Helt enig. Han virker bunnsolid, og konsis når han beskriver Betalutin og Nano. God jobb!
Helt tydelig at han begynner å bli varm i trøya for alvor
Definitivt. Har sett både Q4 og intervjuet med Bravo nå. Han gjør virkelig en solid figur.
Vært veldig betryggende å høre selskapets mening om konkurransesituasjonen, og hver gang Bravo sammenligner Conpanlisib med Betalutin skjønner man at det ser ut som man sitter på noe unikt.
Opprettholder guding på rekruttering i pivotal studien syntes var ekstremt oppløftende å høre. I tillegg til at flere sites står i kø for å delta i studien. Resultatene fra ASH nevnte Lisa har skapt større interesse utad!
Nei sitter trygt med mine aksjer fremover, og kjøper gjerne mer når anledningene byr seg.
FTF lånte ut over 800 000 aksjer sist uke til short. I løpet av den kommende uken ser vi om kursen havner over 45 kr. Gjør det ikke det er det stor fare for at rep emisjonen ikke fulltegnes = mindre cash til selskapet. Jeg er overbevist om at kursen ville stått over 45kr akkurat nå hadde det ikke vært for shortinga.
Jeg har også hatt god tid til å fordøye kvartalspresentasjonen.
Overordnet alt er at de opprettholder guiding for rekruttering, readout og filing av PARADIGME. Per nå er dette min største bekymring, og jeg har fremdeles den underveldende rekrutteringen inn i LYMRIT 37-01 i bakhodet. Men antall sites og land er betryggende, kommentarer om at de har sites i kø og KOLs med stor interesse, bidrar til en viss ro.
Har et ambivalent forhold til lav cashburn. Flott at man ikke treffer 130m som det ble spekulert i, noe urovekkende at de ikke pusher mer enn 100m med PARADIGME i sving. Får se hvordan det utvikler seg, ser for meg og håper på en god spike utover 2019-kvartalene.
At man fikk inn 200+ millioner bidro til ro for min del. Finansiering på plass er gode greier. Selv om det ikke er snakk om mye, så håper jeg man får fulltegnet reperasjonsemisjonen. Viktigere enn de ekstra millionene er signalet om at markedet tror at en inngang på 45 er lønnsomt, langt viktigere
Av Bravos juiceliste ser man at 2019 kan bli et tørt år. Det blir et år for å akkumulere eller sitte i ro og vente. Oddsen for at man får fin inngang med skatte- og feriepenger virker god.
Ved en anledning sa LR at man hadde innrullert pasienter (i flertall, som om det var flere enn to) i ARCHER-1. Det tyder på at første arm er ferdig innrullert. At de også nevner noen drypp om ASH i forbindelse med ARCHER-1 tyder på grei innrullering, som jo også har blitt spekulert i her. Med kun et lite land som innrullerer pdd satt jeg igjen med en kime av optimisme.
Svart på hvitt sier selskapet at de så begrenset aktivitet i DLBCL med tierdosen. Så det er aktivitet, men lite i en kompetitiv indikasjon. Det blir spennende å se hva 15 og 20 mbq kan vise oss. De guider ferdig innrullert i løpet av 1H 2019. Ambisiøst, og innrulleringen i 37-05 har tidligere virket ekstremt seig. Ferske data med effekt i DLBCL er en av få triggere jeg ser i 2019, og jeg tror ikke det finnes store nedsiden i et scenario hvor man feiler brutalt i DLBCL. Spennende til ASH.
Angående konkurransesituasjonen sier jeg meg enig med Marco i at behandlingsparadignet i 3fl ikke har forandret seg. De nye dataene man så fra ash er aktører, men ingenting som forandrer det store bildet.
Oppsummert:
- 2019 et lite sexy år for investorer, fokus på execution.
- Innrullering til PARADIGME i rute
- Potensiell oppside i kurs ifbm data fra DLBCL eller ARCHER-1.
- Marginal nedside i DLBCL. Fenomenal nedside dersom ARCHER-1 faller gjennom.
Enig i det du skriver @anon21766851, synes også cashburn var litt lav ved første øyekast, tatt i betrakting rekruttering Lymrit som du nevner. Men så tok de jo opp dette med at Humalutin er lagt på is. I så måte ser det jo ut til at det har brukt godt med cash på Archer/Paradigme (får vi håpe )
Ha en flott kveld.
Bravo sier at planen er at NANO selv tar seg av Betalutin til markedet i USA, se etter mellom 31 og 32 min. Han sier imidlertid ingen ting om NANO skal ha Betalutin til andre verdensdeler. Er det mulig at enkelte deler av verden blir solgt til Big Pharma?
Veldig godt mulig imo. Europa er som kjent et lappeteppe av velferdsstater, slik at man nesten er helt avhengig av en eller annen form for avtale med en aktør som innehar et nettverk som evner å kommersialisere bredt.
Asia og andre områder vet jeg lite om, men MEI Pharma har allerede utlisensiert ME-401 til Japan og har uttrykt en klar strategi om å også utlisensiere EU/others og kjøre US selv. Skal sies at jeg syns spesifikasjonene i deres Japan-lisens var underveldende, men det er prisen man betaler for å kjøre partner tidlig i det kliniske løpet.
Men når? Bravo mener at tidspunktet ikke er nå, men ved en senere anledning når dataene er mer omfattende. Det skulle i teorien gjøre et partnerskap med NANO mindre usikkert for en eventuell partner, og gi leverage i forhandlinger. Jeg håper de ikke går for MEI-varianten.
Lisa Rojkjaer nevnte jo at interessen fra ulike sites hadde tatt seg opp etter ASH.(venteliste) Kan bare tenke meg at interessen er økende hos andre parter også. 74 pasienter og “totalpakken” er jo absolutt noe å slå i bordet med. Konsistente data er jo et nøkkelord her.
Uansett, Bravo er ganske klar på at de “aldri” vil få det de mener selskapet er verdt nå. Vi er uansett så nærme nå, snaut halvannet år til filing. Kan skje mye på den tiden.
I mitt hode er ordet “last patient dosed” noe som tar bort endel av risikoen. Dvs, jo lengre de sitter på produktet, jo mer blir det verdt. ( såfremt dataene er gode nok selvsagt). Andre som har tanker på dette, og kanskje noen eksempler på selskapers kursutvikling fra “last patient dosed” frem mot read out?
Takk for en god oppsummering.
Jeg tror nok at aksjen kan få seg en trykk hvis archer-1 faller igjennom, men på den andre siden kan man fint regne hjem aksjen bare på 3 FL på dagens kurs. Så det kommer vel litt ann på hvordan man ser på det?
Ja. Det kommer an på. Tenker at overordnet alt er godkjenning for 3FL og man kan som du sier forsvare kursen på bakgrunn av kun dette.
Samtidig vil en feilet kombinasjonsstudie så et korn av usikkerhet for frentiden. Planen er vel å kjøre et fase III mot 2FL(og endelig godkjenning 3FL) med utgangspunkt i ARCHER-1. Vanskelig å kvantifisere, men det er mye på spill med denne studien. Ser du det på samme måte?
I tillegg ser det ut til at ARCHER-1(gitt datadrypp ASH i år) vil trigge før PARADIGME, så utfallet av A1 kan kanskje bli retningsgivende fra slutten av 2019 og frem?
Ja, du har nok rett. Hvis man lodder stemningen litt på forumene er det mye forventninger til archer og hva det kan vise, så det vil nok gi utslag i kurs. Rent teoretisk burde dog noe som ikke er innpriset ikke kunne ‘‘utprises’’ heller, men sånn funker det jo ikke.
Hvis dette skjer i forbindelse med 3FL suksess så har selskapet cash-flow å se fram til, og kan tenke seg om og lade om børsa.
Det tror jeg nok. Hvis man får sikkelig fine resultater til ASH19 så vil dette sammen med filing av paradigme bli en herlig cocktail ut i 2020 tror jeg. På samme måte vil kanskje stemningen svalnes fram til filing hvis resultatene er labre.
Også kan det hende ting med DLBCL også på slutten av året. Jeg tror som du sier at det er mest oppside i aksjekursen på det studiet, da den ikke er omgivet av samme forventninger.
Noen som kan forklare meg hvordan man kan ha både enrollment complete og data readout i 1H 2020? Jeg trodde enrollment complete kom før last patient dosed. Deretter er vel ikke readout før etter en del måneder??
Det kan forklares med at 1H = 6mnd.
Så man leser av siste pasient på godt under 6mnd etter dosering? Skurrer litt for meg det…
3 mnd etter dosering
Første response assessment er etter 3 mnd.
still tight, hadde vært betryggende med guiding på 2H 2019 for enrollment complete. Her lukter det nok en liten delay (uten at jeg personlig bryr meg om noen måneder fra eller til)
Ja, det er den nye frykten å henge seg opp i
hehe, ja det kan du si
tidslinjalen har riktignok alltid vært NANO sitt problem i mitt hode. Produktet og resultatene er det ingenting å si på