett stort antall aksjer i langtids-porteføljen?
FTF har vel ikke for vane å trade akkurat. Dem har 5-10års plan når dem rykker inn i selskaper.
Hva tenker OMH? skulle gitt en 5er for tankene hans nå.
RHL er vel for opptatt med Onecoinvent til å følge med kanskje? :thinking: :upside_down_face:

4 Likes