Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat 2020 (NANO)

Tager dette med sindsro; som nævnt af flere er det sandsynligt, at ledelsen tager grep og sikrer opbakning til den videre færd. Alle deltagere på holdet garantere opbakning til strategi … i ånd og handling uden undtagelse.

Selskabet er på vej ind i en mere produktionsrettet fase og jeg forstår udmærket, hvis ledelsen vælger at restrukturere på baggrund af denne situation samt manglende fremdrift.

1 Like

Det ble jo nevnt at styreleder skulle ta en mer aktiv rolle i selskapet fremover etter bravo gikk…

4 Likes

Ja, gjorde det, men siden den gang har det vel nærmest bare kommet drittmeldinger. Før hoppet jeg litt i stolen hver gang det tikket inn en SMS med “Nordic Nanovector”, men nå er det mer følelsen av “hva f… er det nå da”. :sweat_smile:

13 Likes

NANO fikk nå en meget dyktig og erfaren mann som fikk bedre tilbud og forlot Bergen Bio, et annet fremragende norsk biotekselskap. Styret er lei av apati og mangel på resultater og tar gode grep. Jeg er svært positivt til det som skjer!

5 Likes

Nano slutter aldri å by meg på muligheten til å snitte ned :grin::heart:
Blir bra til slutt :sunglasses::rocket:

5 Likes

Er vel ikke noe å lure på om det er styret som er inne å rydder opp her nei, men er det for sent? Da tenker jeg på verdiene til eksisterende aksjonærer. Er redd det kommer en emisjon før partner som ikke blir pen…

Hvordan folk kan tolke dette som negativt når Lisa med fler har ført oss til ATL og mer utvanning er for meg uforståelig. Det er på tide at styret tar tak i rattet og fjerner de som ikke leverer. Malene er neste håper jeg.

5 Likes

Touché :joy::joy:

Fra nå av kommer jeg ikke til å uttale meg med positiv vinkling i saker som angår Nano noengang igjen :joy:

5 Likes

Han var i Bergen Bio i 3 mnd i 2019. Har siden jobbet som konsulent i ett firma som ikke eksisterer på nettet engang. Sitt eget konsulentfirma ? DPS medical consulting

Kan ikke se noe positivt i dagens melding og omrokkering.
Noe har brent på dass her.

10 Likes

Hele greia lukter svidd, det har det gjort en stund. Men nå ryddes det. Jeg var ikke fan av costa, bravo likte jeg litt bedre da han var litt mer ydmyk. Nieba derimot, han liker jeg, la oss håpe på litt tysk disiplin i rekkene. “attend to it!”

5 Likes

Synd å si det, men eneste grunnen til at jeg fremdeles sitter med noen få Nano-aksjer nå er at jeg vil fullføre det jeg bestemte meg for tidlig i 2016.

5 Likes

Dette er useriøst. De fleste konsulentene jeg kjenner har ikke en nettside. Ikke engang i IT-bransjen. De får jobb fordi de er dyktige, og det tyder også på at han har et godt nettverk.

At du ikke er positiv betyr ikke at nyheten ikke er det. Styret ansatte enda en mann med riktig kompetanse og erfaring. Nok er nok. De gamle leverte ikke, til tross for mange sjanser over mange år og måtte til slutt gå.

8 Likes

Hvis de gamle ble sparket fordi de ikke leverte, så lever selskapet fortsatt med de beslutningene de tok.

Beslutninger som da tydeligvis var så dårlige at de i teorien fikk sparken hvis man tror det.

Hvordan man skal tolke det positivt er jeg usikker på.

Det har ikke blitt presentert noe fra selskapet som tilsier at de har snudd negativ trend til positiv trend, så jeg tror man fint kan tolke dette enten nøytralt eller negativt. Positiviteten kan man vente med til man faktisk får noe oppløftende nyheter.

4 Likes

Det som er sikkert er at de ikke er on track lengre.

Hvis de hadde vært det så hadde jo ikke Bravo og Rodkjaer fått fyken på dagen.

2 Likes

Negativitet bør man også vente med fram til det er noe negativt å si om den nye ledelsen.

1 Like

Hadde de vært on-track hadde kursen vært 60, ikke 13.

Så ja, de er ikke on track.

6 Likes

Så så, nå var det så mye negativitet her inne.

Har ikke tanke slått dere at det er Bayeren (Lars) som rydder vekk konkurrentet Novartis (Lisa)

2 Likes

Denne diskusjonstråden er et sosiologisk studium i bipolaritet. Jeg lurer på om jeg skal dumpe NANO bare for å slippe å trøste voksne mennesker hver gang kursen går ned eller når det kommer en uventet nyhet.

1 Like

Sikker på det er voksne mennesker :slight_smile:

Jo, nano bruker icon.