Glein, siden du tror det kommer en emisjon i løpet av våren så kunne du kanskje antyde hvor mye penger de henter inn og til hvilken kurs.
Men altså. Det har vel på en måte vært selvsagt at de måtte ha data for å få en god pris. Det sa jo til og med Costa, om jeg ikke husker feil.
Det du sier her er jo bare at alt er til salgs hvis prisen er høy nok. Blir litt tullete å mene at Nanos uttalte og nedtegnede strategi om å vurdere partnerskap ikke innebærer noe mer enn det.
Det kommer an på ukjente faktorer, men vil tro minimum to kvartalers drift til å komme seg gjennom året og vise value infliction points. Om de får til det avhenger av GFs vilje til å øke utvanningsprosenten - kan fort bli 30-40-50%.
Jeg tror ikke de lander en partner med data de har PDD.
Det var en bastant påstand, Merlin, men jeg lever fint med at tvilen kommer meg tilgode.
Takk for din bekreftelse vedrørende ditt personlige kursmål på kroner 4.000,- per aksje.
Hvor realistisk trodde du dette kursmålet og ditt best tenkelige scenario var, da du flagget det?
Jeg hadde et mcp mål på 22 milliarder eller så høsten 2016, det tilsvarte da en kurs på 500
Siden den gang har bare emisjonene og forsinkelsene kommet og kommet.
Hva er egentlig konklusjonen rundt nano? Klarer ikke å bli enig med meg selv om dette er en fin mulighet for å snitte ned eller å avvente.
Ja, den som hadde visst det. Er helt i villrede selv jeg med et rimelig stygt papirtap enn så lenge.
Ingen vet… det er ekstremt binært
Jeg ville solgt alt nå og kjøpt på 12 kr i neste uke.
Mitt mål er 17-18 milliarder. Tenker at de kan selge Betalutin for ca 500 millioner dollar hvis Archer leverer. Så sjappen kan selges for 3 x peak sales, pluss noen milliarder for resten av teknologien.
Hva dette tilsvarer i pris per aksje er vanskelig å si pdd, da det kan komme en ekstrem utvanning fremover hvis ikke Rommel & co får skuten på rett kjøl. Men jeg ligger inne med 100 millioner aksjer som base case, men har ingen problemer med å se for meg 150-200 millioner heller.
Så alt mellom 90-180 kr per aksje kanskje?
Forøvrig kan man jo regne inn adskillig høyre salg hvis Archer gir så gode data at Betalutin + Rituximab kan bli SoC i 2L\3L FL og MZL. Da snakker vi fort om peak sales på 2-3 milliarder dollar og en heeelt annen oppkjøpspris. Så veldig mye står og faller på Archer i dette caset.
Hvorfor skal de selge skuta hvis de får til det der? Da er det jo life cycle management og å skape en big player som er neste steg.
Det var en beregning basert på Bayers Algetaoppgjør, sammenholdt med forskjell i produktmarkedsstørrelse og stykkpris, og en forutsetning om at Betalutin/Humalutin ville ta en god porsjon av det samlede NHL-markedet. Som kjent har Rituximab hatt over 70 mrd. i årlig omsetning, hvorav mye innen NHL, og vært verdens 5 største legemiddel. Aksjeverdien var også basert på antall aksjer i Nano rett etter emisjonen på 114 kr. og forutsatte at det ikke trengtes nyemisjoner.
Fortsatt har Nano gode muligheter for å lykkes. Spesielt om Archer-1 cohort 1 med 100% CR får et like godt utfall i cohort 2. At det er så få kandidater i forsøkene, som medfører at man ikke kan måle signifikans, er i denne sammenheng interessant, siden alle de antatt inntil 120 svulstene forsvant hos de 3 første pasientene. Det viser antagelig at det ikke er tilfeldig med 100% CR.
Betalutin virker altså, så er det opp til ledelse, styre, aksjonærer og kommende resultater hvordan dette går. Jeg er fortsatt optimist og kjøper aksjer på disse nivåene. Potensialet om Archer-1, cohort 2 også kommer ut på 100% mener jeg fortsatt er større en det var for Algeta.
Link?
Hva tenker dere om kursen nå i morgen ved åpning.er det videre coronona frykt og nedgang eller vil kursen stabilisere seg og muligens stige jevnt og trutt
Jeg forventer en fortsettelse av oppgangen fra fredag, men er helt bingo hvilken vei det går egentlig. Om vi baserer utviklingen på covid 19, så har det egentlig sjedd overraskende lite gjennom helga. Tror oppmerksomheten rundt utbruddet blåser over, og dermed også børsraset.
Takk for politikersvaret, Merlin.
Jeg er stort sett enig i disse betraktningene - det er jo nesten bare en eneste stor oppramsing av åpenbare selvfølgeligheter, men uten å svare særlig konkret på det jeg spør deg om.
Kolstad nevnte på presentasjonen i høst da Archer-1 cohort 1 resultatene ble fremlagt at den ene pasienten hadde i størrelsesorden 40 kreftnoder. Siden det var 3 pasienter og man forutsetter noenlunde det samme hos alle blir det ca. 120. Se også Pet-scan bildene fra presentasjonen som viser kreftnodene før og etter behandling. Ligger på Nanos hjemmeside.
HennicsINSIDER-6,3%(+4,59%)
246
“Hva er egentlig konklusjonen rundt nano? Klarer ikke å bli enig med meg selv om dette er en fin mulighet for å snitte ned eller å avvente.”
Vi kan sikkert sette opp 4 utfall:
- Både Archer-1 og Paradigme interim er vellykkede.
- Archer-1 vellykket men ikke Paradigme interim
- Archer-1 ikke vellykket men Paradigme interim
- Ingen lykkes
Jeg mener alternativ 1) Både Archer-1 og Paradigme interim lykkes
Begrunnelse:
Archer-1 kohort 1, svært overbevisende. Siden stråling er en fysisk og ikke biokjemisk virkning tror jeg også cohort 2 gir gode resultater.
Betalutins virkning og behandlingsfunksjon er fortsatt best in class sett under ett.
Konklusjon: Slår utfall 1 til, vil verdien langt overstige salgssummen for Algeta. Med 66 mill aksjer, og en salgssum for Algeta på 2,9 mrd $ som pr. i dag med en $/kr-kurs på 9,44 tilsvarer Algetaverdien 414 kr. pr. Nano-aksje.
Jeg regner med 90% sannsynlighet eller mer for at utfall 1) slår til.
Helt enig, har basert meg på de samme konklusjoner, og slår utfall 1 til så står selskapet veldig mye sterkere enten man går for emisjon eller om man skal forsøke å vekke interesse hos en mulig partner.