Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat 2020 (NANO)

Det er sant, men virker som mange er i ferd med å miste troen

Ja og er det gitt de får innvilget endringen?

1 Like

Har akkurat pratet med en megler jeg bruker fra tid til annen (ikke DNB). I følge han var de på bordet som følger biotek positive til meldingen. De trodde aksjen skulle gå i dag, og kanskje mest etter at webcast hadde gitt avklaringer.

8 Likes

Meldingen er positiv. Selskapet viser handlekraft som mange har etterlyst.

Synes det baisses alt for mye her på TI.

2 Likes

Tjah, åbner vandret … ikke den store forandring at se her, så langt.

3 Likes

Board of Directors will voluntarily reduce its fee by 20%

For en gledelig overraskelse

9 Likes

Hvis “alle” trodde den skulle åpne på 10 kroner og den åpner på 13 er det vel et ganske betydelig avvik?

At de tror aksjen skal gå betyr ikke fra de første fem minuttene, det betyr at de forventer at utover dagen kommer investorene til, men det avhenger mye av callens innhold.

Jeg tror nok at shorterne er aktive i starten, og jeg tror de brukte mange timer her i går på å preppe et negativt budskap.

3 Likes

• Increased involvement by Chairman and other members of the Board
– Chairman will work closely with the CEO and will support IR activities

Endelig.

5 Likes

Spratt opp til 13,50 akkurat nå. Hvis Lars framstår solid med budskapet kan det hende storfiskene får fornyet tillit?

Hvis man ser hvordan tyskerne håndterer Corona så må det vel være håp for NANO nå :slight_smile: Synes som handlekraftig kar. Positiv melding, kun usikker på Archer-1.

2 Likes

Markedet trenger å vite at NANO har kontroll. det har de ikke trodd på det siste året. Nå ser man at dette er i ferd med å snu, og Paradigme er pri 1,2 og 3, så dette blir bra :muscle:

1 Like

Forhåpentligvis så blir archer1 nevnt og drøftet under presentasjonen om en drøy time

Ligger det emi i kortene ? Det eller partner frem mot paradigme data neste år?

4,55% oppe … nej vent, 5,02% … er det en flyver, eller en fisk? nej, det er NANO der stiger …

edit: 6,48%
edit: 6,94%

1 Like

1.7mill omsatt allerede, her blir det vind i seilene hvis Nieba leverer

2 Likes

De gjør jo nettopp disse grepene for å utsette behov for emisjon…
Og det er derfor jeg har troen på at dette vil gi NANO et løft fremover. Styret og ledelsen tar grep i stedet for å kjøre kriseemisjon.

4 Likes

…tror ikke så mange gidder å selge for knapper og glansbilder lenger.

Merket meg den siste ang. IR. Ryker Malene?

Care to elaborate?