Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat 2019 (NANO)

Og kaei var der med en gang. He,he.
Rabagastene viser raskt ansikt.

Ihvertfall basert på de som skriver her så er det nærmest ingen som planlegger å selge nede ved støtten, men svært mange som planlegger å kjøpe. Mulig at shorterne satser nok aksjer til at enkelte kan få kjøpt på dette nivået, men jeg har liten tro på at de satser nok til aksjen kan presses gjennom alle støttenivåene. Tvertimot taler sannsynligheten for at shorterne dekker seg inn etter hvert som aksjen måtte nærme seg støttenivåene. Svake børser påvirker det som skjer, men ikke i så stor grad at støttene vil ryke (med mindre alt krakker).

1 Like

Ja, hadde ikke trodd noe annet. Han vet nok at han sitter og ruger på et gullegg, og med en så beskjeden eksponering har han heller ikke grunn til å være nervøs.

I 1H20 begynner forhåpentligvis kursen å snu oppover igjen. Da er det forholdsvis nært godkjennelse for Betalutin :slight_smile:

Sett det i perspektiv.
0,75% av portisen, 500k aksjer, altså et lodd på 22,5mill og nærmest 10% av totalt hentet kapital. Ja, et lite bet sier Sisse. Et ganske stort et når du ser i forhold til annen aktivitet på topp20/50. Ganske betydelig investor i emisjonen rett og slett. Merkelig å kaste 22,5mill etter et selskap fordi en legekompis snakket varmt om det. Sissener er ikke kjent for å være slepphendt i handlene sine.

Håper og tror at Q4/Full year kan gi oss et par nuggets…

1 Like

NANO er latterlig lavt priset. Når selveste Sissener kjøper aksjer her og går imot sine egne regler sier det sitt tenker jeg.

De fleste her inne skjønner at kursen er fullstendig manipulert. Vi er tilbake på IPO pris fra 2015, bare tenk hvor mye som har skjedd siden den gang.

2 Likes

My point exactly!

Nano er vel omtrent like langt fra godkjennelse fra FDA som de annonserte ifm. prospektet i 2015

The net proceeds from the Offering and the existing cash is expected to finance the Company into second quarter of 2018, which is beyond the first regulatory submission planned for the third quarter of 2017 (this does not include costs in connection to the commercial launch and Phase III study). The Company expects that, subject to regulatory validation of the study designs, the additional proceeds will allow the Company to fully fund the Phase I and II studies
of BetalutinTM in DLBCL.

Så at prisingen er latterlig kan diskuteres

1 Like

Helt enig, fair price ligger vel rundt 15kr pdd rent fundamentalt.

1 Like

Ja, hvis du mener foreløpige resultater i 37-01, over 70 pasienter behandlet med bekreftet safety, innvilget fast track, pim +++ ikke er verdt noe…

5 Likes

Fullstendig useriøst og på verste HO nivå. Ta affere adm.!

1 Like

Det var vel ikke det jeg sa. Bare påpekte at selskapet har omtrent like langt frem til markedet i dag som det de kommuniserte i 2015

3 Likes

Du må jo ta høyde for margin of safety. Siden dette er høy risiko så kan vi for enkelhetens skyld legge den til 50%. Da er vi nede på 7,5 kr. Tar man i betraktning at selskapet ikke har inntekter så kan man nesten halvere 7,5 i to også. Fair prising havner vel da på 3,75 :stuck_out_tongue:

Nei, pust med magen folkens. Dere er deres egen fiende :slight_smile:

3 Likes

Du skrev også at det kan diskuteres om prisen er latterlig pga dette tidsforholdet… og da fant jeg det naturlig å påpeke at disse andre forholdene også bør taes høyde for i en diskusjon rundt verdi etter mitt syn…

4 Likes

De tingene du påpeker har selvsagt en verdi, men pr i dag er ikke markedet villig til å prise disse høyere enn at aksjen ligger på 40+.
At du og andre mener at disse resultatene er mer verdt enn markedet burde vel heller få dere til tenke gjennom ting en gang til. Hva skal til for at markedet ser det som du og andre ser og hva skal til for at det skjer

Det kan godt tenkes at du får rett til slutt Tyrion IV, men vi må alle ta ansvar for våre egne penger

2 Likes

Ja og så kan du se tilbake i tid 2 mnd og spørre deg det samme sprm om markedet var villig til å tillegge dette noen pris…
Det eneste dette egentlig forteller meg er at markedet er i villrede/ikke effisient…

3 Likes

Eller at det ikke nødvendigvis ikke er det fundamentale i et selskap som driver aksjekursen

3 Likes

Er ikke det det samme som å si at markedet ikke er effisient??

2 Likes

Har vært i aksjemarkedet siden 1982 og vet at det i lengden er det fundamentale som teller! Håper at skibenten zappa66 blir utstengt så vi slipper alle hans tulleinnlegg!

Ikke noe å stresse seg over Erna.
Han er en av de som tror markedet til enhver tid har rett og gevinsten blir deretter, er lik nada. Svært lite å komme med.

2 Likes