Du skal se du fant noe midt i blinken?
Due dilligece:
“Selskapsgjennomgang, engelsk due diligence, er en arbeidsprosess og metode for å samle inn og analysere informasjon om et selskap, ofte i forbindelse med fusjoner, oppkjøp eller andre strategiske forandringer. Det engelske begrepet, due diligence, brukes også ofte på norsk, iblant med forkortelsen «dd». Wikipedia”
Ja, det var det jeg tenkte på, due dilligence er nødvendig ved en partneravtale.
Du har rett i det ser det ut til. Takker. Har de fremdeles mistenkt for å opptre via manipulasjon siden jeg fulgte børsdagen tett når vi brøt gjennom 45. De sto for en stor del av omsetninga.
Kan ikke si noe om det (manipulajon - brudd 45), sitter ikke på info om hvem som står for omsetningen pr dag.
Video fra 07.01.19
Pier Luigi Zinzani snakker veldig positivt om Copanlisib.
Han nevner nok også Betalutin mot slutten.
@larsmkn Hva er dette med bispesific antibodies som det plutselig er lassevis at omtale om i det siste?
Vanlige antstoff har “to armer” som begge kjenner igjen samme epitope på et protein som f.eks CD20. Så har du bispesifikke antistoff hvor armene kjenner igjen to forskjellige epitoper på samme protein. De har begge som regel også en Fc reseptor som kan bli kjent igjen av macropgager, NK-celler etc. De er immunceller som da kommer i kontakt med cellene som utrykker proteinet antistoffet kjenner igjen. Da kan de drepe cellen ved ADCC, phagocytose og apoptose. Det nyeste som jeg tror du referer til er antisoff som har epitoper mot målprotein, T-celler og har Fc-reseptor. Det er kule greier. F.eks så vil et CD20:CD3 antistoff da kunne binde til målcellen med CD20, men også CD3 som er et protein på overflaten i T-celler og Fc-reseptoren kan binde til macrophager og NK-celler. Du får dermed rekrutert både det adaptive (T-celler) og medfødte (macrophager og NK-celler) immunforvaret mot målcellen din i det som bokstavelig talt er en “killer combo”!
Det blir nesten som en CAR-T hack med antistoff kombo, men mye billigere å håndtere, produsere og dosere.
Nevner han Betalutin på slutten??
Gjør ikke det. Han nevner såvidt antibody drug conjugates, men er vel ikke heelt sikkert at det er betalutin han da tenker på.
Ja, jeg hørte igjennom flere ganger, og kunne ikke høre det jeg heller, så da er det hele litt søkt.
Begynner å bli lei av at det ikke nevnes mer. Har sett denne mannen bryte ned nøkkeltall på hvite ark. Pussig at han ikke nevner det.
Man må se litt konteksten videoen er fra, man ser ikke det så lett på youtubevideoen som ble postet.
Ser det litt lettere på websiden, at her snakkes det spesifikt om kliniske studier for copanlisib og at det i konteksten av PI her han uttaler seg.
noen som vet ca snittkurs Black Rock har ? mellom 70-90?
Er det FortySeven Inc og Regeneron som bruker sånne bispesifikke antistoff?
«REGN1979 CD20XCD3 BISPECIFIC ANTIBODY »
@larsmkn, glem det, jeg husket riktig!
@Savepig, hvis du ser på side 20 og utover i denne presentasjonen, så er det en fin forklaring på dette bispesifikke antistoffet:
https://newsroom.regeneron.com/static-files/2e1e3b4c-26c5-49b7-9a6d-9e2677d78345
Kjente at jeg ble litt bekymret for Regeneron igjen, det er en imponerende effekt de har hatt så langt.
“Alle” jobber med bispesifikke og også trispesifikke antistoff. Listen er lang.
Er ikke bare regeneron som har et bispesifikt for CD20 heller, roche har også mosunetuzumab:
Vi får håpe på at ARCHER-1 viser god effekt på oppregulering av CD20 og dermed kan brukes i kombinasjon med denne nye generasjonen av CD20 legemidler.
Er Roche inne her også?
Det begynner å demre for meg hvorfor Nano kursen ligger der den ligger. Det er beintøff konkurranse innenfor NHL segmentet, og jeg tviler på at BP svir av 20-40 milliarder før de vet de har en vinner.
Men ja, hvis Betalutin oppregulerer CD20 med 300% i mennesker også, da tror jeg vi har vinneren! Men det gjenstår å se. Nano suksess er ikke lengre like opplagt som i 2016.
@Oilimp, hva er greien med tommelen ned?
Ok, jeg selger meg ut i morgen…
Er jo ingen tvil om at situasjonen hadde sett enda bedre ut for NANO om en hadde ligget bedre an ift tidsplanen som ble presentert i 2016 enn den som ble presentert i 2018.
Det er jo water under the bridge, men selvsagt har det en impact på caset.
Q1 2016:
Q1 2018:
Sørgelig guiding, triste slides. Blir faktisk litt hissig. De kan jo ikke hatt peiling når de spikra sammen 2016-sliden. 85 pasienter innrullert på et år.
Får ta selvkritikk som investor også, men den guidingen der er ikke grei.
Glein, tror guidingen er grei utifra et 2015 perspektiv. Husk at det har vært en rivende utvikling innnefor dette feltet bare de par-tre siste årene, det er jo blitt kamp om pasientene.
Helt enig, er ikke noe vits å gnage om hvordan det kunne vært.
Det enste som plager meg i forhold til min investering i Nano er denne fordømte konkurransen. Jeg har helt ærlig mistet oversikten. Skjønnte det når Dormacy viste til at Roche også holdt på med bispesifikke antigener. Men kommer til gjenta meg til det kjedsommelig, jeg tror ARCHER-1 kan bli en gamechanger, derfor blir jeg sittende godt lastet.