Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat 2019 (NANO)

3 Likes

Slapp litt av her folkens. Dette er et binært case, enten går det til 300 eller så går det til 0. Hjelper ikke å diskutere det samme om og om igjen.

Det som på nåværende tidspunkt bør være mest fokus på er om ledelsen gjør en god nok jobb ifm. hva de får av opsjoner/godtgjørelser, slik at ikke kassen tømmes en gang til før en får til noe.

Det bør også rettes fokus på under neste Generalforsamling. Ledelsen må begynne å skjønne at aksjonærene ikke bare er til pynt men faktisk krever noe av dem.

Husk også at skulle Bravo begynne med dårlige vitser slik som costa gjorde under Q42018 da brenner det og jeg kommer til å selge ut alt… det var en stor feil at jeg ikke klarte å gjennomskue hans opptreden som nervøsitet fremfor at han prøve å være morsom…

5 Likes

Ser ikke ut som man kommer utenom Rituximab hvis man skal inn i NHL segmentet.

Som kjent, lykkes Nano med ARCHER-1 så er oppsiden formidabel!

4 Likes

Uker og måneder rusler. Og hva med mDOR ved neste korsvei. Er vel på vei opp vil jeg tro? Akkumuleringsperiode nå, mens Nano samler ny kraft. Vår mulige “ten-bagger” rører nok snart på seg?

2 Likes

Ligner akkumulering omkring de 40,00 for nærværende. Spørgsmålet er, om det ikke er nu, man skal tage 50% af sin position og gemme resten til et eventuelt brud gennem 40,00 med efterfølgende test af 37,00 (så langt synes køberne at forsvare 40,00 … så garantier bliver der ikke givet).

edit: så kan jeg lære at holde kæft … brud på 40,00 er en realitet og jeg fik 3.000 mere på 40,08.

Var ikke mye volum som ble utløst

image

2 Likes

37, here we come.

Dette er bare trist. Og på kort sikt ingen triggere som kan bidra til et løft.

Jo, det er det faktisk.

Shorten dekkes inn. 70k på fredag. Folk gir bort aksjene «gratis». Det vil muligens ta slutt når folk ser at de dekker inn.

Hensyntas emisjonen på 10% så vet jeg hvor jeg legger mine kjøpsordre.

Satser på bunnen er nådd nå :slight_smile:

1 Like

Nano baklengs er Onan. Uansett en akutell tibaggers snart (value investor btw). Tålmod…

Spørgsmålet er om den gik langt nok under 40,00 til at udløse stop loss … patetisk raid, hvis det var ønsket. Interessant handel op til lukkeauktionen.

Ikke så lett å tolke noen veier nå vel, med en omsetning som en bibelbutikk på Finnmarksvidda? :sweat_smile:
Tror nok det er bare å smøre seg med mer tålmodighet, og vente på fundamentale nyheter :+1:

1 Like

Og nyheter skal vi vente lenge på, det kommer vel en pressemelding som bekrefter det på Onsdag morgen…

Det var litt av en påstand!
Hvordan grunnlag har du for å mene at vi skal vente lenge på nyheter, hvor lenge er lenge, og hvorfor skal det komme en pm på onsdag som bekrefter det?

Hva sikter du til, Vegar?

1 Like

Han sikter vel til at de skal i stilleperiode før kvartalsrapport. Noe vi vet ikke betyr at de ikke vil gi nødvendige børsmeldinger. Men det er en populær ting for NANO-baissere å trekke frem som om ‘vi vet det ikke kommer noe’. NANO har vel haglet med børsmeldinger i slike perioder tidligere også, de svarer bare færre mails til investorer.

4 Likes

Sorry, kunne ikke dy meg :grin:

Følte meg litt…

Image result for troll laugh

…i forumets nye ånd.

4 Likes

Lol. @anon21766851 har fått egen emoji ser jeg. Litt stor kanskje

2 Likes

Intet å si på størrelsen. Må være såpass for å favne en karakter av mitt kaliber.

To år til på tofu-vogna og du får hans kroppsform.

1 Like