Ser for meg færre sites ettersom de sliter veldig med å starte opp, og en del sites er lukket etter at de har innrullert ferdig
Hvor har du det fra? Bravo sa vel noe sånt som at deres hovedutfordring er å åpne sites, men ikke at de hadde problemer. Mer som i at deres hovedoppgave er å aktivere sites.
Og kan ikke sites som har rullert inn sin kvote utvides? Høres rart ut å stenge sites som fungerer og lene seg tilbake og vente på de aites som ikke funker…
Eller vil du bare handle på 30-tallet?
Prøvde bare å baisse litt. Er forsåvidt usikker på hvordan det fungerer når sites har oppfyllt sin kontrakt, det gir mening at kontrakten kan utvides
Antall sites som var på lista men ikke satt som rekrutterende enda, var gått ned mellom 2 forrige clinical trials updates. Flere ble rekrutterende enn nye potensielle som kom til. Det vil være 3 og en halv måned denne gang, mot 2 og en halv måned forrige gang hvor økninga hadde vært på 10 sentere. USA er satsingsområde, og statsapparatet har vært satt ut en periode. 61+ vil være reduksjon i åpningshastighet, men fremdeles bli tolket positivt. Tenker det er område vi kan være i. 51-60 vil nok tolkes som et svakhetstegn, og flere vil tolkes som styrke.
Uansett antall sites, er det vel absolutt mange nok til å fylle behovet til trengende pasienter på nåværende nivå? Skulle være unødvendig å skape usikkerhet også her.
Men prospekt kommer? Det blir kjekt.
Det er rett som du sier at de har mange nok til å fylle behovet. Men det er eneste indikator vi har til rekrutteringshastighet, så svak progresjon vil så usikkerhet den veien.
Om ting tar tid vil også pengesekken strekkes lengere, og folk vil spre usikkerhet om det også, det er jo et favorittema for baissere som godeste @Fornybar her
Organisasjonen Nano er fullt ut utviklet nå for å sette igang i stor stil. Tilstrekkelig med cash, fremragende fagpersonell, suveren ledelse, nok sites i nær sagt alle verdensdeler, og ikke minst produksjonsapparat. Come on Nano!
Tja, dette blir himmel eller helvete. Ikke noe mellomting her nei. Tenker på de stakkars menneskene som gikk inn nov/des 16. Den er lei, den.
Så står vi her i dag. Trist historie for mange.
Det kan nok allikevel gå veien, men en jækla dose tålmodighet trengs. Begynner å bli dritlei hele greia, må jeg innrømme.
De er vel ikke fullt ut utviklet da vi har 0 kliniske data fra pivotal-studie, og godkjenning for fremskyndet markedstilgang foreligger ikke enda. Ja NANO som selskap har mange spennende ting i pipen så det er langt fra fullt utviklet således. Men 3FL og Betalutin har også en vei å gå.
Om det er tilstrekkelig med cash til en markedsføringskampanje aner jeg ikke, usikker på hva kostnadene ved godkjent markedsadgang ventes å være. Det vil også ha betydning hvordan de går videre med monoterapi DLBCL for pengesekken i forbindelse med lansering for 3FL.
Så posten din er kanskje litt i overkant optmistisk og haussende. NANO er tullete priset i forhold til hvor selskapet er i løypa, men vi trenger ikke støtte oss til bombastiske uttalelser som bygger på usikre momenter. Vi er nær IPO prising, er i pivotal fase og hadde for over 3 måneder siden 51 sentere i full gang med rekruttering. Det ser svært sannsynelig ut at det blir fremskyndet markedsadgang når du ser på Copanlisib og Duvelisib som har fått dette. Kliniske resultater fra 72 pasienter fra LYMRIT 37-01 er klare og lovende. Safety-profilen er suveren, noe som er en stor styrke i indikasjonen. Efficacy-data er sterk.
Det er bare å lene seg tilbake å la de som vil trade/baisse for innkjøp holde på. Hver dag er en dag til med rekruttering, en dag nærmere mål og en fundamental styrking av selskapet.
Man kan og bør nok spekulere over hvorfor marketmaker holder kursen så lavt nede under 45kr nå. Flere større aktører sørget for å få tak i en god slump med billige aksjer i siste EM. Det greier de ikke å oppnå ved bare å handle over børs. Så derfor er siste mulighet den kommende rep. EM. Hvis mange små dropper tegning, kan større overta? Så hva gjør vi? Jeg er ikke i tvil om hva jeg gjør!
Kjøper mer?
Jacta est alea. Jeg mener å vite nok om hva som venter der fremme. Derfor handler jeg jevnt og trutt og vil også delta i kommende rep. EM.
Tvungene nedsalget jeg fikk ved nyhet om emi i januar var stort nok til at jeg også kan og vil forsvare rep emi om ikke annet. Føles riktigere at investeringa mi går rett i lomma på selskapet jeg har tro på enn galskapen på børsen generelt.
*Edit foretrekker det fremfor å kjøpe for litt over 2 kr lavere kurs på børsen i øyeblikket faktisk. Lurer på at det er en form for kognitiv svikt fra min side
Kjøpe til 45 når du/dere kan kjøpe til 43?
Vet ikke hva jeg skal si til det (kanskje like greit)
Ja, jeg ved heller ikke hvad folk tænker på … tog selv 1.000 ekstra på 42,50 i dag.
Aktien går ikke væsentligt over 45,00 før emi deltagerne er solgt færdige (for at præcisere, da betyder dette at 45 - 46,00 er et muligt niveau i dagens handel, men det vil være en selvopfyldende profeti at aktien går under igen - bekræftet i aktie efter aktie). Det er jo ren logik der tilsiger, at alle der deltager i emi kan tage profit over 45,00 … og mange vil sælge en portion, da de aktuelt ligger med for stor eksponering.
Vi andre kan samle op med rabat og tilføre ventetid.
Aktien går ikke væsentligt over 45,00 før emi deltagerne er solgt færdige. Skal alt præsenteres på pap med Luigi Costa on stage?
Like greit å lære seg forumkotyme først som sist, siden du er ny her.
Rapportert som upassende.
Det skrives om Nano: " SHORT signal is generated. Follow the signal and profit from the bearish enthusiasm before it is too late. SHORT is a dangerous signal. Sudden increases in prices can lead to huge losses."
Ja, pass på nå fremover!
Noe nytt og spennende ved aksjonærlistene i dag?