Nei, til 28, i første omgang. Så blir det vel ned å snuse på 25-26 igjen
Jepp, algoritmene har ikke følelser, de er bare programmert og kjører glatt over og psyker ut aksjonærer som kunne ønske seg inn i aksjen, men som ikke tør når aksjen blir kjørt ned 5 kroner / 15 % antakeligvis uten noen god forklaring.
I god gammel HO ånd, truseskvetterne ble redd shorten som ble satt
Jepp. Tror denne herjingen med aksjekursen skremmer vekk mange aksjonærer. Som om ikke det er nok risiko i biotek fra før, så skaper shorten enda mer volatilitet enn nødvendig.
Fascinerende å se hvor effektivt det er med stop/loss raid mot runde tall;)
Nå får vi se om noen røsker ut blokken med 41K aksjer på 31 blank. Går den, så kommer det nok et rykk opp igjen.
Skal bli robot i mitt neste liv.
Mennesker har ikke sjanse mot roboter og algoritmer.
Også en lite sperre på 31, bare for å teste. Det er velregissert;)
Personer som kler seg opp i dress for å sitte foran pc`n og håper at de tjener penger på å gjøre det surt for selskap som holder på med viktig kreftforskning. Fine folk!
Shorterne, ikke robotene altså
Tror det er litt for lett å bli negativ her. Også shorterne har nok i bakhodet at i morgen kan det komme melding om resultater fra cohort 2 i Archer-1-studiet. Kan isåfall bli en kostbar fornøyelse å få stusset skjegget i postkassa.
Samtidig bør man jo også være klar over at dette er en dag da det er litt nedoverbakke i farma - det er bare å ta en titt over til PCIB.
Heller ikke skal det glemmes at høyt volum på kurser over 30 kr nettopp forsterker støtten ved 30 kr, selv på fallende kurser.
Sannsynligheten for melding blir ikke lavere for hver dag som går i hvert fall.
Kan det hende at det kjøres short i litt mindre skala der målet ikke er å presse kursen langt ned på 20-tallet, men heller f.eks. til 31 kr og «ta gevinst» der? Gjør robotene det mange nok ganger så blir det penger ut av det også.
2 til 3 steg frem og litt tilbake… Er ikke det naturlig i et Bull marked?
Sist jeg sjekket har Nano styrket seg med 60 % på en (1) måned.
My short is strong and you’re so weak
You make me hard, you make me weak
Short is strong and you’re so weak…
Fritt etter Rolling Stones
Noe sier meg at historien ikke er tellende lenger i NANO…
Kommer det et shortdump nå i sluttminuttene?
Er på farten og har kun iPad nå. Skal se om jeg husker å sjekke senere i dag
I’ll oblige
Oppsummering av året 2019 i dagens radium podcast som ligger ute nå.
https://soundcloud.com/user-972208711/episode-111
Hyggelige kommentarer om nano
Link?