Siden det funker så godt i de andre trådene skal jeg si det samme her:
Hold på aksjene deres folkens, for på nyåret kommer enda mer Archer-1-resultater, og da kan alt skje!
Siden det funker så godt i de andre trådene skal jeg si det samme her:
Hold på aksjene deres folkens, for på nyåret kommer enda mer Archer-1-resultater, og da kan alt skje!
Legg på en heftig verdivurdering, så er vi der Fornybar!
Selger ikke for under 750 kroner aksjen!
De som valgte “vente og se an til den faller under 20”-holdningen kom seg aldri om bord nei. Tror mange ikke skjønner hvor potent NANO er det kommende året med en lang rekke av triggere med en helt annen effekt enn hvile- og akkumuleringsåret 2019. Jeg håper de fleste brukte året godt til å fylle på med det som etter alle solemerker vil fremstå som meget billige aksjer.
2019 var ikke sexy… Hva betyr det når vi går inn i 2020
At den blir Angelina jolie i sine glansdager?
Cindy Crawford, kom å ta meg!
Har lenge forfektet at aksjen var alt for dyr på 20 kr (i form av hvor brutal en emisjon fortoner seg). Begynner å bli litt billigere nå, men først når vi runder 60 vil emisjonsfrykten være på full fart inn i glemmeboka, og fokus kan for alvor rettes mot Cohort 2 i Archer1 - and beyond , og aksjen vil fremtstå som nyoppdaget i markedet og svinebillig uansett hvilket perspektiv man anlegger.
Ikke feil å vær biotek-investor nå om dagene altså Håper det varer!
Aksjen blir rett og slett billigere jo mer den stiger?
Ja, Nocturne husker kanskje at jeg påpekte (da kursen var 20 kr) at nedsiden til 12 kr (antatt midlertidig bunn i verste fall) og oppsiden 80 kr, eller kanskje 800 om man er tålmodig, og faktisk mer sannsynlig at den ville gå opp enn at den ville gå ned fra 20 kr. Det gir en spinnvill risk/reward i positiv forstand.
Ja, akkurat slik vil det være - ihvertfall til vi runder 100.
over 33kr nå
Har da aldri vært uenig i det? Men teknisk var sannsynligheten på daværende tidspunkt større for fall under 20 enn oppgang over 80
100,000 aksjer til 32,80,- ?
edit: kl 09:46:48
Hold på aksjene!
Kalkulatoren min sier kursmål >450kr ved noenlunde suksess i 2L-markedet.
Vi sitter på gull her folkens!
Loa 50%?
Jo, det er riktig, men når divergensen mellom det tekniske og det fundamentale befinner seg i det absurde beltet så bør man faktisk legge størst vekt på det fundamentale. Men erkjenner at man kunne sagt det samme da aksjen var i ferd med å falle under 38 kr, så det er selvsagt vanskelig å føle seg trygg på at det absurde ikke kan bli enda mer absurd. Et ytterligere fall ville (i mine øyne) uansett vært midlertidig, så man risikerte egentlig kun å gå glipp av en enda billigere inngang ved å kjøpe på 20 kr.
Det der er ved LOA100 og 30% av 2L-markedet etter 4 år.
Det er jo det som er det vanskelige da, å kjøpe på “bunn” når alle er negative, og selge på “topp” når alle er positive. I tillegg har man FOMO / Eufori som man ikke kan gjøre noen verdens ting med. Se bare på PCIB. Teknisk har den vært extended og i “sell” modus siden den bikker over 60 men den har bare fortsatt uten nevneverdige korreksjoner.
Kan det samme skje med Nano? Selvfølgelig, men det er ikke det jeg baserer min innvesteringsstrategi på. Folk har ulike perspektiver. Jeg har allokert mer og mer midler inn mot trading da jeg føler min styrke er TA. Andre har styrker i fundamental analyse og da bør man kanskje ignorere det strekene sier.
Viktigste er uansett å ha en strategi og justere denne underveis, prøve og feile. En ting er sikkert, har lært ekstremt mye på de 3 årene jeg har sittet med Nano og en ting jeg ikke kjenner overhodet lenger er FOMO. Om aksjen stikker 20% en dag så berører det meg like lite som om den skulle falle 20%. Den følelsen er priceless og noe jeg mener alle burde tilegne seg. Fjern emosjoner fra beslutningene, så vil det stort sett gå greit