Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat 2019 (NANO)

NANO-investorer burde strengt talt boikotte hele HO forumet. Administrator har gitt utvidet støtte/rettigheter til godeste Korsar etter han løy om selskapet og dets nye leder 9 ganger på et døgn for et par måneder siden. Påsto at E.Bravo meldte om forsinkelse, og latterliggjorde de som rettet på han. Og i ettertid fikk han redigert postene sine uten at de er merket som redigert, noe jeg merket meg siden jeg rapporterte postene med nummerering til admin der.
Resultat var at jeg fikk advarsel, og han har fått fortsette fritt. De sanksjonerer ikke bare forsøk på børsmanpulering, de hjelper aktivt.

Så kanskje om du har lyst å fremme poster derifra, så kan du kopiere inn til TI, fremfor å henvise til HO?

Hugoil er blokkert herifra etter gjentatte overtramp, så har du lyst å gi mannen cred i dag, så får du pent huske det en morgen han svartmaler selskapet hva han er god for.

5 Likes

Støtter deg fullt og helt i hva du beretter. Synes likevel du tar litt hardt i. Hugoil har av og til noen vettuge innlegg som er verdt å lese. Ellers ønsker heller ikke jeg å gi HO oppmerksomhet. Det fortjener de ikke.
Ser at du straks får oppmerksomhet av såkalte “smarte baissere”. Fryder seg hvis de kan så splid.

1 Like

Oppfordrer til å kopiere inn innlegg her du mener er av verdi.

Har merket meg det.
Et interessant faktum nå, er at omsetningen ser ut til å ta av litt. Noe på gang?

Hvem har vel ikke tenkt den tanken om Korsar og Co :joy: Fyren glemte å bytte konto da han diskuterte med seg selv som Maynard og Korsar. Maynard på ferie, my ass :joy:

2 Likes

Black Rock har ifølge Bravo på Radium kjøpt i et års tid. De som har fulgt med på statestreet sine kontoer, tror jeg støtter dette. De tok et greit jafs av emi på 45kr. Det betyr vel at de har et snitt på omtrentlig 50-60, antagelig i lavere ende av intervallet.

1 Like

Hugoil og øvrige HO pasienter klarer ikke å skille mellom egen posisjonering og fakta rundt selskapet de diskuterer.

2 Likes

Jeg er uenig i at det hele er litt søkt.

I videoen skryter Dr. Zinzani av Copanlisib.

Hvis du husker tilbake til capital markets day 22. nov 2017 så sammenligner Dr. Zinzani Copanlisib med Betalutin, der Betalutin utvilsomt kom best ut.
http://webcast.seria.no/client/mobile/?id=67734784

Det faktum at Copanlisib som single-agent fortsatt er en viktig konkurrent i 3L er bra for Nordic Nanovector :slight_smile:

Leverte ungene på trening, reiste hjem og tenkte jeg skulle ha litt voksentid og lese litt TI. Så feil kan man ta :smile:

19 Likes

Nå er vel du et av trollene fra HO InVivo, skjerp deg.

Studenten86 er en av mine favoritter og han har god kunnskap fundamentalt når det gjelder Nano. Savner deg på HO:)

Jeg forholder meg til det fundamentale i selskapet, og ikke dagens aksjekurs. Sitter tungt inne i Nano og selger ikke en eneste aksje før suksessen er et faktum.

8 Likes

Den ordentlige praten har igjen flyttet seg til chaten :blush:

Problemet mitt med mange av de som spyr ut negative ting er at de ofte ikke vet hva de prater om. I en setning forteller de hvor skummel konkurransen fra legemiddel X blir, og i neste setning lurer de på hva legemiddel X egentlig gjør i kroppen.

Det blir liksom bare svada…

10 Likes

Hadde Trump som favoritt siden Hillary sitt forhold til Russland er prekært, og hun er kjent som en krigsopphisser. Ja hun har vært for samtlige kriger USA her deltatt i, i sin tid.
Trump er økonomisk motivert til syvende og sist, så antar han er mer bjeffing og tissing enn biting.

Jeg er glad i saklig og konstruktiv debatt hvor målet er å belyse tema. Lite tålmodighet for de som har agenda, og forsøker å spre delvis og således misvisende bilder av forvrengt informasjon. Litt som du gjør mot min person i dine ad hominem angrep i dag mot meg, det var mange.

2 Likes

@pdx kan du rydde i denne tråden, dette er Nano småprat ikke generell skittkasting.

3 Likes

Viktig å “spre det gode budskap” om NANO spør du meg, og jo flere fora jo bedre. At ikke alle er enige er ingen ulempe, samtidig som sikkert alle kan være enig om at enkelte gir mer “kjøtt på beina” enn andre, og at mange er tydelig preget av sin egen posisjon i aksjen eller mangel på sådan. Uansett er det viktig å ikke legge ens kritiske sans på hylla når man leser på slike fora.

1 Like

At han for over ett årsiden trakk fram Betalutin, betyr jo ikke at han fremdeles er av samme oppfattning, Fremdeles litt søkt.

Sant det. Men Betalutinen har jo blitt bedre siden…

Yes, tilbake til emnet. Snakkes det mer om person her nå vil det resultere i en periode uten forumtilgang for den det gjelder.

1 Like

Tak Savepig - nej, bortset fra gennem firmapensionen ejer jeg ikke Genmab - den fantastiske optur nåede jeg aldrig :smile:

Men håber og tror at en lignende optur er muligt i en af de norske selskaber - og er ganske tryg ved alle 4.

Udover Pho som jo har godkendelse, så betragter jeg Nano som den “sikreste” - men da jeg sov på perronen da den gik fra 12-16 til over hundrede mens jeg analyserede selskabet, havde jeg egentlig opgivet.

Selv om man ikke kan sammenligne de 12-16 med kursen i dag, blandt andet er der en del flere aktier, så føler jeg at der med en kurs i 40-41, stadig er en mulig stor gevinst chance til stede.

Med stor gevinst chance - så er et af mine 6-8 parametre for min risiko investering pulje - at der skal være en mulig 5 dobling eller mere, før jeg ønsker at investere.

Her er NANO nu et godt kort, selv om nogle af konkurrenterne er kommet lidt tættere på, end beregnet

7 Likes

Skulle se på mulighetene for å handle aksjer i Regeneron Pharma som viste knalldata fra REGN1979-studien på ASH i år, og tok turen til nettsiden for å se på pipeline. Viser seg at de har en del godkjenninger allerede, og følgende pipeline:

I was like i alle dager, u-binære bioteks holder jeg meg langt unna. ¨

1 Like