Har slettet en del upassende innlegg her nå. Hjelp gjerne til fremover ved å flagge upassende meldinger som ikke handler om NANO
4th-6th March 2019
London
Dr. Safaei skal i ilden.
Det ligger flere av disse ute, så om noen vil ha et lite dykk i avtaleverket “Clinical Study Agreement” som gjøres mellom NANO og behandlende institusjoner/leger så er det bare å lese.
Denne gang fra Italia:
Om jeg forstår dette dokumentet korrekt så betaler nano nesten 12000 euro pr pasient?
Hadde vært interessant å sammenligne dette med andre studier innenfor FL
Kult!
Man ser at pengene fort får ben å gå på i disse studiene ja.
Hvis det stemmer, så betaler de ca 14-15 millioner kr for pasientene i Paradigme?
Edit: pluss Archer-1, DLBCL osv, som sparegrisen sier, ikke rart pengene ryker med i sånne studier!
I tillegg skal man betale IFE og Diatec for produksjon av Betalutin. Kanskje de må betale penger for å få lov i innrullere pasienter på en site? Også betaler man vel ICON noe? Pengene flyr fort
Han kommer fra http://www.seattlegenetics.com/ som er en direkte konkurent til Nano, håper det var mer enn evt høyere lønn som gjorde at han fant veien hit.
Ellers så jobber han vel rett under Marco, men uten at jeg kjenner Safaei, så skulle jeg likt at Marco dro.
https://soundcloud.com/user-972208711/episode-74
Bayer sjef snakker om innovasjon, og kommer innom Algeta
Æsj, jeg som har vært så overbevist over NANO så lenge nå, må faktisk begynne å være litt mer kritisk til de, med den konkurransen som er på vei. Ikke ment som noe baisse innlegg, er fortsatt god lastet med Nano, men takk til alle som er flinke og graver opp ting om konkurrentene. Viktig å ha ett kritisk øye.
Har ikke solgt én eneste aksje som du kan sjekke på Shareville om du vil.
Som sagt, var ikke ment som ett “baisse innlegg”. Tror bare det alltid er grunn til å tenke kritisk, nå som aldri før i NANO. Viser bare litt ydmykhet til markedet.
Jeg håper absolutt du har rett!
Eh, Nano var jo nesten i 90 etter at du sa den skulle til 50 så jeg vil si du bomma ganske bra
Alle får rett om tidsperspektivet er langt nok.
Nå glir vi over i det filosofiske hjørnet…
Jeg sa jeg skulle kjøpe på lav 40. Jeg treffer iallefall med det jeg sier
Ville ikke vært for bekymret for Regeneron.
Det var en del bivirkninger samt ett dødsfall knyttet til behandling.
Vi er mange som treffer. Bare ikke i de aksjene vi selv eier
Fra REGN 1979
" As of September 2018, 14 patients had completed treatment, 13 patients remained on treatment and
41 had discontinued treatment. The most common reason for treatment discontinuation was progressive disease (27 patients). Two patients
discontinued treatment due to a treatment-emergent adverse event (TEAE; grade 3 hemolysis and grade 3 fatigue)."
Er det vanlig at pasienter som får PD ikke regnes med i tallene når CR og ORR blir kalkulert slik som her?