Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat 2020 (NANO)

Antagelig tvungen shortinndekning.

3 Likes

Wooooaaaa… fat finger eller :joy:

Hvor stor var slutt oms?

Liker tanken, spesielt når vi har så få selgere på disse nivåer så vil det presse kursene heftig

Øh, wtf skete lige i lukkeauktionen? 47% i plus? :slight_smile:

130 000 ca

1 Like

Kanskje FTF har kommet på nye tanker og har stoppet shortutlån?

3 Likes

Skulle da være første gang de idioter finder en slags fornuft under skrivebordet …

2 Likes

Ops er det rette ordet :sweat:

Edit: sorry, var ikke meningen @vegar_beider - var ekstremt lenge i tenkeboksen selv i dag, jeg kjøpte i går på 10.60 - men så tenkte jeg: OM Nano faller 2-3 kr til så har det ikke så mye å si. Jeg er MEGET fornøyd med å ha handlet her nede. Så jeg holdt dem. Og jeg er takknemlig for det. Så får vi se på mandag om det er legit eller bare noen som har driti seg ut.

God helg!

Jeg solgte litt på 11,05 i dag…med gevinst! :joy: Win some…

1 Like

130 000 aksjer, så ingen fat finger på puslevolum

Er det selskapspesifikke nyheter så er handelen gjort på innsideinformasjon.
Tror mer på shortinndekning.

Det er mye å dekke inn her enda

I så fall en liten del av synlig short. Kanskje det kommer mer på mandag

Hvis FTF tilbagekalder aktierne, så er der sgu’ ikke langt tilbage til 20,00 eller højere. Det er jo mange hundrede tusinde aktier, der skal leveres tilbage.

Men som sagt tidligere, shortere må brænde i helvede, selv om de har taget en heftig gevinst denne gang.

Hvis FTF tilbakekaller aksjene så betyr det vel at det går mot EGF,

3 Likes

Sanner er ny finansminister. Finansdepartementet har fått en rekke henvendelser fra Nanoaksjonærer om at de skulle instruere Folketrygdfondet i å slutte med sine gigautlån av Nanoaksjer. Mulig ministeren har tenkt i samme baner og satt sluttstrek for FTFs utlån.

Slutt å tulle bli seriøs

Volumet i sluttauksjonen var jo ikke større enn at det kunne vært dekket inn på langt lavere kurser gjennom dagen. Her er det noe muffens… :monkey_face:

1 Like

Må ha vært en kostbar tastefeil vel ?