Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat 2020 (NANO)

Ja, du har nok rett.

Men en norsk-sveitser jeg har jobbet med, fortalte meg at de bruker språkene Sveitisisk-tysk, Fransk og Italiensk. Om jeg husker riktig var det vel den sydlige delen av Sveits hvor italiensk var mest brukt.

Men om man kan anse dokumentet å være noe troverdig dokumentasjon, på at interim leses på 50 pasienter, så kan man ikke helt utelukke at dokumentet kan være Sveitsisk?

En fersk aksjonærliste for NANO er tilgjengelig for Insider-medlemmer. Ikke Insider? Les mer og prøv gratis

Blir det all time low idag, mon tro…?

Det kan jeg garantere deg 100%!:wink:

Tror vi ser «all time low» en gang i neste uke for de fleste aksjer, men nedover i dag også. Definitivt. Venter med kjøp inntil da.

Norges Bank vil vel også sette ned renten ganske snart om de for en gangs skyld klarer å legge seg i forkant av begivenheter.

1 Like

Litt usikker på hva du sikter til (spør om?), men jeg stusser også på at Rituximab gis som pre-dosering. Dette ble riktignok gjort tidligere (arm 3), men skal ikke gis i Paradigme. Send til Malene og spør?

Hei JHF2, det var ikke ment som et spørsmål egentlig til deg, men jeg som deg også kan ikke vite om dokumentet Araber=Frontmasta trolig refererer i fra på HO er til å stole på.

Financial calendar

Hva er det dere lurer på angående rituximab som predosering egentlig?

Det skal ikke gis Ritux som pre-dose i paradigme? Dette var kun i arm 3 i lymrit 37-01?

Nope. Det gis rituximab en gang som predosering… Meningen er å ta ut friske, sirkulerende b-celler og ikke cancerceller.

Forskjellen er at alle pasienter i paradigme er resistente mot rituximab, hvor i fase en var begge deler.

Har lyst til å sette meg inn i NANO caset, kan noen punkte opp for meg hva som kan skje fremover i selskapet? All time low må da begynne å bli en bra innngang å tenker jeg :upside_down_face:

Kort fortalt

2 Likes

En inngang nå er et binært veddemål på om selskapet vil kunne komme med veldige positive nyheter før de må hente penger. Ikke nødvendigvis teit å begynne å bygge en posisjon, veldig teit å gå all inn med penger du ikke har råd å tape. Som alltid. :stuck_out_tongue:

2 Likes

Hjertens enig!

Går du inn nå så satser du på at paradigme er on track/kommer på track og at Archer leverer solide data. Hvis så skjer lukter det reprising

Hva verdsetter du dette til om det slår til? Aksjekurs blir?

En plass mellom 500-1000 kr pr aksje. Blir veldig bra dette skal du se😎

Ratzeputz;
Tror nok en halvering av dette er mer realistisk, samt noe aksjonærene vil være fornøyd med.

Aksekurs er rellatvit til antall akser i selskapet. Derfor er det mer interessant å forholde seg til mcap og helst i Dollar :wink:

Fortsetter Betalutin å levere på de dataene de har presentert tidligere (Paradigme og Archer) er min “base case” på underkant av 3 mrd dollar.

(Noe som er litt i underkant av snittet på hva relevante bio-tech selskaper har gått for det siste året.)

2 Likes