Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat 2020 (NANO)

Det har ikke noe å si. Tumor er resistent mot rituximab, men de friske cellene er ikke det.

Ser man på resultatene ser man også forskjell i effekten mellom de som er resistente og ikke i fase 1. Det som ikke er resistente har høyere effekt.

Tror vi sier mellom 100-200kr

2 Likes

Ja, så klart. Rtx refractory er jo en dødsdom. Hva har dette med rtx som predosering å gjøre? :blush:

150-300

1 Like

Kan være med på den også!

100-300, ok?:wink:

3 Likes

Får vi ferske paradigme tall ved Annual report 2019 presentasjonen den 27.03 ? Ikke så mange igjen til vi passerer 50.

Og hvor mange aksjer i selskapet kalkulerer du med?

66mill? 80 mill? 100 mill aksjer?

100 som base case

Ikke dumt å være konservativ, vist man kan bruke et slikt begrep.

Men må innrømme at jeg vil bli veldig skuffet om Nano blir solgt for 10 mrd NOK.

150 kr aksjen i morgen?

Sier ja takk jeg!:slight_smile:

Sånn går det når man har kastet vekk mye tid på dårlig handlingskraft fra selskapets side. Jeg vil ikke bare peke finger på selskapets ledelse, men på styret som også må ta sin del av skylden.

Frigjør kapital til andre utbombede aksjer er jo ikke å forakte. Men ser man bort for det, så er det etter min menig lov til å bli skuffet.

1 Like

Mcap til Nano har vel lite å gjøre med ledelsen og styret å gjøre med tanke på eventuelt salgspris?

Da er det vel dataene på produktene og markedsandel som gjelder :wink:

Da er du bare kravstor;)

Og med det som utgangspunkt, alle mine skal du få for 28.- (pr stk…) i dag.
Ta kontakt på PM hvis interessert :rofl:

1 Like

28 delt på hvor mange aksjer? Blir jo latterlig billig :grin:

@Fornybar, du er en som de som triller hele handlevognen til kassen hvis det henger en lapp på hvor det står “Alt i vognen 10.-” :crazy_face:

1 Like

Er litt redd for at selv med gode nyheter i løpet av 1h 2020 så vil innvirkningen på aksjekursen være begrenset all den tid forholdet mellom cash-burn / beholdning / aksjekurs er såpass begredelig. Det gir i mine øyne et dårlig utgangspunkt for styrking av aksjekursen. Det kan være de kan komme seg ut av dilemmaet ved å ta ned cash-burn gjennom partneravtaler, men antar at de samme faktorene heller ikke gir sterke kort i slike forhandlinger. Er for min del tilbakeholden med å kjøpe mer selv på disse lave nivåene.

1 Like

Hadde virkelig ikke trodd at Nano (og Tragovax) i dag skulle falle det dobbelte av den oljetunge hovedindeksen. De andre biotek-selskapene klarer seg noe bedre. Men det sier mye om markedets aversjon for selskaper med store kapitalbehov i nær framtid.