Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat 2020 (NANO)

Det virker rett og slett som om de jobber aktivt og ber sykehus utenfor studien ringe til utvalgte sykehus innenfor studien for å overbevise de om å sende pasienter som passer kriteriene til det aktuelle sykehuset.

Da behandles pasientene i en klinikk som er med i studien uten at pasienten nødvendigvis tilhører den klinikken opprinnelig.

Veldig smart, må jeg si.

6 Likes

De har kontakt med sykehusene rundt dem som de har site på og dersom legene anser betalutin som en aktuell behandling ber de dem henvise aktuelle pasienter til sykehuset som er site for utprøvingen og på den måten utvider" de…
Var ihv slik jeg forstod det…

5 Likes

Her må vel Bravo ha snakket fortere enn han tenkte, for når han sier om pasient-rekrutteringen at “but I am never going have to have enough”, må han vel mene noe annet enn det han sa, ellers kommer jo dette aldri i mål.

2 Likes

Tolket dette mer som “Jo flere, jo bedre”.

3 Likes

Han sier vel bare at han er utolmodig og at rekruteringshastigheten øker Q for Q. Så enkelt og så bra tenker jeg. Det du utelater å nevne fra intervjuet er at han kommer til å melde fremdrift i studiet og at han vil melde cohort 2 i Archer. Det er nytt.

Hvis du ønsker å fokusere på ørkenvandring , så henviser jeg til Pcib hvor det er guidet 3 år fra start til interimsavlesning 2022 på ca 120 pasienter av snaue 300.

3 Likes

Dette har jeg nevnt lengre opp i tråden @Livredd. Det er en helt annen Bravo vi ser og hører nå, og som har tatt tilbakemeldingene fra markedet på alvor.

Han sier at de vil øke confident i markedet rundt rekruttering ved å oppdatere oftere, og ikke glem at han har sagt at det er ikke utelukket at de kan falle tilbake på tidligere guiding for complete inrollment; derfor kan han vel aldri få nok pasienter fort nok!

Tenk den følelsen det vil være alle dersom ting nå går så raskt og effektivt at de fremskynder innrulleringen med ett halvt år. Det er en åpning for det, og at de får sites til å åpne linjer mot regionale sykehus i nærområdet med riktig pasientgruppe kan gi en ønsket boost.

Jeg merket meg at han var klar og tydelig på at markedet p.t ikke har confident til innrulleringen, dette skal de snu på de kommende månedene.

Bravo er bull, men på en saklig og uhaussete måte.

8 Likes

Ja Costa var vel det stikk motsatte, og ble kanskje oppfattet hausette, og confidencen til markedet ble borte i takt med utsettelser?

Man bygger vel ikke confidence til markedet med å hausse til tilstander, som kanskje kunne minne om haussingen av Canargo i sin tid :slight_smile: litt stygg sammenligning forøvrig.

Archer data kan vel komme any time nå?

Ja, cohort-data på tre nye pasienter kan komme anytime, men endelig data kommer ikke før mot slutten av 2020.

Hvis markedet er i risk-on modus og aksjen er i positivt momentum når neste datasett kommer fra Archer, kan man få betalt godt. Vi snuste på 40 kroner på R&D dagen, men den halverte seg på en måned fra det. Åpenbart fordi mange herjet på shortsiden i aksjen og noen bettet på emi. Begge de faktorene er godt redusert nå, så det er minste motstands vei oppover nå. (Min subjektive vurdering)

Mulig jeg har misforstått dette, men sa ikke Kolstad under R&D day at han skulle få inn en pasient til i Archer-1 senere den dagen? Dersom denne pasienten er nr 3/3 i rekken for andre kohort så må vel det nødvendigvis bety at resultater for disse 3 bør foreligge 3-4 måneder (Read-out) senere enn dette, som vil være mellom 17 des og 17 jan?
Dette er jo selvfølgelig bare sant dersom vedkommende kolstad skulle rekruttere denne dagen faktisk var nr 3/3, faktisk ble rekruttert, og faktisk ble behandlet samme dag.

Kan det for øvrig være mulig at de 3 stk til andre kohort allerede var rekruttert før dette, og at denne pasienten var en av de 15 til som skal være rekruttert ila 1H2020?

Synes ikke dette var vært så grundig diskutert foreløpig, selv om disse 3 stk fra andre kohort i mine øyne er den største triggeren vi har på kort sikt. Hva anslår folket?

Edit:
Hvor sannsynlig er det på den andre siden at denne pasienten Kolstad pratet om var nr 1/3 for andre kohort?

Virker snodig at de skulle brukt så lang tid på å behandle første pasient i andre cohort. Første pasient i første cohort ble behandlet 2. Nov 2018. Safety var godkjent 6,5 måneder senere (21. Mai). Dette er jo nå ca syv måneder siden. Jeg regner med at de relativt kjapt har kunnet behandle første pasient i andre cohort. Med samme innrulleringstakt vil data fra andre cohort være klar i disse dager.

I tillegg har de nok søkt BTD basert på final ORR. Denne kan komme når som helst.

Prime antar jeg ble søkt like etter vår guy fra Bayer kom over, slik at vi da får svar på dette i slutten av Januar.

Lover bra dette :slight_smile:

1 Like

Archer-1 cohort 2 BØR vel være lest av safety på senest ila januar for at selskapet skal rekke guiding på enrolment complete innen 1h2020. Bravo har vel hintet til at det kan skli litt ut i 2h2020, så de ligger nok 1-2mnd bak skjema her. Etter cohort 2 skal de vel innrullere ca 15pas til. Så de må bare kjøre på.»

1 Like

Et nano med 4/6 CR i Archer og troverdig guiding som sier at nåværende tidsplan holder burde glatt være verd 4 milliarder, bortsett fra at emisjonsfrykt kanskje trykker litt negativt. Så en oppadrettet reprising av aksjen ut i Q1 er et helt mulig scenario.

5 Likes

Tenker du at 6/6 CR kan gi grunnlag for en hype som kan ta kursen over 4 milliarder?

1 Like

Ja 6/6 ser jeg på som et gigantisk bullscenario.

Da burde det i en normal verden være JIVE OG BALLUBA igjen

Og verden føles jo litt mer normal og udepressiv etter de siste uker

1 Like

Hva med 3/6 CR, men 6/6 ORR? Bare for å ta enda et scenario

Det er i mitt hode et litt mer baseline scenario, hvor man da må finne seg i å vente på de neste kohorter. Kan fremdeles bli veldig bra, men vil jo ikke ha noen særlig hype effekt ved seg.

En bør jo ellers høre hvordan bravo uttaler seg om dette

2 Likes

Når vi vet hvor vanvittig lang respons CR-pasienter får med kun en behandling, kan man vilt spekulere i DoR når man i tilllegg behandler med Rituximab over tid.

Også verdt å huske på at vi har sett PR gå over i CR med monobehandling, det lover godt for hvordan en PR skal kunne utvikle seg over tid i kombinasjonsbehandling.

Tror også at archer-1 blir den store repriseren.

2 Likes

Mens dette med med dor må vi forhåpentligvis vente i årevis på å få klarhet i. :slight_smile:

2 Likes

Ja, vi får håpe vi må vente leeenge.