Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat 2019 (NANO)

Hmm, Cowen er visst en utrolig omfattende konferanse, ser at omtrent alt som kan krype og gå av smallcap biotech som jeg har på min watch list er representert der.

Så det er flott at NANO er på plass! De er i samme rom som Amarin og Hansa, som er to veldig spennende selskaper.

Men skuffende å se at de er en av veldig få som ikke har webcast. :confused:

3 Likes

NANO trekker frem DLBCL igjen?

Cowen:

Forskjell fra de foregående presentasjonene som var slik:

7 Likes

Det ser unektelig ut til at det kan vanke litt cash på Nano også?:grinning:

Det at de lufter DLBCL så ofte sier meg at Betalutin ikke er så sjanseløs i indikasjonen som vi har trodd så langt. Det er jo også guidet oppstart av et fase II. Spørs om dette ikke blir en aldri så liten joker(nord?).

5 Likes

Det blir en “Lurejoker” …:slight_smile:

( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)

hvor stor del av kaken kan bet+rit få i 2FL? Såklart umulig å si når man ikke har noe data, men om vi antar at vi får rimelig god effekt, typ 80% ORR, 40% CR? Noen som har peiling?

Har ikke sett DLCBL bli nevnt med markedspotensiale før. Er det noen av dere mange kyndige her inne som vet noe om sannsynlighet for å innfri deler av dette potensialet, basert på hva som er lagt frem av data på dette så langt? :blush:

Ser mer og mer ut som om at Humalutin har avgått med døden.

2 Likes

Må dere seriøst slutt å oppøfre dere som to 4 åring som ikke har fått lørdags gotterier…

Dere vet like godt som meg at å få gang på Humalutin kommer til å kost mye penger. Noe man ikke har før man er ferdig med Betalutin.

10 Likes

Skjønner at @Bernd og @vegar_beider er godt vant og investert i selskaper som må ha en voldsom flott ledelse :slight_smile: www.tombstonebuilder.com gjør gode penger ser det ut som :slight_smile: Har selv vært investert i mye rart opp igjennom åra men å komme med dette dette blir bare tull. NANO guider bra og har levert milstones samtidig som de ikke lover alt for mye. Har helt klart noen ting å utsette (bla siste emi,) men de er on track.

Føler litt at mange lever i den verden at konkurrenter bare kan dukke opp fra ingenting og få produktet sitt godkjent. Det tar 8-10år.

7 Likes

Ha nå LITT humor da vel :no_mouth:

Alle er invitert :tada:

Men budskapet er det samme, at Humalutin er skrinlagt (enn så lenge?) er en skikkelig nedtur. Bravo uttrykte vel at å få det opp igjen var ett av hans ønsker første gang han talte. Nå blir det ikke nevnt engang.

4 Likes

Rolig nu. Man snakker årevis før humalutin hadde generert verdier for oss.

Mer gledelig er det at DLBCL kanskje viser takter. I tillegg til MZL som de også spekulerer på. Heller en bred betalutin enn enda en runde i fase I med et helt uskrevet blad.

Hva @Bernd bidrar med i debatten er for meg det største mysteriet av dem alle. Til og med bilde med tekst klarte han å rote til. :shushing_face:

6 Likes

Ja det er selvfølgelig gledelig.
Men tenk hva som kunne skjedd hadde vi hatt tidlige gode Humalutin data, opprinnelig planlagt i disse dager.

1 Like

Fint det såklart, men som sagt helt ukjent.

Men penger må man forholde seg til. Overordnet alt er å trøkke gjennom betalutin smalt i tredje linje, deretter bredt i nabodiagnosene. Det er god strategi imo.

2 Likes

Da er @Fjording utestengt. Takk for de som tipset.

Edit : Fjernet noen innlegg som var relatert han som bare avsporet debatten.

Edit 2 : Jeg ryddet litt i spoton relaterte poster fra igår, ser at det kanskje røk noen svar på de postene!. Beklager evt det.

2 Likes

Voldsomt med baissing om dagen. Det tar jeg som et meget godt tegn på at ting går bra.

Synes ikke det er mye baissing. Med unntak av de som prøver å overbevise menigheten om at det er en koordinert aksjon på gang for å presse prisen ned.

Av og til er det greit å ta en reminder på ting som kan forklare litt hvorfor vi er der vi er. Viktig å se hele bildet hvis du sitter i det. Blir det for mange røde flagg så kaster man kortene.
Er matt, men ikke sjakk matt enda :smile:

Kan du fortelle oss om disse flaggene vegar?jeg har inntrykk av at nano med bravo leverer der de skal og tar gode avgjørelser.

5 Likes

Prøver du å få meg til å bli forumets mest forhatte bruker :grin:

Hver gang jeg har prøvd å lufte noen av de røde flaggene, både i åpen tråd og på Insider trådene så har jeg endt opp i endesløse “kamper”.
Nå i dag, ville jeg blitt masserapportert og bannet for å trekke frem mye gammelt vann som har rent under broen.

Mye positivt også, men det tar alle andre seg godt av å fremme her inne :+1:

1 Like