Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat 2019 (NANO)

Selv om vi har prekliniske data i bakhånd med gode indikasjoner på at Bet+Rit kan fungere, så er intet sikkert.

ME-401 kjørte kombinasjonsstudier, men uten nevneverdig effekt på ORR med lav N:

Kan dog hende at man ser en lengre og dypere respons over tid.

Hadde de gode prekliniske data i forkant som indikerte at den komboen kunne blir bra?
Hjelper jo ikke kjøre på med Rituximab hvis svulstene har sluttet å uttrykke CD20.

Hyggelig å se at litt provokasjon gir skjerpet innsats her inne. He,he.
La oss få mer av dette.
image

1 Like

Da har man begynt å se plusstall i Nano gitt, bra :slight_smile:

Det finnes noen konkurrenter, men Nano er et fantastisk produkt. Hør forskjellen mellom copanlisib(kanskje den største konkurrenten?) og Betalutin som Bravo tar opp i Radium Podcasten.

Ikke sikkert det skjer så voldsomt mye spennende dette året, men velger allikevel fremover å sitte løpet ut, frem til vi har en avklaring på registreringsstudiet.

Og WORLDQUANT fortsetter inndekningen. Snart kan de gjemme seg under 0,5%.
Og når skal GSA begynne å følge opp? Kursen må nok opp litt først.

Er det ikke en fordel når dem skal dekke seg inn , at kursen er så lav som mulig ?? Skjønner ingen ting av den shortinga jeg da ?!

Hm, kursen surrer rundt emikursen på 45. GO GO GO.
Er jo et stykke opp til den gamle emikursen…114, var det ikke?

Hei alle sammen mitt navn er Ramsess, og jeg er retail mongo (alle i gruppa sier "hei retail mongo!) :crazy_face: . Jeg solgte akkurat en oddlot for å kjøpe en hel lot i Targo.

Hei retail mongo!

De som var med i den rettede emisjonen låner ut aksjer til shorting. Er viktig for de at kursen blir holdt under emisjonskurs, til rep-emisjonen blir kansellert.

Blir rep-emisjonen kansellert, så blir heller ikke de som deltok i den rettede emisjonen vannet ut.

Hvilken dato snakker du om da ?

The Board of Directors of Nordic Nanovector ASA call for an extraordinary general meeting to be held at Thon Hotel Vika Atrium, Munkedamsveien 45, Oslo on 18 February 2019 at 15:00 CET. The purpose of the extraordinary general meeting is to vote on: - The Board of Directors proposal for a repair offering as announced on 25 February 2019.

Nano er i begynnelsen av en fantastisk reise og vi er del av den :slight_smile: Husk hva Jesus sa: Gled dere mine barn for jeg er frelseren deres som skal føre dere mot lyset!

bare at det kunne kommet fra Bravo

1 Like

Hadde Jesus sagt at jeg skulle kjøpe Nano, hadde jeg solgt alt sammen på flekken, og shortet for alt jeg hadde maktet!

Er vel ikke helt logisk; den begrænsede udvanding er vel irrelevant for deltagerne … de er nok nærmere interesseret i at få flere penge ind i selskabet, uden at de selv behøver sælge flasker.

3 Likes
2 Likes

Intressante tall om CAR-T. Egner seg bare til ca 20-25% av pasientene.

6 Likes

Interessant videoer om radioaktiv medisin:

Video 1:

Video 2:

Vi ser at det er andre aktører som også bruker Lutetium 177 for behandling av kreft. Så sett litt lett på det. Oppfinnelsen til NANO er altså dette proteinet (Lilotomab) som har egenskapen til å koble seg på “receptor” CD37 ?

Er det noen som vet hvor lang holdbarhet “Betalutin” har fra den er produsert til den må injiseres?

Er det slik også med CD37 at man kan bli immun mot Betalutin pga. “down-regulation” av antigenet på lik linje som pasienter som tidligere har blitt behandlet med Rituximab blir immun mot CD20? Er dette grunnen til at man ikke ønsker å gi Betalutin som første linje behandling?

Førstelinje behandling for lymfekreft finnes det en mengde velprøvd og effektiv behandling for fra før, så det er en svær regulatorisk fra å få tilgang der, som gjør at det ikke er fokus nå.

Men ja du er inne på noe. Sjekk opp hva Costa har forklart om murint antistoff opp mot kimerisk.

3 Likes