Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat 2020 (NANO)

Jeg skal ikke uttale meg med slike ord, men det er ganske åpenbart at de ikke rekker 1H20 med alle 20 pasientene. Dessuten er det ikke kritisk å ha det helt klart før til neste år, derfor tror jeg det er mest sannsynlig. De kan også få inn alle pasientene til ASH, så klart, men jeg ser på det som bullscenario per nå.

Er så j***** forvirrende den guidinga for Archer-1.

2 Likes

Jess. Jeg tror det er viktig å holde fokus på hva som er nødvendig for fremdriften. Det er å ha studien ferdig til de skal starte fase 3.

Altså, hele studien. De guider readout av kohort 2 innen 1h20.

Jepp enig i at den er forvirrende. Min forståelse er at cohort2 er alle resterende passienter på dosen 15/40. De skal ikke høyere enn dette. Så til sommeren vil vi etter guiding ha rekruttert 20-25 passienter totalt. Har sagt det tidligere, håper vi ikke får noe data fra archer før hele studien slippes som en bombe. 3-6 nye passienter vil gjøre nada for kursen

1 Like

Er brukeren @nordicnanovector slettet? Hadde vært kjekt om de kunne kommet på banen og rettet opp i evt. misforståelser.

Jeg satt såvidt og kikket på biotech indeksen opp mot osebx, er litt samme bildet der.

Jo, det er veldig kritisk i forhold til potensiell utvanning.

Det stemmer!

Og i henhold til guiding skal dere være read out her i 2H 2020.

Er jo ikke så veldig stor forskjell på om de skulle ha 14 eller 20 pasienter til ASH. Derimot er det stor forskjell på å være ferdig eller ikke ferdig til neste år :blush:

Stor forskjell på å være ferdig i år eller neste år med Archer.

I tillegg er det ikke bra for tilliten, som allerede er på et bunnivå.

Jeg er ikke enig med deg i det, men har ikke tid til en hanekamp nå. :blush:

Du må slutte å være uenig med de som har rett, blir bare så mye støy;)

Du vet like godt som alle andre at gode data= potensielt sett mindre utvanning

Og leverer de på guiding = økt tillit

Så du er enig!:hugs:

2 Likes

Dersom de også gir 100% CR er det greit å huske på at de må sees i sammenheng med

1. De fantastiske prekliniske resultatene
  2. 100% CR i cohort 1.
  3. Antall svulster, som er meget høyt, som i tilfelle er borte.

Så det bør være klart at det har stor betydning for kursen. Enkeltresultater må sees i sammenheng.

2 Likes

Agree!

HVIS de ende opp med 9 av 9 CR, så vil det være på grensen til sensasjonelt!
Det kan bety veldig mye for kursen og interessen for caset.

Hva tenker dere er “base case” på CR som er “godt nok” men ikke mer en det?

(dårligere tall beveger seg kraftig mot krise)

ORR på 90/50 er godt nok som base case.

CR på nærmere 100% er ultrabull case! Da kan vi snakke om peak sales på 2-4 milliarder dollar og kurs 300-500 igjen!:hugs:

Man kan faktisk leke med enda høyere kurser også, men det sier jo litt om hvor viktig Archer er for Nano

2 Likes

Vi får muligens en føring på hva som skjer på GF. Dersom det ikke blir snakk om fullmakt til 20-50% utvanning så er det en ganske tydelig føring på hva som kommer til å skje. Om de derimot får denne fullmakten så er utfallsrommet mye større. Blir spennende å se

4 Likes

Kurs på 300-500, nå spør jeg dumt. Men det er vel ingen sannsynlighet for så høy kurs?
Jeg er relativt nybegynner. Men hvordan kan kursen overgå store kapitalsterke selskaper?

Se litt på kriteriene InVivo legger til grunn for at man skal kunne håpe på slike kurser.

2 Likes

Antall aksjer + kurs = markedsverdi.

Edit: Selvsagt aksjer x kurs = markedsverdi. Takk @anon57124368

Det er marketcap du Må se på hvis du skal sammenlikne slik - ikke aksjekurs…

2 Likes