Ja. Jeg postet en link i fundamentaltråden.
Det virker av og til som om mange tror det bare er å få en partner når man selv vil.
Så enkelt er det ikke.
Nei, husker Ø. Soug i Targovax engang uttalte til meg at de biotekselskapene som sa de ikke var overlykkelig over å få en BP-partner løy.
Her er det en betydelig jobb som må gjøres av ledelsen i Nano selv om de har utmerkede produktur med gode resultater så langt.
Tror ikke han uttalte seg om NANO da.
Nei, det var generelt for hele bransjen.
Og han har jo vært med på minst en reise tidligere; nemlig med Algeta.
Takk til Do2Do for å ha funnet dette. For meg hørtes det da ut som det jeg har skrevet over er korrekt, og at spørsmålsstilleren var en NHL-pasient, som hadde 100% CR etter Archer-1. En transcript fra konferansen vil kunne avklare dette ytterligere.
Jeg tror fortsatt du mistolker her.
Mannen i salen ble IKKE presentert som en archer pasient, han var en privatperson med personlig erfaring fra cellegiftbehandling. Det var det Bravo tok opp igjen i radium.
Hod21
1
Jeg tror fortsatt du mistolker her.
Mannen i salen ble IKKE presentert som en archer pasient, han var en privatperson med personlig erfaring fra cellegiftbehandling. Det var det Bravo tok opp igjen i radium.
“han hadde måttet gå gjennom massive cellegiftkurer med store bivirkninger, enda det viste seg at en enkel Archer-1 behandling kunne vært løsningen fra starten” hvordan skal det da tolkes?
Kan vel bare tenkes at han ville hatt Betalutin (Archer-1) istedet for det han hadde gått igjennom da vel. Ikke så vanskelig å forstå eller ??
Det tolkes som at dette er en mann med personlig erfaring, som med glede ville tatt betalutin i stede for cellegift - OM det hadde vært mulig.
Dette blir faktadiskusjon. Mener altså å huske at mannen sa at han HADDE blitt svulstfri. AT han hadde fått tilbake NHL etter diverse cellegiftkurer, men at alle var blitt vekk til slutt med Archer-1. Uansett spiller dette liten rolle, da det er de 3 med 100% CR som står fast.
No open positions!
Ansettelsesstopp.
TyskerLars tar grep, det er bra!
Hva skjer? Kommet info om dette? Eller er det Malene som sender mail?
Hva mener du?
@Teejay, hvis Malene har sendt deg en Mail er det garantert innenfor å dele der her👌 Med mindre du er innsider da;)
Bravo fikk seg raskt en ny styre-post men neppe en grunn alene til å forlate Nano. Han fikk nok sparken.
Det må jo være kjipt å være CEO i et selskap hvor du ikke forstår teknologien. Han uttalte jo flere ganger at han ikke skjønte hva Jostein Dahle holdt på med. Da er det bedre å få inn en CEO med medisinsk utdanning, som er kjemiker, og som sannsynligvis kan forklare investorer hva Nordic Nanovector gjør på en overbevisende måte.