Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat 2020 (NANO)

Skal sies at shorterne har fått aksjonærene servert på et sølvfat denne gangen…
Priskrig på olje og epidemi…
Jeg skal uansett inn igjen over helgen da jeg vil være ombord når Betalutin blir rettferdig priset.
Blir uansett spennende å høre hva Trump har å melde i kveld.
VIX’en står i 73 så er mye spenninger i markedet enda

2 Likes

men den gang var policyen:

det ikke er aktuelt å kalle tilbake aksjer som allerede er på utlån

Trolig noe lignende nå, hvis det blir aktuelt?

Hvis det var en short-inndekker som hadde tidsfrist på seg, og denne fikk kjøpt seg ferdig, så er det vel fare for at kursen faller tilbake igjen på mandag…

Takk for svar Timm! :blush:

Kan dette være grunnen til null inside kjøp av insidere :firecracker: :shushing_face: Info på avveie?

Hadde det vært noe på gang, eventuelt noe å annonsere hadde ingenting vært bedre enn om de gjorde det nå i kveld :slight_smile:

1 Like

Innsidere og tidligere innsidere i NANO er jo tildelt aksjer i bøtter og spann, så de trenger ikke kjøpe.

Or something like this… :rofl:

4 Likes

Det var en kjøper

De har opsjoner som helt sikkert er laaangt out-of-the money.

Og som vi ser av tegningen er det kong Harald som er tipseren… :stuck_out_tongue_winking_eye:

2 Likes

Oi Oi Oi så glad jeg skal bli… Osv for dem som kjenner sangen. :grinning: :grin:

ahaha, så til de grader og, hele helga!

Ja, stemmer, var nok en kjøper. Men fat finger? Kjøper den ikke. Kjøper heller ikke shortskvis, da gjør man dette ila. handelsdagen og ikke i sluttauksjonen? Eller?

Uansett, litt ambivalent. Kjekt med gevinst på det som ble kjøpt i går, men jeg er jo langt fra ferdighandlet :smile:

Sjekk vinnerlisten idag😁

Bare 5 dager til med 47% opp så er vi på 110,- Burde være grei skuring.

16 Likes

Archer innehar 1. plassen på dagens vinnerliste og Nano på 2.

Kan det være et tegn? :rainbow:

Archer-1, Nano-2

15 Likes

Artigt med en avslutning på dagen som gir oss litt glede inn mot helga, men som langsiktig i aksjen har eg vert med opp til over 120kr og nedigjen til latterlige 10kr. Så dagens avslutning betyr egentlig ikkje meir enn eit lite napp i smilebåndet. 15kr er fortsatt en latterlig lav kurs, og eg har vondt av å tenke på alle som er ute for tvangssalg på desse nivåer.

6 Likes

50% opp på en dag har jeg ventet på lenge, men at det skulle bli til 15kr… jaja :joy:

5 Likes

Bare en som måtte kvitte seg med en større post. Går nok ned på mandag- nei det er jo omvendt haha da er det Shortinndekning mest sannsynlig tvungen