Man må jo være Nostradamus for å kunne spå kursutviklingen i Nano!
Så der var kursen over 45. Når var siste dag for å tegne seg for rep aksjer? Blir jo med en gang mer aktuelt nå.
6 mars
Den kom med en gang. Krystalkulen får rett nok en gang.
Hehe:)
Sosial konstruksjonisme: “Brukes som betegnelse på et perspektiv i sosiologiog andre samfunnsfag, hvor man betrakter menneskers virkelighetsforståelse som kontinuerlig formet av opplevelser de har og situasjoner de befinner seg i.” ref: SNL.no
Har filosofert litt på dette i det siste i kontekst av aksjeprising og det psykologiske forholdet til en aksje/marked.
Er det her Warren Buffet og jakten på det undervurderte selskap? At de som klarer å se utenfor boksen vil gjøre de største skrellene. At Aksjemarkedet er som livet ellers, konstruert i samhandling mellom mennesker og at alt er like riktig som det er galt.
I ly av LC og 2017-18 heisa turene så er det “markedet” som legger premissene uansett hva som er riktig og hva som er galt. Det var jo ingen fundamentalt feil som skjedde i denne perioden, snarere tvert imot. Hver dag som gikk var en dag nærmere endepunktet!!!
Så da er vi her Q1 2019. Nano fosser frem med sin utvikling av en kraftfull etterspurt medisinsk kreft medisin. Markedet er SINNSYKT, bivirkningene er MINIMAL, produksjon og distribusjon håndterbar og uproblematisk i et globalisert og enkelt logistikk system. Og behandlingen er som vi alle vet med bare EN sprøyte! Og dette før vi har prøvd medisinen med andre potente medikamenter i en så kalt “combo behandling”.
Som Bravo sa i dag. “Jeg kan ikke diktere prisen på aksjen”. Og det har han helt rett i. Den stiger og den synker, hva som er riktig pris, hva som er feil. Det er nok mennesket som avgjør med kjøps og salgs knappen vår. Og det beste med det hele er at prissettingen verken trenger å være rettferdig eller ei (slik som livet ellers). Den er tross alt konstruert av mennesker!
Fint å høre Marco sitt svar vedrørende ny konkurranse! Ellers er alt som forventet for min del.
Bravo har gjort jobben sin med å være klokkeklar på sin guiding på forrige kvartalsrapport, for det vi så da var at det ikke ble utløst noen som helst dramatikk på morgenen i dag.
Veldig glad for at han kom med en sånn oppdatert liste av milestones, det var noe man kunne forvente etter at han hadde sittet i stolen i et drøyt halvår.
Fikk ikke hørt på, ble det meldt noe spesielt angående ny konkurranse?
Ble stilt spørsmål både fra sal og web. Anbefaler alle som har tenkt mye på ny konkurranse (meg inkludert) å høre gjennom Q&A, blir vanskelig for meg å sitere alt Marco sa. Kort fortalt så mener han at Betalutin ikke er truet grunnet behandlingsregime, og safety profil, samt få antall pasienter. Han var også overraskende konkret med å sammenlikne disse produktene med betalutin
Tror ikke vi skal være overrasket over at de har full kontroll på konkurransen. Pluss at jeg tipper de er inne her og plukker opp bekymringene til investorene i ny og ne.
Dagens DP
16:48:00 | 44,420 | 672 | BATF | ||
---|---|---|---|---|---|
16:46:10 | 45,600 | 440 | BATF | ||
16:40:28 | 44,228 | 23 839 | BATF | ||
16:40:28 | 44,553 | 20 729 |
Kikket igjennom presentasjonen nå. Solid presentasjon fra hele gjengen! Tilliten til NANO vil komme tilbake veldig fort hvis det fortsetter slik. Bravo har gjort en god jobb, og det er tydelig at roen, fokuset og tryggheten han har tatt med seg gjør seg godt i den fasen NANO nå er i.
Jeg syns selskapet er priset lavt i forhold til det jeg anser som data for 3FL per nå, og kommer til å kjøpe meg oppover igjen (etterhvert når jeg får tak i noe penger ) utover året.
DLBCL vil kunne være en massiv trigger for NANO inn mot ASH, men husk at dette er en sykdom som ofte er mer vanskelig å behandle enn FL, så ikke bli skuffet om man ikke ser like bra tall som fra FL studien.
Lenge å vente på resultater fra ARCHER, men ting tar tid, i og mellomtiden så får man trøste seg med at dette går rake veien mot markedet for 3FL i mellomtiden!
Jeg hadde egentlig slått meg til ro med at Betalutin som monoterapi i behandling av DLBCL ikke ville gi tilstrekkelige resultater å gå videre med, og at vi først ville sett gode data i kombinasjonsbehandling.
Når selskapet nå guider en fase 2 oppstart så ser det kanskje lysere ut enn jeg trodde.
Tenkte det samme selv. De må ha sett noe som gjør at man åpner opp for et fase 2 studie. Blir litt rart å sette opp guding for dette også kansellere denne ved dårlige resultater. Også rart om man går videre i en fase 2 med under middels resultater, når man har såpass mange andre spennende muligheter i pipen man heller kan bruke penger på.
Tja, det kan man si, men fase 2 skulle vel bare ha 12 pax, så ikke stor risken for Nano uanset.
Vi vet ingenting om fase 2 studieoppsett for dlbcl
Var bare en som skrev det her tidligere i dag, forstod det sånn at Bravo nevnte det.
Anyone?