Tenkt på at innsideinfoen kan overlappe hverandre…?
Bravo kjøpte vel sist det var mulighet og all info var på bordet… (bla resultater fra 3 første pas i archer)
Ja jeg regner med det kommer noe på fredag. Det blir bra
Hadde jo håpet Egberts skulle vise seg frem, det må jo i tilfelle bli pr streaming, siden alle i ledelsen er i reise lock-down
I dag solgte jeg de siste restene etter å ha vært med siden før ipo. Hvorfor? kun for å sikre likviditet. Restskatt, usikre tider osv. Dette suger. Får satse på at dette går vegen, men det er mulig toget mitt gikk. Lykke til folkens.
Det suger, rett og slett.
Vi burde vært i mål tidlig i fjor.
Husker IPO, filing 2019…
Føler med deg.
Fryktelig kjipt for mange dette her.
Dessverre har det skjedd unødvendig mange glipper, derfor må også Adm dir ene gå på rekke og rad.
Sånn er det, og sånn bør det også være.
Men kjipt at mange nå etterhvert må kaste kortene, enten pga likviditet eller generell trøtthet og manglende tillit
Såvidt meg bekjent har du Savepig tro på at Betalutin blir medisin. Du driver egen blogg og greier. At det oppstår uforutsette ting underveis er helt normalt i alle selskaper, og spesielt i biotek. Mange har erfaring fra Algeta her, det var ingen lett reise til målet, men de tålmodige satt igjen som vinnere. Mange gjorde som deg, solgte på veien.
Er med fremdeles jeg, kommer aldri til å selge meg helt ut, og vil vekte meg opp igjen hvis ting tilsier det. Men i mellomtiden har resten av porteføljen vokst sånn at det som tidligere utgjorde en stor del av aksjene mine nå er blitt bare krydder.
Mener du at brukeren over her som har vært med siden før børsnotering er utålmodig?
Ja det mener jeg.
Investerer kun ut i fra det fundamentale. De kliniske data som allerede foreligger gjør at jeg fortsatt kjøper. Har selv vært med siden sommeren 2016, og sitter etter hvert tungt i selskapet.
Å selge nå kan sammenlignes med de som solgte Algeta for 6 kroner. Men for all del, selg hvis det føles riktig.
Her er jeg uenig med deg. Fordi det som så ut som walk in the park i 2016 har blitt et vanvittig tett og krevende felt. Nano har fått tøffe konkurrenter i både Roche og Regeneron som med sine bispesifikke produkter levere mye bedre effekt enn Betalutin.
I tillegg har du Pi3k og EZH2m+ hemmerene som Parsaclisib og Tazemetostat som også leverer bedre effekt enn Betalutin.
I tillegg er det lenge til fase 3 studiet er ferdig, nærmere 2024-25. Dette er jo døråpneren til det virkelig store markedet som haleheng til Rituximab.
Jeg synes ikke det ser mørkt ut for Nano, men det er betydelig mer krevende og tøffere marked nå enn for 3-4 år siden.
Kondolerer.
Har også måttet selge endel pga. likviditetsskvis. Har fremdeles endel igjen. Heldigvis kom jeg meg ut med det jeg gikk ut med til langt høyere kurser men det er likevel trist å selge, og spesielt med tap. Håper likevel det jeg har igjen kan få meg break even i det minste. Håper du kommer inn igjen ved en senere anledning dersom Nano får ræva i gir
Roche vil vel fort oppleve samme problem med mosunetuzumab som med Rituximab mtp redusert uttrykk av CD20 (derav reflaksjon)? Således vil det jo vært interessant å kjøre kombo betalutin og mosunetuzumab? Ellers kan jeg ikke se at resultatene til mosunetuzumab mono er betydelig bedre enn Betalutin mono?
Regn1979 er jo en temmelig stygg behandling, så den er jeg ikke så bekymret for når alternativet er Betalutin + eventuelt Rituximab.
Disse er jeg ikke særlig kjent med, men en eventuell godkjenning av disse ligger vel laaaangt fram i tid.
Å være med siden før IPO, og selge nå? Det må være surt. Jaja, vi har alle våre metoder.
Når dere selger, og Roy Hartvig Larsen kjøper, da kjøper jeg også.
Her byttes det penger fra utålmodige til tålmodige. Lykke til!
Enig med deg, og selv om RHL ikke er definert som innsider i følge reglementet, er han allikevel godt inne i NANO-sfæren og vet nok hva som rører seg.
Dersom det var et krisetegn at Bravo gikk hadde nok RHL brukte disse kronene på noe annet fornuftig. Samtidig må han nok passe seg for å komme på radaren til børsen ved å være for hissig på grøten. Å plukke forsiktig 3 - 5K aksjer pr uke virker som en fornuftig strategi i så måte.
Det vil ikke være første gangen i historiebøkene at noen klarer å selge på bunn like før det smeller opp, etter å ha hatt verdier som var 10 ganger høyere for noen år siden. Å lykkes med aksjer krever å følge strategi og være «kald» og ikke la seg rive med av magefølelse.
De fleste investorers største fiende er en selv. Om det var en riktig beslutning å kaste kortene på 13 kroner kan man jo ikke utelukke, men enn så lenge vil jeg sette det på konto for magefølelsebeslutning.
Er dette riktig da?
Sist jeg sjekket var Betalutin hakket vassere.
Tror ikke han solgte fordi han hadde lyst for å si det slik. Noen av oss har forpliktelser som gjør at det blir vanskelig å beholde aksjeandelen vi ønsker når børsene krakker…
Panikken tok meg dessverre i forrige uke og nå har jeg vondt i magen…
Var med hele veien opp til 129, men begynte ikke å handle mye før etter emi på 114 og påfølgende fall.
Nå ble alle 50k (kjøpt med snittpris over 80) solgt ut med snittpris på 10,50! Fullstendig tragisk.
Salget var ikke planlagt da jeg har hatt ståltro på NANO (rettere sagt Betalutin), vært forelsket i aksjen og skulle sitte gjennom «alt».
Men med alle utsettelser, uro i selskapet, penger som renner ut, og nå korona-pandemien som ingen vet hvordan vil påvirke de kliniske testene, så trykket jeg altså på selg-knappen i panikk. Jeg prøver å overbevise meg selv om at det var gjennomtenkt, men det var det dessverre ikke. En av panikk-triggerne var at det kan oppstå store forsinkelser og at pasienter i paradigme dør under pandemien.
Jeg håper inderlig at NANO lykkes og at dere som har vært med i årevis får noe tilbake. Det kan skje allerede i morgen og da er jeg dessverre ute. Allerede nå er den opp 30% fra mitt salg (og har vært opp 40%). Lykke til!
Det er jo ikke sånn at man ikke kan kjøpe seg inn igjen om det kommer en god melding.
Alt annet enn et direkte oppkjøp vil det være masse tid til å komme seg inn på fremdeles attraktive kurser
Syns du utrykker en ekstremt arrogant holding ovenfor aksjonærer som selger seg ut nå, spesielt med tanke på tiden vi er inne i. Arbeidsledigheten er den største siden 2 verdenskrig og folk kan miste mye inntekt over 6G over natta. Hvis man har penger stående i markedet og jobben forsvinner på dagen, ja da er det rimelig uansvarlig ovenfor egen familie og ikke sikre den cash’n så man kanskje kan sitte på huset sitt gjennom denne perioden( gitt at dette varer lengre enn vi tror)
Hadde jeg i en ideell verden beholdt hele min nano beholdning, ja definitivt! Men nå ble verden som den ble og jeg er av de som er ramma nå og kan ikke ta risikoen. Jeg hadde langsiktige penger i markede, men når familens inntekt blir redusert da endrer forutsetningen seg. At det er pga utålmodighet er bare tull. Det er fordi verden ikke er som den var for 3 mnd siden.
Det er nok svært sannsynlig at jeg laster opp igjen når ting har roet seg og gode nyheter kommer