Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat 2020 (NANO)

DE SKAL VÆRE OPPORTUNISTISKE MED TANKE PÅ PARTNERSKAP MEN TRENGER DATA FØRST, OG DEN FÅR DE I 1H20.

Djeeeez for en korttidshukommelse det er her :smiley:

6 Likes

Situasjonen i resten av Europa og USA kan vel bli lik dagens italienske i løpet av få uker.
Derfor er det klokt å ta høyde for en forsinkelse på rekrutteringen på noen måneder.

2 Likes

Tror de aller fleste er klar over det du roper ut så høyt med store bokstaver!

Men det er vel mer det at ledelsen i større grad nå trolig innser nødvendigheten av å inngå sammarbeidsavtaler om ikke så alt for langt frem i tid, også for USA (ikke bare Europa og resten av verden).

1 Like

Kan Nano nå få BTD på bakgrunn av enkel og rask behandling av pasienter mon tro? I og med at sykehusene er opptatt av Pandemien? Kan dem søke på grunnlag av dette, selv om dem mangler pasienter?

1 Like

Legemiddelindustrien (LMI) melder om full stans i rekruttering av pasienter til kliniske studier ved Radiumhospitalet, samt restriksjoner/stans innført ved OUS, St.Olavs, SUS og Haukeland. Fra nå og på ubestemt tid :pleading_face:

1 Like

Der kom det - jeg sa det kom til å påvirke rekrutteringen…

2 Likes

Kondolerer på alle mulige måter.

Trist.

Jepp. Som ventet. Bare for å være helt presis: ikke spesifikt for NANO, men gjelder selvfølgelig alle kliniske studier og både rekruttering og monitorering (med visse unntak rundt monitorering).

1 Like

Riiiiiiiiiiiip

Neida, arne hjemmebesøk

Du skriver restriksjoner / stans. Har du en link/kilde?

Ja, jeg delte ikke den fordi jeg regner med du må være medlem av Legemiddelindustriforeningen for å få tilgang. Jeg er innlogget der via min jobbkonto, men du må gjerne prøve:

2 Likes

Takk. Den er åpen.

Dette er jo ganske sprøtt. Det er dødssyke kreftpasienter det er snakk om. Regner med at dette oppheves så fort de får noenlunde kontroll på coronasituasjonen.

Vi kan også håpe på litt drahjelp av det enkle behandlingsregimet til Betalutin.

Som sagt, resultatene av tiltakene vil bli verre enn fri smitte.

Ja, det er sykt, men så kan vi nok også forvente en drastisk reduksjon i smitten innen få dager med de tiltakene vi ser. Tror (håper?) at dette er kortsiktige tiltak for å få kontroll på situasjonen.

Det verst tenkelige er vell; om NANO mister pasienter som er innrullert, til corona. Ikke bare er det stopp i rekruttering, men pasientene er i en risikogruppe. “Vondt kan bli verre” er vell et ordtak vi NANO-aksjonærer begynner å bli altfor godt kjent med …

Bør kanskje norske biotek selskaper se sitt snitt å bli en del tiltakene regjeringen må sette i hverk for å bistå norske selskaper under tiltakene de må sette inn?

Er vel ikke bare hotellkjeder, flyselskaper og reiselivsbransjen som blir skadelidende nå.

2 Likes

Fort gjort å tape den investeringen. Lykke til de som gidder å sitte :slight_smile:

1 Like

Dette tror jeg du kan glemme. At aksjekursen raser, er ikke et argument for statlige støttetiltak. Biotek, især de som foreløpig ikke har noe å selge, er mildt rammet sammenlignet med det meste annet. Selv om forsinkelser av forskningsresultater må påregnes.

Takk for det

1 Like