Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat 2019 (NANO)

Enig. Har ikke hørt om det før, men hvorfor ikke?

Selskapet får inn ca 35 millioner ekstra og det er toppers :slight_smile:

Ser at noen er overrasket over at Ludvig gir seg som styreleder. Da har man ikke fulgt mye med siden det er snart 1 år siden vi fikk vite det…

9 Likes

Ny styreleder bekreftet.

Hvis Sandvik får gjort seg ferdig med det aller mest nødvendige i overleveringen av Nano til ny styreleder…

b70

… så får vi kanskje (?) høre noen visdomsord i neste uke allerede fra Egberts på Q presentasjonen og gjort oss opp en mening om dette blir bra :smile:

1 Like

Ok da er det enten en stor aktør som tar alt eller så skjer det noe veldig snart som gjør at 45 blir attraktivt

Noen som vet fristen for å delta i rep.emi?

Jeg vurderer å være med med en mindre mengde aksjer - utelukkende for å sørge for litt bedre finansiell situasjon for nano - der er kun noen prosent over kurs…

Er taket 777777 aksjer?

Ja, det er det

3 Likes

Det kan jo hende rep er satt på 45 pga noen har god tro på at det blir vrient å finne papirer til kursen der den er nå. Om noen begynner å spa i haugen nå (volumet opp) tror* eg aksjer for 45 fort blir billig.

*tro, vi burde kanskje danne en tro og håp tråd ved nano. Mulig eg burde brukt småpraten.

Er det flere som tenker det samme? Om rep emi, ikkje mist tråden. :slight_smile:

1 Like

Synes det er rart at rep. emisjon ble banket gjennom idag.

Riktig nok blir maksimal utvanning fra denne emisjonen kun 1,4%, men jeg skjønner ikke hvorfor de kjører den når det allerede har blitt handlet ca 6 millioner aksjer, eller 7,5x reparasjonsemisjonens volum, til en kurs under emisjonskursen på 45 kr. Man har også hatt mulighet til å kjøpe aksjer til over 10% rabatt sammenliknet med emisjonskursen, og fremdeles skal man kjøre rep. emisjon?

Hvorfor ønsker noen repemisjon (med unntak av selskapet som får mer cash i kassa) når de har hatt mulighet til å handle greie volum under emisjonskursen i over tre uker?

Nano ønsker vel mer penger i kassa til klinisk forskning. Det sier seg vel selv.
Et insidekjøp av ny styreformann kan løfte kursen over 45.
Dessuten vil en aksjonær som ønsker selskapet vel på lang sikt heller kjøpe i repemi til 45 enn til 44.5 over børs.
Man støtter tross alt kreftforskning.

Så vidt jeg kan se (med forebehold) gjelder tegningen fram til 1 mai. ?
Mye kan skje innen den tid. Også bud.

2 Likes

Kan det være at de ikke har noe kursdrivende å melde på q4, at de vet det blir ett kursfall, slik at 45 på kort sikt vil være greit? Jeg bare prøver å se det fra en annet syn. Håper selvsagt jeg tar feil.

Makes no sense det du skriver der.
Tror heller ikke du skal forvente noe kursdrivende på Q4.

3 Likes

Jeg tar sikkert feil, men ser ikke at it makes no sense.

Egentlig litt overraskende at rep.e. gikk igjenom på 45kr? Mange store og nye investorer har gått inn på 45, så for min del blir det å følge opp. Jeg kommer til å tegne.
Selv om kursen for tiden blir presset ned, regner jeg ikke med at dette vil vedvare.

1 Like

Noen med behov for å spekulere i antall aktive sites ved neste oppdatering?

65+ tipper jeg :slight_smile:

Det vi trenger nå, er å høre at at dødssyke pasienter får CR på lik linje med nakenrottene. Det ville virkelig vært noe!

Uendret?

Hva får deg til å tro det?