Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat 2020 (NANO)

Det at rekrutteringen går tregt, gir det en pekepinn på at det også kan bli vanskelig å selge Betalutin etter at det er godkjent?
Bexxar og Zevalin var/er jo også gode preparater som aldri ble populære

Har fundert på det samme selv, men kombinasjonsbehandlingen vil nok være den mest lettsolgte. Uansett så vil man jo kunne trekke veksler på alle sitene som er etablert og benytte disse også senere.

Kan det være fornuftig å søke litt hjelp fra BP for å bedre markedsføringen, selv om det vil innebære en sterk reduksjon av håpet om tidobling av kursen?

Har med stor interesse lest Snøffelens mange innlegg i det siste.
Slik jeg forstår det er NANOS nye strategi å ha fokus på mulig partner for å møte den finansielle utfordringen. Utnevnelse av ny leder med bakgrunn fra Contract Manufacturing og Control og CRL tilsier vel dette. Rekrutteringen av pasienter er viktig men er veldig forsinket - og parallellt har de derfor nå mer fokus på viktig forhold tilknyttet produksjonen distribusjonen av produktet - som jo er viktig for å være klar for BLA og NDA. Får selskapet til det sies det at det er 85% sjanse for å lykkes - og med det i ermet /gode kortet er Nano i en meget bedre forhandlingsposisjon med en potensiell partner. Tenker jeg riktig Dr. Stockman, Merlin og Snøffelen?

I følge selskapet selv er ikke strategien forandret. Det er min spekulasjon/påstand, men da jeg så igjennom webcasten fikk jeg med meg at flere enn meg oppfattet min påstand som en logisk konsekvens av dagens økonomiske situasjon og nye fokus.
Forøvrig mener jeg at det er viktige å få alle brikkene på plass for at NANO skal være så attraktivt så mulig.
Jeg klarer heller ikke se hvilke kaniner de skal kunne trekke opp av hatten som kan gi et solid kursløft foruten om en BTD, og avtaler da selvfølgelig.

Ja alle brikkene må på plass - og de har uttalt at de selv skal ta produktet til markedet. Ny ledelse - og dagens kursnivå - med de test resultatene de har oppnådd - mener jeg selskapet er attraktivt.
De kom på børs kr.35 for 4 år siden og LOA er vel over 50 %. Hvor store sjanser tror dere det er at de blir kjøpt opp - eller at de blir som Photocure - og Betalutin skal markedsføres og selges som en hvilken som helst annen kommersiell bedrift?

Tror ikke kursløft kan betraktes som en “lineær øvelse” for NANO. Det handler om terskelverdier der man må sørge for å være på riktig side av streken. I øyeblikket er vi på feil side, men får vi utfall 1 som Merlin peker på så bør det være nok til å bringe oss på riktig side av streken. Når kursen er under ca 30 kr så er frykten til å ta og føle på for at selv små negative drypp skal bringe NANO ned til kurser hvor enhver emisjon vil være en katastrofe. Det blir en ond sirkel hvor emisjon til lav kurs bringer inn lite kapital og gjerne bereder grunnen for en enda mer katastrofal emisjon ved neste korsvei.
Etableres kursen derimot over nevnte terskelverdi så skapes det grunnlag for optimisme i aksjen og fokus på det potensialet som ligger i vår eminente produktportefølje. Jo høyere kurs jo mindre traumatisk angst for emisjoner, og dermed grunnlag for enda høyere kurs.
Vi kan se på det som at aksjen befinner seg på en god gammeldags skålvekt der det gjelder å få vekta til å duppe ned på riktig side. Det som skal til er godt(og forventet) nytt ved slutten av første halvår og selvsagt at verden har fått Corona-viruset litt på avstand.

3 Likes

Virker som forumet er ekstremt delt i dette synet. Er bare ta en titt på Coronavirus trådene. Får inntrykk av at det er mange bjørner der inne. Men håper også det roer seg snart.

agobkf13783INSIDER+4%(+2,49%)

1t

Slik jeg forstår det er NANOS nye strategi å ha fokus på mulig partner for å møte den finansielle utfordringen. Utnevnelse av ny leder med bakgrunn fra Contract Manufacturing og Control og CRL tilsier vel dette. Rekrutteringen av pasienter er viktig men er veldig forsinket

Som jeg har tatt opp tidligere. Forsinkelsen kan se ut til å skyldes veldig strenge inklusjonskriterier, som gjør at pasientene skal gjennom et veldig trangt nåløye, der mange faller fra.

Men det er jo en stor fordel ved det! Ikke minst erfaringene fra 20/100 Lymritforsøkene, der inklusjonskriteriene antagelig var for slappe. Det ga for dårlige pasienter med ditto dårligere resultater enn det burde vært.

Nå kan situasjonen være omvendt! Og Paradigme interim kan gi bedre resultater enn forventet. Og de trenger kun 13 pasienter til for å kunne kjøre interimanalyse.

Jeg har forventninger til at dette vil gå bra. Emisjon kan fint legges til etter både Archer-1 kohort 2 og Paradigme interim.

Det gjelder å kunne se på enkeltelementene her, og kunne vurdere sannsynligheter ut fra det som ser ut til å kunne bli det mest aktuelle utfallsrommet.

Jeg har også inntrykk av at de største pessimistene her enten ikke er aksjonærer, ønsker kursen ned for billigere inngang eller bidrar til shorting. Så innleggene her er nok noe farget av den enkeltes aksjeposisjon.

1 Like

Jeg er mer bekymret for det finansielle enn det medisinske, følgelig mener jeg dere har feil fokus.
Finner det også noe foruroligende at rekrutteringen går så tregt.

1 Like

Nano er som kjent et binært case - på det medisinske! Det er alfa og omega å lykkes der. Og det er ikke lenge til vi får svaret, kun 4 måneder, som ikke gjør at finansieringen bør være et problem.

Oppnås ønskede resultater, vil Nanos fundamentalverdi stige kapitalt, for å bruke et finansielt uttrykk. Emisjon evt. partnerskap blir da mye enklere. Så her gjelder en tidsplan som må holdes. En opplagt tidsplan for Nano som de nok vil holde seg til.

Å sette en emisjon etter å ha oppnådd vellykket Archer-1 kohort 2 og Paradigme interim blir a walk in the park.

4 Likes

Du har tatt feil mange ganger, Merlin, men la oss håpe du får rett denne gangen.

eh, det handler om inklusjonskriterier, og nano har satt seg opp for å få substansielt gode data. så er det big players i samme indikasjon som kanskje støvsuger pasienter med sine finansielle muskler?

Gralla med ny konto din nisse

En fersk aksjonærliste for NANO er tilgjengelig for Insider-medlemmer. Ikke Insider? Les mer og prøv gratis

1 Like

Bravo har sagt at de (ledelsen i NANO) ikke får data fra Interim avlesningen bortsett fra “go or no go”. (Dataen forblir konfidisielt av “studie forsker” og regulatorisk myndigheter))

Håper jeg tar feil, men slik jeg har oppfattet informasjons prosedyrene for studiet.

2 Likes

Nei de kan få interrim-data… spesielt dersom de skal brukes i en Evnt partnerforhandling…
Mener vel noen her nevnte at det ble bekreftet på siste q-presentasjon at de vil ha tilgang til disse dataene…(?)

1 Like

Ikke engang insiderene tror på guidingen. Inside kjøp har fortsatt ikke blitt gjort etter grusing av kursen.

Det går ikke ann å ha troen på selskapet selv om man ikke kjøper aksjer?

Mye av lønnen deres kommer vel til utrykk gjennom opsjoner, så det har nok sine logiske forklaringer.

Vi skal ikke legge så mye i dette siden vi tross alt snakker om privat anliggende. Etter min menig er det ikke negativt at de ikke kjøper, men positivt at de gjør.

Q: And in the same lane, are we reprioritizing towards partnership?

A: I mean, no. I think our first goal is – really since we are heavily believing in Betalutin to really bring it on the market. I think the important point here is that we need to show our results. And I think we are in a pretty good position. Since we are on track with our interim analysis and of course, if these data are very attractive, we might be approached, no question. So from that point, we are open to partnership. But our first goal is really out for you to really bring it to the market and do the return on investment by that.

7 Likes