Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat 2020 (NANO)

Vel, den har jo falt med brask og bram i forkant, i opp til flere runder…
Så det er ikke så rart.
Men dette nye nicket her, som prøver å dra veksler på en gris med modereringsmakt, ordlyden minner meg om… en som har prøvd seg på TI tidligere.
Skjønner jo at fristelsen til å skremme opp flere nervøse småaksjonærer i Nano blir stor. Mulig det lykkes, men… det er jo veldig åpenbart.
Når det er sagt, så har jeg hatt sans for LR, så synes det er trist at hun forsvinner.
Var mer usikker på Bravo.
Ønsker det nye tilskuddet velkommen, og sy nes det er betryggende med bakgrunnen fra ICON. Hagearbeidet kan vel skyldes karantene?

Edit: Tror det er viktig å være nøye på kriterier på hvem som skal være delta i trials’n.

3 Likes

Garden leave betyr karantene.

3 Likes

Takk, rakk ikke sjekke.

Det virker som om styreleder har tatt noen grep her pga dårlig progresjon, men interessant at de bare har satt inn interim folk?

3 Likes

Verdien av nano nå er snart tilsvarende den tekniske verdien av selskapsstrukturer. Så hvor mye dårligere kan det gå for kursen nå egentlig? Og jeg er helt enig i at endringer på nåværende tidspunkt virker fair tatt alt i betraktning.
#masta

Noe har godt galt med NANO. Men Betalutin er fremdeles et knallgodt produkt som kan redde mange liv .
Så om seskapet ikke makter oppgaven så håper jeg på at andre tar stafettpinnen, for pasientenes skyld.

Hvis man er grunnleggende negativ så vil jo stort sett alt som ikke er gigadrivende nyheter være negative. ON-track er til og med negativt. Poenget er det at hvis du ser på hvem som styrer skuta, og hvem som kom inn i dag så er det ganske tydelig at de posisjonerer seg mot filing. Jeg tenker at Nieba har vært planlagt i sjefsstolen fra han ble ansatt, uten tvil. Dagens ansettelse tolker ikke jeg negativt, heller motsatt.

Kan fort få oss en overraskelse. Pipeline er jo der.

1 Like

Du kaller folk naive, ville nå heller sagt du er trangsynt. Du sier Lisa er så viktig; hvorfor? Fordi hun har vært i selskapet lenge? Kanskje er det akkurat noen friske øyne som trengs. Vi vet ikke hvor mye som bidras med på innsiden. Spar oss for hysteriet ditt er du grei.

3 Likes

Heldigvis får nok hele børsen et løft idag. Tror vi trenger det sårt.

1 Like

Ser hvert fall ut som om markedet syntes byttet er helt ok :slight_smile:

Ser at også ny CMO er midlertidig. Er alt som skjer nå bare midlertidig inntil Bayer kjøper opp hele selskapet?
Spent på prisen!

2 Likes

Frekk teori!:wink:

Det er vel ingenting som tyder på noe oppkjøp. Ting tyder jo på en emisjon på ekstremt lav kurs med en ekstrem utvanning.

Folk forlater den synkende skuta i rekordfart.

De er fullfinansiert ut 2020, så jeg vet ikke når denne utvanningen du snakker om skal skje

1 Like

Lenge før 2020 er slutt.

Tror du de kjører emisjon dagen før kassa er tom?

Emi kommer i 2020, det kan du være nesten sikker på. La oss være realistiske her.

3 Likes

Mye kan skje før den tid, en ekstrem lav kurs, hva mener du med det?

Jeg synes det er morsomt at du bastant mener Bravo og Lisa hopper ut i en livbåt og rømmer. Du klarer ikke leke med tanken engang, at de har blitt tredd på en redningsvest med “Frivillig” skrevet på fronten og lempa utover bord? Begge har hatt godt renomme, men det må jo kanskje være lov å si at tiden var moden for forandring? Du får hoppe av du også om du mener det synker og lekker fra hver kant, det er vell det logiske trekket.

9 Likes

Slik som situasjonen er nå tror jeg i alle fall de vil vente så lenge som mulig, siden “alt er tapt” så har det ingen hast med å ha en emisjon på disse nivåer dersom de vet at de nærmer seg muligheter for gode nyheter fra Archer og Paradigme. Det er lenge til september i denne sammenheng.

Jeg tror det finnes mer enn nok penger ut i der som vil være med og finansiere Nano videre. Teknologien er for opplagt lovende til at det ikke skal skje. De som har det største problemet er eksisterende aksjonærer som ikke har kapital til å opprettholde sin realtive eierandel ved en emisjon.