Det er vel det jeg skriver at jeg ikke føler at jeg innehar nødvendig kompetanse til å spå når man bør gå inn og ut. Faren for at en melding kan dukke opp når man er ute er også en “risiko” jeg ikke er så sugen på å ta… Nå gjelder dette for øvrig flere aksjer, ikke “en” aksje…
Det at du ikke forstår og synes det er rart at noen kan ha interesse av - og bruke tid på - biotek, utvikling av legemidler, resultater på utprøvingsstadier og ønsker å “vite” hvordan disse ligger an, samt delta i emisjoner og investere i dette (fremfor å trade/spekulere) får være ditt problem. Jeg synes, og tror mange er enige med meg, at det er rart at dette såvidt er innenfor din fatteevne. Du bør virkelig forsøke å utvide horisonten din og prøve å bli litt mer reflektert.
Hva legger du i “få til noe som helst” og “lang tid”?
Nano har fått til fantastisk mye, så det blir nesten for dumt å besvare en slik påstand fra et nick som åpenbart bare er her inne for å trolle…
Men…, de har altså ført Betalutin gjennom 5 hindringer (oppfinnelse, in vitro, in vivo, safety (normal fase 1) og effekt (normal fase 2)) slik at de bare er ett drøyt år unna avlesning fra en pivotal studie som kan sikre at produktet kommer på markedet. Så løpet som startet i 2008/2009 med oppfinnelsen og har vart i 10-11 år er nå potensielt bare 1 år unna målet. Jeg synes ikke det er lang tid sett i det perspektivet.