Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat 2019 (NANO)

Du linker til dlbcl fase 1. Dette fullføres ila juni i år. jeg snakker om dlbcl fase 2 som blir guidet oppstart 1h2020. Dette vet vi ingenting om. poenget var bare at man som et lite biotek-selskap uten ubegrensede midler ikke guider oppstart av et fase 2 studie uten en god grunn.

3 Likes

My bad! Da skjønner jeg at du sa at vi ikke vet noe om det for jeg tror ikke de vil ha det planlagt før de har resultatene fra fase I studien, men at de kun kjører på 12 pasienter med en fase II høres ikke veeeeldig reelt ut.

Som sagt, det var bare noen som referete til hva Bravo da under webcasten

Bravo-effekten. Hurra!

4 Likes

Solid Q-presentasjon - IGJEN! Marco gir meg sjelero ved å stadig bekrefte hvorfor jeg sitter på NANO-aksjer. Bravo poengterer at NANO har en ledelse og et styre i ypperste verdensklasse. Klinikker står på venteliste for å bli med i PARADIGME… fikk dere med dere den? :wink:

22 Likes

Det spesielle med RIT er jo at før Nano begynte å leke seg med Betalutin, så visste man jo at RIT kunne vise til voldsomt god effekt som monoterapi, og det med bare en injeksjon.

Så får vi håpe at sykehus og leger denne gangen griper muligheten og behandler pasientene med den best tilgjengelige medisinen som finnes.

Er dette første gang kursen stiger etter en Q- rapport?:joy:

Kursen steg jo pent etter forrige kvartalspresentasjon, men raste etter ASH.

Bare så synd at den var kortvarig.

Nordnet streamer nettmøte med Bravo nå om ca. 3 minutter. Sendes live blant annet på deres YouTube-kanal :slight_smile:

4 Likes
22 Likes

Nå sa vel Bravio igjen at de bare skulle ‘‘add a few more patients’’ etter fase 1 for å bekrefte effekten, før de skulle i gang med et fullt DLBCL studie.

En meget dyktig, engasjert og optimistisk Bravo. Åpenbart på offensiven.

Legg merke til at han sier de trolig vil oppdatere Archer-1 underveis. Kommer vel noe på ASH2019 da.

4 Likes

Dette får vi håpe stemmer, hadde vært bra å få noen indikasjoner allerede på ASH om Archer-1! :slight_smile:

Jeg tror de reiser til ash med data på et par pasienter :slight_smile: ser for meg rundt 4-5 pasienter.

Det var da beskjedent! Har all optimisme forduftet?:wink:

Tjaa. Skal være ferdig innrullert 1h2020.
25 pasienter

Cut off på ash er 1.aug + at selskapet trenger ish 3mnd for å lese ut data. Så da tenker jeg at vi får data på pasienter dosert før eller rundt april/mai. Så, 4,5,6 stk?

Tenker heller at de kjører 10-15 i første cohort og tilsvarende i neste, så krysser fingrene for at de har første cohort klar til ASH 2019.

Blir mer og mer overbevist om at Bravo er riktig man.

1 Like