Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat 2019 (NANO)

Det var iallfall ingen konkurrenter innen samme sykdomsbilder som Betalutin går på som kom med heller, så heldigvis ingen uforutsett rett venstre fra sidelinja. Det får være en trøst. :slight_smile:

1 Like

Erna og Drillo og Bravo må gå!

Jefferies- presentasjonen er ute nå. Ligge på hjemmesiden.
Har lagt en link på fundamentaltråden her på TI

1 Like

Ingen Prime heller. Men regner med Nano ikke har søkt (enda) siden de ikke er denied. Kanskje de har ventet på bistand fra Gabriele Elbl (VP Global Regulatory Affairs) og at vi derfor ikke får noe her før nyåret, Gabriele har vel jobbet i EMA.

1 Like

Det er riktig at de da ikke har søkt enda. Neste møte blir spennende!

@sparkonge Gabriele begynte 1. nov. Leverer de søknad innen 18. nov så får vi svar i slutten av januar.

Godt sett. Jeg vil tippe at de drøyer den enda en måned. Bedre å være 100% sikker på at søknaden kan bli så god som den kan bli ettersom man bare har en mulighet.

Om NANO blir innvilget PRIME i januar eller mars har liten praktisk betydning/påvirkning for driften slik jeg ser det.

Alle her inne leser dagens “nyhet” positivt?
Ingen som ser den åpenbare faren for at Bravo varmer opp til tidenes største utvannende emisjon?

Ut fra meldingen så virker det ikke som han går i denne retningen.

Ikke med det første nei

Hvilken mld?

Dette :joy:

1 Like

Regner med han snakker om den fra 19.

Greit å få med seg hvilken dag det er da…

Ingen nyhet, ingen ASH, absolutt ingen ting skjer… (Ikke at jeg trodde det ville komme)

Og Nano opp 7 %. :thinking:

Skal bjørnen våkne og komme ut fra sitt hi?

(Hadde forventet en nedgang etter kl 15:00. Siden vi tross alt snakker om Nano, og gudene må vite hva forventninger som ligger i markedet)

Vi blir vel banket rett ned igjen i morgen, som vanlig? Alt annet får bli en bonus :stuck_out_tongue_winking_eye:

Selvfølgelig, det er jo NANO det er snakk om! :sweat_smile:

Tjanei, all nedside i forbindelse med ASH ble tatt ut i dag, nå får man bare se framover.

Rekruttering rekruttering rekruttering, alt som teller.

3 Likes

Ingen roboter som presser prisen ned? Veldig lavt volum første 5 min

Siden aksjen siste gangen snudde ved 20 kr så har den nå tatt ut ca 5% opp til DNBs svært konservative kursmål på 72 kr. M.a.o. ingen grunn til høydeskrekk foreløpig. Og som sagt så vil emisjonsspøkelset fremstå som blekere og blekere jo høyere aksjen går.

1 Like