Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat 2020 (NANO)

3 Likes

Ja. Jeg postet en link i fundamentaltråden.

Det virker av og til som om mange tror det bare er å få en partner når man selv vil.

Så enkelt er det ikke.

2 Likes

Nei, husker Ø. Soug i Targovax engang uttalte til meg at de biotekselskapene som sa de ikke var overlykkelig over å få en BP-partner løy.
Her er det en betydelig jobb som må gjøres av ledelsen i Nano selv om de har utmerkede produktur med gode resultater så langt.

1 Like

Tror ikke han uttalte seg om NANO da.

Nei, det var generelt for hele bransjen.
Og han har jo vært med på minst en reise tidligere; nemlig med Algeta.

Takk til Do2Do for å ha funnet dette. For meg hørtes det da ut som det jeg har skrevet over er korrekt, og at spørsmålsstilleren var en NHL-pasient, som hadde 100% CR etter Archer-1. En transcript fra konferansen vil kunne avklare dette ytterligere.

Jeg tror fortsatt du mistolker her.
Mannen i salen ble IKKE presentert som en archer pasient, han var en privatperson med personlig erfaring fra cellegiftbehandling. Det var det Bravo tok opp igjen i radium.

Hod21

1

2m

Jeg tror fortsatt du mistolker her.
Mannen i salen ble IKKE presentert som en archer pasient, han var en privatperson med personlig erfaring fra cellegiftbehandling. Det var det Bravo tok opp igjen i radium.

“han hadde måttet gå gjennom massive cellegiftkurer med store bivirkninger, enda det viste seg at en enkel Archer-1 behandling kunne vært løsningen fra starten” hvordan skal det da tolkes?

Kan vel bare tenkes at han ville hatt Betalutin (Archer-1) istedet for det han hadde gått igjennom da vel. Ikke så vanskelig å forstå eller ??

2 Likes

Det tolkes som at dette er en mann med personlig erfaring, som med glede ville tatt betalutin i stede for cellegift - OM det hadde vært mulig.

1 Like

Dette blir faktadiskusjon. Mener altså å huske at mannen sa at han HADDE blitt svulstfri. AT han hadde fått tilbake NHL etter diverse cellegiftkurer, men at alle var blitt vekk til slutt med Archer-1. Uansett spiller dette liten rolle, da det er de 3 med 100% CR som står fast.

1 Like

No open positions!

3 Likes

Ansettelsesstopp.

TyskerLars tar grep, det er bra!

2 Likes

Hva skjer? Kommet info om dette? Eller er det Malene som sender mail?

Hva mener du?

@Teejay Vi så at du skrev “No comments” , så slettet meldingen umiddelbart. Hva er greia?

3 Likes

@Teejay, hvis Malene har sendt deg en Mail er det garantert innenfor å dele der her👌 Med mindre du er innsider da;)

Bravo fikk seg raskt en ny styre-post men neppe en grunn alene til å forlate Nano. Han fikk nok sparken.

Det må jo være kjipt å være CEO i et selskap hvor du ikke forstår teknologien. Han uttalte jo flere ganger at han ikke skjønte hva Jostein Dahle holdt på med. Da er det bedre å få inn en CEO med medisinsk utdanning, som er kjemiker, og som sannsynligvis kan forklare investorer hva Nordic Nanovector gjør på en overbevisende måte.

2 Likes