Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat 2020 (NANO)

Overveiende sannsynlig at hun har valgt å slutte. Hun ønsker å søke andre karrieremuligheter. Det er helt klart negativt. Spesielt når man ser det i lys av “hvor nærme NANO er mål”, som altså ikke virker å være tilfellet.

“Dr Lisa Rojkjaer, MD, who after a handover period will leave Nordic
Nanovector to pursue other career opportunities.”

Bravo er det mer usikkerhet rundt, men mest sannsynlig sparken. I og med at han gikk på dagen før kvartalspresentasjonen.

Jeg vet ikke at de sier opp.
Jeg vet at de slutter (en etter en) og jeg synes ikke det er noe positivt signal.

1 Like

To avganger på relativt kort tid får en til å undre. Hva skjer i kulissene i dette selskapet?

Blir ikke Novartis som redder nano iallefall.
https://www.linkedin.com/in/lisa-rojkjaer-md-6a2968/

Hva mener du?

Styret som har våknet og blitt bevisst sitt ansvar. Føler de har sovet altfor lenge nå og bare latt management styre i egen fart.

Nå skal verdiene frem og Betalutin skal sikres en effektiv og kjapp vei til markedet.

Marco har fått ny jobb: https://www.linkedin.com/in/marcogrenoldi/ i RESPINOR AS (http://respinor.com/)

«Ny» ekstra jobb!!

Han har vært der i snart tre år? Det er vel ikke nytt lengre

1 Like

Dette er et styreverv han har hatt lenge.

Han satt nok på en god sum etter salget av Tusk, og valgte å ta seg litt fri?

Ifølge meldingen tas det grep for å styrke organisasjonen, samt for å klargjøre for det kliniske forsøket i andre halvdel av 2019.Dr. Dominic Smethurst er utnevnt som ny Chief Medical Officer (CMO), og overtar dermed stillingen til konstituert CMO, Dr. Alan Barge.

Er han en kasteball som hopper rundt?

Ser ut som han drevet hagearbeid og brukt tid sammen med sin familie. En nødløsning som takker ja , fordi hva har han å tape på det?

Det vet vi jo strengt tatt ikke så mye om, hvor god hun var, mener jeg.

Ikke alt har gått på skinner i nano, så noe må det jo være. Og vi vet at produktet er bra, så da tror jeg vi skal se positivt på at det nå skjer utskiftninger. (Men det er selvfølgelig ikke positivt, grunnleggende sett, at utskiftninger antakelig er nødvendig). Vi har alltid sagt “WOW - for en ledergruppe”, men faktum er at denne ledergruppen og styret har tatt oss fra ath til atl og en høyst usikker framtid, på tross av produktet (jeg velger å tro at produktet er bra, ikke ledergruppen). Jeg velger å se positivt på at det nå kommer inn nye folk.

2 Likes

Kan Nano prestere å komme med EN god melding? En etter en forlater skipet men vi skal absolutt tolke alt i beste mening. Varsellampene har lyst lenge hos meg, lenge før Bravo gikk. Jeg har derfor bare tradet i dette fallet når jeg burde ha akkumulert. Har likevel et håp om at det ordner seg selv om jeg ikke helt ser at partner er like rundt hjørnet slik endel andre gjør.

4 Likes

Er ikke Icon den croen nano bruker?

King-Kong-Chest-pound

15 Likes

Fikk du meg deg tallene på Archer @Nocturne?

100 % CR.

En god melding?

Jo, det er det

Jeg tenkte umiddelbart på “house cleaning” når jeg leste dagens melding…

Var det ikke ho som var avdelings ansvarlig for rekrutteringen?