Hvordan er forholdet mellom tilbud ved avtale / cashbeholdning egentlig?
“Rekrutterings teori”:
Med den viten vi nå har på Betalutin som mono men også i form av kombo med Rituximab, kan/er pasientene i et behandlings dilemma.
Personlig ville jeg ha ventet lengst mulig med å bli mono behandlet av Betalutin, av den enkle grunn at jeg kun kan gjøre den behandlingen en (1) gang. Siden FL utvikler seg sagte, Betalutin kan innen ett år få godkjenning og derav åpen for kombobehandling (Beta + Ritux) som har uendelig høyere effekt og dor (store indikasjoner på høy effekt og får man CR vil man øke overlevelses tiden drastisk).
Legger man sammen alle fordelene med kombo, spesielt (restarte CD20 utrykk), er det jo lite strategisk lurt å bruke opp Betalutin muligheten til “mono behandling”.
Nå kjenner jeg ikke i detaljer inntaksgrunnlaget for studien. Men er den satt sammen på en slik måte at pasienter KAN utsette behandlingen (rekrutterings grunnlaget) så er jo dette skadelig for fremdriften til Betalutin.
Håper jeg tar skammelig feil i mine tolkninger og forståelse av studieoppsettet.
Tror det er like vanskelig å gjette sluttresultatet for NANO ut fra dagens kurs som det var da aksjen lå på 12 kr forrige gang. Lett å bli pessimistisk når man stirrer på lave aksjekurser, men slike aksjekurser kan like gjerne være en parentes i den store sammenhengen. Faller brikkene pent på plass det nærmeste halvåret så bør NANO fortsatt kunne bli en svært hyggelig opplevelse for aksjonærene.
Har vært innom tanken selv. Hadde selv vært en kandidat før Nano og med den innsikten jeg har i Nano hadde ønsket om type behandling vært enkelt. Hadde vært kjekt med svaret her.
Heldigvis ute p.t på 27 kr for en stund tilbake. Plukket en hel del i dag med perspektiv ca. 17-18 kr innen året da jeg regner med en emisjon til i 2020.
Muligens ikke truffet bunnen helt, kan likegjerne falle ned til 10 kr nivået i løpet av de neste to ukene, men slik timing er alltid vanskelig.
Er en uheldig så kan en større emisjon her ( gitt kursen nå, så må det jo bli mange aksjer) så treffer jeg ikke med kursmålet her heller.
Jeg ser at på nettsiden til Nordic Nanovector at det er “Annual report 2019” 27.mars, og “Annual general meeting” 30.april.
Kan noen forklare meg hva som er forskjellen på disse to?
Takk på forhånd
Dette er årsrapporten for 2019.
Dette er generalforsamlingen.
Presset på helsevesenet på grunn av viruset blir stort, og det vil ta det meste av ressursene, i Europa og etterhvert i USA de nærmeste måneder.
Det vil føre til at kliniske studier forsinkes…
NANO er spesielt sårbar for forsinkelser, men da produktet er godt vil det nok nå markedet, om enn noen måneder senere enn prediket.
En fordel vil være at pengeforbruket reduseres noe, men det vil neppe veie oppfor forsinkelsen ,
Emisjonskursen er vel det som vil lide mest.
Se ikke bort fra at den vil settes godt under 10 kr-
Jasså. Corona rammer lymfekreftpasientene? Du fikk ikke kjøpt på 12 kr i dag og skal baisse kursen enda mer ned?
Viruset vil ta ressurser fra slikt som kliniske studier, og fra annen behandling som kan utsettes.
Det vil føre til forsinkelser.
Jeg tror det vil føre til at en emisjon blir satt på et lavere nivå enn om alt gikk på skinner.
Jeg solgte alt for 4 uker siden, ikke bare NANO, men alt.
Jeg forsøkte ikke, og vil ikke forsøke, å kjøpe på 12.
Men jeg kan være villig til å trå til med penger på en kurs mellom 6kr og 8 kr.
Selvfølgelig varer det ikke evig. Men det vil nok vare noene måneder.
Og noen måneders ekstra forsinkelse skaper kapitalkrise i NANO.
Behandling av kreftpasienter vil bli prioritert på linje med pandemipasientene, men det betyr ikke at kliniske studier vil bli prioritert.
De vil sannsynligvis bli lagt på hyllen 2-4 måneder
Det har du helt rett i, og jeg skal ikke kjøpe før det brenner.
Det har du også rett i. Men da blir det ingen NANO aksjer på meg.
Men jeg skal ikke være for bastant, kanskje kryper jeg til korset og bidrar ved en emisjon på 50.
I en presset situasjon er det lettere å gripe til studier som ikke innebærer så komplisert logistikk ,
Jeg vet ikke… Det gikk jo saktere før Archer-dataene ble offentliggjort.
Vi får krysse fingrene for at én av armene i interim er overlegen den andre. Mulig de da kan kutte den ene armen slik at det holder med (130/2 + 25=) 90 pasienter.
De skal jo selge teknologien etter interrim… Slapp av kis, viruset vil ikke vare for evig
Jeg ser argumentet at man må prioritere viruspasienter.
Men kreftpasienter trenger fremdeles behandling, selv om Corona-pasienter fyller opp sykehusene. Og her er det snakk om å komme inn på et par konsultasjoner, få en par sprøyter med Rituximab, for deretter å få Lilotomab og Betalutin to uker senere .
Hoftepasienter og andre med plager som ikke trenger kan derimot vente litt .
Nano har cash ut året, så det brenner ikke på dass enda.
Dessuten tror jeg det begynner å gå opp for de aller fleste aksjonærene at Nano ikke kan kjøre dette løpet på egenhånd, så jeg tror de jobber hardt med å finne partner, ikke bare for EU/Asia, men også US og Humalutin og Alpha37. Opplagte kandidater her er Roche, Bayer og Novartis.
Ikke sikkert at det noen gang kommer til å brenne
Nå tror jeg vi skal vente til all foreliggende data før man bestiller gravøl.
Gode Archer tall, noe dryss fra DLBCL, Interim milepel og mulighet for å redusere rekruttering til 100 pasienter… Innen sommeren er over så kan dette gi nye løft og emisjon som smaker godt for pengesekken og antall aksjer utstedet.
Det er fortsatt mars og lenge til juli/august…
Så kan vi alltids håpe på en BTD
En ting er sikkert… Blir ekstremt overasket om Nano handles under 10 kr i august. Så her er det bare å la tiden styre fremdrift og fremlegg av data. Så tar vi pengeproblemene over sommeren
Men da skjønner jeg ikke hva du mener. Det finnes ingen “Standard of care” for pasientene som Betalutin og Nordic Nanovector behandler. Hele poenget med studien er jo å tilby et alternativ til de som er refraktære til Rituximab og som ikke kan behandles med anti CD-20-terapi.
Nordic Nanovector fikser logistikken. Betalutin administreres én gang og pasienten kommer innom på enkle målinger. I tillegg er den rimelig safe så det trengs mest sannsynlig ikke sykehusplasser som i andre studier.
Jeg lurer på om du nettopp fant ett bullargument for at Paradigme kan øke rekrutteringstakten?!
Fant Astrup nettopp ett bullargument?!
- Ja?!
- Nei, de vil heller gi pasientene grad 4 diaré så de kan ta en sykehusplass fra en coronspasient
0 stemmegivere
Dette var vel godt kjent fra før av. Så da burde rekrutteringen allerede ha vært god. Det har den ikke vært, -den har vært elendig.
Det er jo hevet over enhver tvil at Betalutin har en komplisert logistikkjede. Når det er sagt blir nok dette ivaretatt, til tross for coronasituasjonen.
Tror det største logistikk problemet Nano har er pasient logistikken til og fra sykehuset