Første mulige kurstrigger blir trolig informasjon om DCBL. I og med at Bravo har uttalt at det er kombinasjonsbehandling man tar sikte på går jeg ut fra at Nano allerede nå har kunnskap om virkninger av doseringer på lavere nivåer. Samtidig opprettholder jo selskapet guidingen om at man vil fortsette med en ekspansjonsfase med ca 20 pasienter i H1 20, så en viss effekt må man vel kunne håpe på.
Var det aktuelt å ta kombistudie med Betalutin og Rituximab på DLCBL, eller var det andre medikament de tar sikte på?
Vet det var snakk om Alfa CD37 men det er jo noe helt annet og Langt frem i tid.
Jeg kan ikke huske at medikamenter i kombinasjonsbehandling med Betalutin er blitt kommentert på de presentasjonene jeg har fulgt.
Jo, kinase hemmere
Tror det meste er av interesse å kombinere med - er uttestet på litt forskjellig på cellelinjer - det ble gjennomgått litt på r & d day… cell cycle inhibitors som nevnt og Linken til Astrup er fin…
Alpha-37 er først og fremst tenkt brukt på andre indikasjoner… all, leukemi… om ikke jeg husker feil… kortere range slik at man ikke får så mye “collateral damage” og mer intens stråling på de cellene som den bindes til - er forventet at dette passer bedre i kreft i blodet enn betalutin/humalutin som har lengre rekkevidde og lavere intensitet…
Tja, ender vel på TOP 7 taperlisten i dag etter det lille løftet vi har hatt. Alt er normalt mao.
Vi får bare vente på BTD. Tror det er den største triggeren (og mulig det som må til).
Ellers vi håpe på en “tidlig på året” nyhet om at begge Paradigme cohortene er passert og helst med setning “med glans”.
Og så kan vi håpe på noe Archer 1 oppdatering med 3 nye CP av 3 f. eks.
Utover det har jeg lite forhåpningen til markedet
Du glemmer DLBCL - kommer før jul!
Tviler på at det kommer noe juice derfra. Markedet vil uansett ikke skjønne lavt OR og enda mindre CR på denne indikasjonen.
Like greit. Blir stressa av å se NANO i blått, godt å være tilbake til normalen.
Mitt tips;
25% ORR
6% CR
i DLBCL, som jo ville vært veeeldig bra - kursen ned 15%
Skjønner ikke hvorfor dere tror det blir negativt når de melder DLBCL, men vi får se
I forhold til DLBCL, er det noen som har noen tanker om hvorfor resultat ikke er meldt enda? Med siste pasient dosert 11 juli, så burde de ha avlesning klar i løpet av oktober.
Selv trodde jeg at når de ikke meldte dette på Q3, så skyldtes det at de hadde søknad om LBA på ASH inne. Mulig de hadde det, men den passerte i såfall ikke gjennom nåløyet.
Kan ikke se at det er andre relevante konferanser å melde dette på før jul, kun investorkonferanser, og der kreves det neppe noen eksklusivitet i nyheter. Derfor synes jeg det er litt merkelig at de avventer å melde dette, da resultatet av siste cohort nå burde være klar med grei margin.
Synspunkter anyone?
Etter å hørt R&D dagen så sluttet jeg å tenke på denne studien (med Betalutin).
Kan det være for å ha en pipeline på en presentasjon lengst mulig?
Tviler på det, da Bravo senest på q3 presiserte at vi ville få resultater herfra før året er omme.
Frontmasta, nå Araber på FF, Tidgl HO, har gravd opp dette…
Araber
NANOI dag kl 19:52286
Denne bør dere lese, koster bare15 dalar. Bare noen måneder gammel
Future of Theranostics: An Outlook on Precision Oncology in Nuclear Medicine
Molecular alterations in malignant disease result in the expression or upregulations of various targets that can be used for imaging and treatment with radiopharmaceuticals. This theranostic principle has acquired greater importance in personalized medicine in recent years, particularly in oncology, where advanced tumors can be treated effectively with low side effects. Since the pioneering use of 131I in differentiated thyroid cancer in the 1940s, remarkable achievements in nuclear medicine endoradiotherapy have been demonstrated, mainly in the treatment of neuroendocrine neoplasms by using 177Lu-labeled somatostatin analogs or in the treatment of advanced prostate cancer using prostate-specific membrane antigen–directed radionuclide therapy. Besides that, this review focuses on promising novel radiopharmaceuticals and describes their preclinical and clinical status. Radiolabeled antibodies, such as 131I-omburtamab directed against the B7-H3 protein on the surface of neuroblastoma cells; HuMab-5B1, a 89Zr/177Lu-labeled antibody for the treatment of CA19-9–expressing malignancies; and 177Lu-lilotomab, a CD37 antibody for the treatment of B-cell lymphomas, are being highlighted. The neurotensin receptor ligand 111In/177Lu-3B-227 has demonstrated high potential in imaging and therapy for several malignancies (e.g., pancreatic adenocarcinomas). Targeting of the fibroblast activation protein is currently being explored for different tumor entities using PET imaging with the fibroblast activation protein inhibitor (FAPI) 68Ga-FAPI-04, and the first therapeutic applications of 90Y-FAPI-04 have been applied. After 2 decades of rapid development in theranostics, a variety of new targets are available for further clinical investigation.
http://m.jnm.snmjournals.org/content/60/Supplement_2/13S.long?view=long&pmid=31481583
Noen som har lest den…?
Møkkagraver