Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat 2019 (NANO)

Ser dere kortvarig oppgang Nano? Tenker innen 1 mnd?
Har ikke hatt tid til å følge med.
Takk for eventuelle innspill.

Tidslinjen har vist seg å være et stort problem for Nano. Man burde så klart følge med, men for min del har jeg tro på at de guidet med en viss margin da Costa måtte gå. At åpningen av sites er on point tyder på at de har kontroll på Paradigme.

@thwave Alt kan skje, men jeg ser personlig ikke kortvarig oppgang hos NANO i mars.

Fra mit perspektiv ser jeg ikke nogen varig opgang over 45,00 før rep emi er overstået; det er ren logik. Endvidere kan man se en agenda med at holde aktien under dette niveau, da shorterne forsøger at sende et signal til aktionærerne om at det er en bedre handel under 45,00 så shorterne kan tage størstedelen af aktierne i rep emi og dække sig (spekulativt).

2 Likes

Er jo litt merkelig å legge opp til denne emisjonen, kanskje de har et kort i ermet :thinking:

Vi får håpe på en børsmelding tidlig til uka :smiley:

Tja, på papiret ser det kanskje litt kjedelig ut, men tiden går fort og 6 måneder ned i gaten så begynner vi å jazze oss opp over ASH, som kan inneholde mange godbiter.

Ellers så tror som du sier at 2019 kan bli et år i akkumuleringsoksens tegn, så jeg håper og tror på en jevn kursstigning utover året, hovedsakelig drevet av fond og større utenlandske aksjonærer.

1 Like

syntes de burde skaffe partner for markedene utenom US. Da får vi fyrt opp hele pipe, cash er ikke noe problem og kursen får et bra løft.

Jeg overførte nå 1.1 millioner til Nordnet kontoen, for å kjøpe ca 20.000 Nanos til, i tillegg til litt Targovax, men @Mr_Bane fikk meg til å bli usikker… … eller? :joy::rofl:

Shorters driver på som vanlig. Sannsynlig er det at de selger og kjøper rundt 0. Innlåningstidspunkt angir vel det. Rimelig også å anta at det er tidligere short som vippes ut først? Snart må det vel ta slutt på utlånsmulighetene fra FTF?

Reaksjonen lot ikke vente lenge på seg.:yum:

Ser kjøperene holder på som vanlig også. Noe forbanna drit det der kjøp og selg greiene på børsen ikke sant.
Skulle vært frivillig for folk å investere i aksjer, da hadde jeg aldri gjort det siden jeg er så uenig i spillereglene.

Sitter du på et meglerbord? Bare nysgjerrig?
Selv om altså kursen lå ca 2-3kr under EM-kursen, og fortsatt ligger der, var det meget stor interesse for tegning. Forventer faktisk overtegning igjen i rep. em.
Som kjent skal nye 777 777 fordeles, og noen og enhver skulle nok gjerne ha tak i dem.
En enkel beregning gir Nano en tilførsel av ca 35mill kr i rep. Det tilsvarer kanskje 4-5 mnd drift. Noe som sikkert kan komme godt med når Betalutin skal ut på markedet.

Cashburn kommer til å ligge et sted mellom 70 og 100 mill per kvartal, så 35 mill holder vel mer til 4-5 ukers drift.

Jeg var nok litt for optimistisk. du har så absolutt rett.:slightly_smiling_face:

Innen farmasi må man tydeligvis finne fram de store kalkulatorene :slight_smile:

Noen som vet noe om det finnes regler imot at NANO selv kan ta del i rep.emisjonen om den ikke skulle bli fulltegnet?

Utvanne aksjonærene uten å oppnå noe med det på en gang, høres ut som den eneste måten de kunne klare å toppe Dahledippen.

6 Likes

Bleh… ikke nevn Dahlesalget… uhørt!

Dahlesalget!!!

Noen som har hørt om denne kombinasjonskandidaten i R/R FL?

In R/R FL patients, at a median follow-up time of 12.1 months (0.8–19.7 months), the ORR was 76% with CRs in 38% and PRs in 38% of patients.

Ved første sveip var forrige dataoppdatering ASH17. Noen som finner noe nærmere? Står listet som en fase IIb i pipelineoversikten til Beigene.

https://globenewswire.com/news-release/2017/12/09/1250485/0/en/BeiGene-Presents-Updated-Preliminary-Phase-1b-Data-on-BTK-Inhibitor-Zanubrutinib-BGB-3111-Combined-with-GAZYVA-Obinutuzumab-at-the-59th-American-Society-of-Hematology-Annual-Meetin.html

Her er clinicaltrials. Rekrutterer fra 91 aktive sentere og har holdt på siden 2017.

Primærendepunkt ORR. Kan denne komme flyvende inn med en AA fra sidelinja?

1 Like

Head of Legal & Compliance stillingsutlysningen ser ut til å være tatt ned fra hjemmesiden. Da tiltrer vel en kvalifisert kandidat snart.