Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat 2020 (NANO)

Ash 2018 også… ingen nyhet mao.

3 Likes

Noen som er redd for å bli akterutseilt her. Poster gamle artikler for å spre frykt!

NANO kan gå flere hundre % fra dette nivået, og fortsatt være billig m.t.p potensialet.
Mulig vi skal teste 20 allerede de neste dagene.
Sitter p.g.a det fundamentale, og sitter langsiktig.

5 Likes

Ok, vi dropper å snakke om potensielle konkurrenter og nye behandlinger mot NHL, blir så sklein stemning her.

La oss heller prate om oppkjøp og partneravtale, kan komme neste uke, ta plass! :moneybag: :moneybag: :moneybag:

3 Likes

Hvorfor i det hele tatt starte å prate om gamle data til en konkurrent?

“Konkurrent med imponerende data” skriker ikke akkurat nøkternt baissing…

2 Likes

Dataene er ikke veldig gamle, artikkelen er fra januar(data kom ved ASH 2019). Ved ASH 2019 var dette den store snakkisen

Og bispesifikke anitbodies er kanskje den største konkurrenten til Betalutin utenom ulike typer kinase hemmere. Og hvis du gidder å lese litt om hva Roche og Regenreon har av data med disse produktene, så vil du se at begge to leverer solide monoterapi data.

image

Kom over denne når jeg ryddet på kontoret. Det var tider!

12 Likes

for meg så ser det bare ut som de rapporterer flere CRs

En fersk aksjonærliste for NANO er tilgjengelig for Insider-medlemmer. Ikke Insider? Les mer og prøv gratis

Kursen på Nano er nå på 13, mens den forrige mandag lå på 10-tallet. I løpet av de siste sju dagene har vi hatt et krakk på Wall Street og de fleste andre steder. Det har ikke kommet noe nytt om Nano. Hva betyr dette? At noen synes synd på oss småaksjonærer? Eller er det noen som holder på å posisjonere seg?

Tror det blir litt feil å se på kursen kun en uke bakover. Nano har hatt et massivt salg, og faktorer som egenkapital og fremførbare underskudd ligger som faktiske verdier i selskapet, i tillegg til produktløpene til PARADIGME og Archer-1. Jeg tror endel aksjonærer forventer (eller har forhåpninger om) en partneravtale med BF, dog sikkert ikke på tidligere forventende høye nivåer :-/ Men: Bedre med en fugl i hånda enn ti på taket

Tja, hva slags posisjonering mener du foregår ut i fra omsetningstall og aksjonærlister?

image

4 Likes

Tja, hva tror du Savepig? Når kursen stiger 30 prosent på fem børsdager skyldes det at noen har kjøpt seg opp.

JP Morgan Securities har kommet inn på topp 50 med 190 000 aksjer og KLP Aksje Norge Indeks har også kjøpt seg inn blant de største med 150 000 aksjer. Pluss alt det andre vi ikke kan se på topp 50 lista.

Jeg tror dine forklaringer kan være riktige. Jeg er likevel overrasket over hvor lite eller hvor mye Nano følger børsutviklingen ellers.

Worldquant dekket inn 270 000 aksjer i forrige uke. Det er ihvertfall en del av forklaringen.

2 Likes

Kom over denne når jeg ryddet på kontoret. Det var tider!

Ja det var tider, husker jeg solgte mine på 113,50 :blush::blush: Kjøpte mine første NANO i 2013 tror jeg det var, en stund før de kom på børs.

2 Likes

Nordic Nanovector Appoints Dr Dominic Smethurst as Interim Chief Medical Officer

Shieet.

Da vet vi vel hvorfor hun ikke var med på siste presentasjon.

1 Like

Skipet synker nå…

Oi, Lisa var jo en av de gode… :flushed:

4 Likes