Er det ingen andre her som stusser på plutselige innlegg fra ferske skribenter om hvor triste skjebner som har oppstått og som legitimerer salg av store NANO-poster?
Det gis «gode» grunner til å kvitte seg med aksjer man har sittet med fra langt oppe på 100-tallet og før IPO. Allikevel har vi ikke sett noe til disse skribentene før nå i form av aktivitet og innlegg… Hvorfor dukker de opp på TI nå, om ikke for å fortelle alle at å selge nå er det mest naturlige av alt her i verden?!
Når man vet hvilke triks som blir benyttet i finansverden for å påvirke / manipulere resultater og utfall, finner jeg det litt spesielt at disse innleggene dukker opp nå. At noen mister jobben og får en ny hverdag å forholde seg til a la Sleeperts er nok en grunn til at aksjen har halvert seg. Jeg har ingen grunn til å ikke tro på Sleeperts som har vært bruker og deltatt gjennom lang tid.
Men at andre ferske brukere popper opp for å dele sine skjebner med for de helt ukjente og ferske skribenter? Not so much, her ser jeg en agenda.
(Noen mener kanskje jeg her ser fanden på flat mark, men etter å ha jobbet på innsiden av meglermiljøet i lang tid har man lært at de fleste har en agenda. Og det er ikke å gjøre andre rike, men seg selv).
Kom gjerne med klovneansiktene hvis noen mener jeg fortjener det for å si dette, jeg mente det var på tide å adressere elefanten i rommet