Ja, håper kursen ligger på 20kr til 2030 fordi vi ikke har fått svar på mdor i Archer.
PCIB sin mcap er faktisk nå drøye milliarden høyere enn Nano sin. Når man ser PCIB sin kursutvikling de siste ukene, tenker jeg det fort kan snu når markedet plutselig igjen finner Nano attraktiv også. Hva som må trigge det er jeg usikker på, men ytterligere Archer data kan vi vell forhåpentligvis forvente oss de neste månedene.
Positivt at Nano nå ønsker å være mer åpne til markedet vedrørende progresjon i Pivotal-studien. Midtveis avlesning ser jeg på som en massiv trigger.
Har straks vært investert i Nano i 3 år, så jeg har lært meg tålmodighet, og er forberedt på å vente ett år eller mer enda, men 2030? ??
Kåmm ånn!!!
Om 17 dager kan vi si:
Neste år kan vi muligens ha et salgbart produkt i markedet!
En fersk aksjonærliste for NANO er tilgjengelig for Insider-medlemmer. Ikke Insider? Les mer og prøv gratis
Nano pekes på som en av DNBs nyttårsraketter
Mye som tilsier at Nano vil få seg en reprising i 2020.
BTD?
Interim godkjenning på begge dosene
Rekruttering raskere (on track)
Cohort 2 (Archer) gir gode resultater.
Nano kommer nok snart som en kule. Tror det kan være lurt å laste mens den fortsatt er på 20 tallet. Det har jeg erfart sommeren 2016.
Like før vi jafser i oss 30…
Adjø 20-tallet, snakkes aldri igjen…!
Ja, vi får håpe det !
Pasientene etterspør alternativer til kjemoterapi
Merker meg at kursen stiger mest når Nano forumet er taust i dag
Det er fordi de er alle opptatt av å lese, oversette og forstå rekkevidden av alt som stod i publikasjonen Nano fikk inn i Nature. Ingen over eller ved siden av Nature når det gjelder prestisjefylte vitenskapelige tidsskrifter. For å ikke ødelegge tråden så ser det ut som trenden har snudd opp.
NEJM har da høyere IF?
Tror vi fortsetter rett oppover i morgen. Ser ikke teknisk motstand på tredve tallet.
Og har liten tro på at den faller tilbake så positivt som sentinentet er for Bio Tech nå om dagen.
Nano kursen var blant de mest «utbombede» i sektoren, desto mer oppside når det nå har snudd.
Nytt kjøpssignal i dag med close over 30, noe jeg tror er sannsynlig.
For all del. Mange bra (Lancet f. eks), men Nature har hatt bra dekning av Radiofarmaca. De pleier å ringe Roy Hartvig Larsen og sitere han når de lurer på noe😊. Kanskje heller ikke så dumt når Larsen og Bruland er i ferd med å få sitt andre radiofarmaca legemiddel på markedet - Betalutin.
Vil bare påpeke at artikkelen ble publisert i Leukemia selv om den ligger under Nature.com (Leukemia: 2 årig impact factor 9.9) og ikke Nature (2 årig impact factor 43). NEJM har rundt 70.
(Pichard, A., Marcatili, S., Karam, J. et al. The therapeutic effectiveness of 177Lu-lilotomab in B-cell non-Hodgkin lymphoma involves modulation of G2/M cell cycle arrest. Leukemia (2019))
Dette har du tydeligvis detaljert kunnskap om, men i og med at Betalutin behandler lymphom/leukemi så er det vel naturlig at det havner nettopp der.
hod 31,56