Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat 2020 (NANO)

I Targovax sa ledelsen at BP ofte ønsker å komme inn tidlig i løpet, typ preklinisk, for å kunne påvirke løpet og utviklingen av nye produkter.

Når Nano nå fyller IND for alfa37, så kan det jo tenkes at et par-tre BP ønsker å ta del i dette?

1 Like

Ja, det synes jeg høres ut som en god strategi. Få med BP i utviklingen av Humalutin og Alpha37, og behold så mye som mulig av Betalutin + Rituximab selv. Genmab style.

3 Likes

Synes det ble i overkant mørkt her i helgen!:wink:

Tross alt har Nano cash ut 2020 ish, to nye produkter klar for nye indikasjoner,( 3 ulike podukter!) og en rekke viktige value inflection points som etter sigende skal kicke inn i q2/q3.

Så selv om vi skulle sett at de hadde mer cash, så er det nok av grunner til å være positiv også. Som jeg sier, knalldata fra Archer snur caset opp ned. Kan comboen bli noe som ligner på SoC i 2L/3L FL og MZL, så begynner det virkelig å lukte fugl!

Så på samme måte som at det går fort ned ved skuffelser, så kan det gå like fort opp hvis de nå leverer på milestones.

5 Likes

Du vet like godt som meg at det har nada null og niks å si, når de ikke kommer til å drifte til kassa er tom uansett. Om det ikke blir partner, så blir det emisjon (igjen). Men håper at selv Nano kan revurdere “ta det selv til markedet” strategien når de har en cashburn på over 50% av mcap.

Mitt ønske er som følger: Lisensier ut tilstrekkelig mye av pipeline (Alpha37, Betalutin i Asia/Europa eller Humalutin fks) til at de har nok kapital til å kunne fullføre det US løpet de har lagt opp til på egen hånd. Selv om de skulle “miste” alt annet enn Betalutin i US, ville det fortsatt hvert en kjempe suksess. Slik situasjonen er nå syntes jeg det er den eneste rette veien videre. Håper Nieba tar til fornuft og slutter å holde Nano aksjonærer for narr.

1 Like

Selvsagt, men man regner jo alltid utifra hvor lenge kassen rekker. At det skal hentes penger er jo opplagt.

Jeg vil påstå, at man handler ud fra markedsvilkårene og som set i TRVX jfr. sidste emission, valgte ledelsen at vente på data (og se bort fra den uskrevne regel om ca. 12 mdr. runway). Ikke utænkeligt at NANO vælger en lignende strategi, uagtet at selskabet bruger faktor 10 flere penge pr. md. grundet fokus på CMC.

Eller, jeg tænker at størstedelen af udgifterne ligger her. Kan man i øvrigt ikke forvente at NANO er færdig med størstedelen af CMC arbejdet, når der indsendes ansøgning? Det bør vel efterfølgende reducere selskabets omkostninger betydeligt.

Når man er HELT på oppløpssiden til å få data kan det være akseptabelt å vente med en emisjon. Men da skal man jammen være bra sikker på når de lander.

1 Like

Når man har data, så er det vel kanskje mulig å ta opp lån også?

Tror nok at et selskap med trackrecorden til nano de siste årene ville få lånebetingelser like attraktive som du får hos b-gjengen. I Oslo, ikke i Andeby.

3 Likes

2 posts were merged into an existing topic: Svinaktig fine aksjer - Bjellegrisporteføljen (Bacon fra Bærgen)

Var jo det Trvx gjorde sist, funket fint det. Og Nano sine data som kommer fremover har jo mye større relevans konta data Trvx lå frem i januar

1 Like

Utifra pollen over på antall aksjer i NN på TI, endte vi på intervallet:

2 700 000- 4 150 000 Aksjer (278 stemmer)

Jeg tror ikke at disse tallene er 100%, men de kan gi en pekepinn på hvor mange aksjer som florerer på TI.

Noen tenker nok at disse tallene er bare tull, siden alle kan lyge på beholdningen på et anonymt forum.
Jeg tror vi da ville sett flere stemmer på høyere nivå. ( Allla «spot on» som nevnes på forumer her)

Pollen burde også hatt 0 som valg, slik at personer som ikke hadde aksjer kunne gått inn og sett på resultatet, eventuelt at resultatet lå åpent for alle, men igjen kan en se at over 500 har lest tråden og i underkant av 300 har stemt. Det sier meg at flere har skjønt at de kan stemme for så å ta vekk stemmen etter at de har sett resultatene.

I tillegg vil nedre intervall også ta hensyn til de som ikke har aksjer, selv om de har stemt ved pollen.

Edit: Jeg tipper TI ligger på 3. plass, mellom FF og OM.

1 Like

Sitter med samme tanker.

Alt kan bli snudd på hode med gode Archer tall!!!

Spennende å se hva Nano kommer til å gjøre med de dataene. Ved gode data kan de sikkert velge å vrake i hvilke konferanse de vil publisere dataene (bio-tech selskapenes største drøm). Sår i gleden er at de kanskje vil/MÅ prioritere å offentliggjøre dataen til bruk i en EMI sammenheng. Beste har vært om disse to hensynene kan kombineres, men er det realistisk?

Hva tenker dere?

Hmmm, ble lempet ut godt 6 Kasser på tampen, noen som ser hvem som solgte?

Hei

Lisa was not present at the fourth quarter presentation as she was absent due to family matters.

Have a good evening,

4 Likes

Greit å få en avklaring på dette som mange lurte på. Takk

2 Likes

11 Likes

Er jo et noe høyere kursmål enn DNB, da.
Stoler mer på Jefferies enn Ling.

Er det sånn at analysene ikke tar høyde for 2L og Archer?

I så tilfelle så ligger det jo an til heftige oppdateringer av kursmål hvis Archer blir suksess

Har ikke lest Jefferies, bare sett det nye kursmålet, Men kursmålet har jo vært høyere før.