Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat 2020 (NANO)

Du har tatt feil mange ganger, Merlin, men la oss håpe du får rett denne gangen.

Siste ord er selvfølgelig ikke sagt når det gjelder Nanos sluttverdi. Det er først når vi ser endelige resultater det er mulig å bedømme den verdien. I et binært case som Nano, der mange av oss har investert langsiktig i selskapet, er det rett og slett for tidlig å gi noen fasit. Lykkes Nano tror du vel ikke kursen ligger på 16 kr? Jeg har forsøkt å gjøre verdiberegning på basis av at Nano lykkes. Så får vi se når det endelige svar foreligger.

11 Likes

Merlin. Har fulgt dine råd siden den datt ned på kr12:- for ca 3 år siden. Men har tatt en veldig bra gevinst. Takk for gode råd. Archer 1 cohort 2 spennende. Burde ikke resultatet snart være der?

Ser ikke lenger at det er gode resultater som kan få nano på beina igjen. Så lenge de ikke kommer med en løsning på finansielle situasjonen så blir det rykk tilbake til start.

1 Like

gode data = løsning på den finansielle situasjonen

8 Likes

Å ja du mener som R&D Day de hadde. Gikk jo strålende det. Hadde vel nesten en hel dag i pluss før det gikk ned igjen.

1 Like

Det skal litt mer til enn data fra 3 personer kjære deg

Say what???

Jeg lurer på om noen av dere følger med på børsene i USA :slightly_smiling_face:

Ja den regagerte jeg på også !! Hvorfor slettet du den Merlin ??

Sjekk USA da!!! :smile:

2 Likes

R&D-dagen ligger på Nano sin hjemmeside. @Merlin kan du vise til når?

100 % pisspreik fra godeste merlin. Var en som reiste seg opp og fortalte hvor forferdelig 1 linje kjemo er, og lurte på hvordan/om det var/er en mulighet å flytte betalutin framover i behandlingslinjene.

2 Likes

Det er korrekt Sleeperts. Hadde ingenting med Archer å gjør.
Betalutin taler nok for seg selv uten at en må vri og vende på ting.

Var vi på samme forestillingen? Det ble opplyst at han var en av de tre pasientene som hadde vært med på kohort 1 i Archer-1 der resultatet som kjent ga CR 100%.

Svulstene hadde kommet igjen etter standard NHL behandling med bl.a cellegift, før han fikk Archer-1 behandlingen. Da forsvant alle kreftsvulstene.

1 Like

Nå savner jeg studenten.

1 Like

New Zealand også 3% rett opp fra start. Det blir en superfin dag for både NANO og dere kranglefanter i morgen! :slight_smile:

2 Likes

Naboen. Det er jo poenget - resultater er jo nøkkelen til samarbeidspartnere - og få fram produktet for salg.

1 Like

Siden tre reagerer er det mye som tyder på at jeg har feiloppfattet. Klarer ikke å logge inn på webben til Nano for å sjekke det som ble sagt. Noen som kan finne innlegget?

Har du kilde på dette?

Se over. Finnes det en transcript?