Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat 2020 (NANO)

2016 All over again…:slight_smile: !!!

1 Like

Denne gangen med glimrende resultater og datagrunnlag.

4 Likes
1 Like

Blir uansett for latterlig å flagge informative innlegg som alldeles ikke er å karakterisere som innside. Jeg er ikke innside, men ok, Egberts er. Bravo er ikke lenger, så han kan sinhva han vil. Men her vil man ikke lenger ha substansiell ingo som kan bidra til å endre stemningen. Det er synd

19 Likes

Enig Teejay - vi vil ha den type info :+1::blush:

4 Likes

Enig! Her er det storm i vannglass. Nei la oss ikke dra noen fordeler av å ha et forum :expressionless:

Forsett og del, jeg tror ikke folk er like triggerhappy neste gang

8 Likes

Det var en rar konklusjon :slight_smile:

Selvfølgelig ønsker alle relevant info som påvirker sentimentet i enhver retning.
Hva om du kunne utdype noe om hvor informasjonen kommer ifra, uten å måtte navngi kilder selvfølgelig. Men om mulig på en måte som gjør at den står seg litt bedre enn at du bare garantert vet det, om du skjønner.
Ikke ta det som kritikk, men som ett ønske :crossed_fingers:

2 Likes

Ja… hvordan skal jeg utdype hvor det kommer fra uten å si hvem det kommer fra?

Men seriøst, vi er ferdig med det nå.

Neste gang, bare skriv «jeg tror» forran. Så ser du ut som nanogud hvis/når du har rett :sunglasses:

Ny Radforsk podcast ute.

masse om Nano!

https://soundcloud.com/user-972208711/episode-119

5 Likes

Håper ledelsen i Nano tar seg tid til å lytte👌

2 Likes

Det bør de! Mange gode poenger der, spesielt om kommunikasjon. Kjente jeg ble litt sur når jeg hørte om fallskjermen til Bravo. Enda mer penger som forsvinner ut… :roll_eyes:

3 Likes

Surt å betale for dårlig jobb men sånn er det - får ikke til en rask exit uten å utløse fallskjerm.

1 Like

Oppsummert er der nå en potensiell oppside med at fda firer på kriteriet til antall pasienter + vi kan se en boost i rekruteringen ved å bruke et rekruteringensfirma= konsekvenser av et styre som tar ansvar og ny ceo. (Egen spekulasjon og ikke i nærheten av innside info fra en flue på veggen)

3 Likes

Problemet er at vi ikke visste han gjorde en dårlig jobb. Det var på hodet og ræva ut uten forklaring. Jeg kan svelge fallskjermen, men gi oss en forklaring på hvorfor det ble slik i det minste. Men igjen, kommunikasjon. Trodde virkelig det skulle endre seg etter Costa gikk men nei.

Beklager, skal ikke hakke på det mer. Er bare frustrert over at de ikke fikser noe så enkelt (i.e. informasjonsflyt!)

9 Likes

Rekrutteringstakten og kostnadskontroll leverte ikke Bravo på :persevere:

Så får vi håpe på mere transparent fra Nano fremover!

Spetalen sier at du ikke skal bli sur på andre enn deg selv, for det er du som har gjort en for dårlig jobb og ikke fulgt nok med.

Ha litt vinnermentalitet da, folkens.

Så du mener jeg ikke lenger skal gi @Savepig buksevann for hausing av NANO i 2018 da jeg kjøpte aksjen? :slight_smile:
USA is on fire! Tenk om vi i tillegg får en fin børsmelding i morgen!

1 Like

Det kan bli en fin dag i morgen, ja :money_with_wings:

6 Likes