Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat 2020 (NANO)

“mer opportunistisk priset”, vis vi gjør oss selv lov til å drømme litt, hva vil positive nyheter i dag løfte kursen til tror du?

Vil nok ikke være noen særlige nyheter i dag. Det blir nok mer føring på guiding fremover, hvordan Archer blir påvirket, og om vi får noen positive drypp rundt pågående aktiviteter som kan gi noe løft på kursen

Dette vil ta tid @Coiltubing, men det viktigste er først og fremst å få stoppet det fallende momentumet, og deretter snu det til noe oppadgående med base i en styrket tro på at nye mennesker ivaretar forvaltningen av Betalutin på en bedre måte enn de forrige.

Jeg solgte på nesten 100 i 2016 fordi jeg fant det i overkant opportunistisk priset i forhold til hvor selskapet stod rent kommersielt. Dataene har siden den tid styrket seg betraktelig, og det tror jeg Archer next cohort også vil være med å understreke. En passering på interim vil definitivt sørge for at markedet innser at dette BLIR medisin. Nå vet vi at vi har de rette menneskene på plass til å sørge for at det skjer også.

Når jeg først velge å kjøpe bioteks så er det jo fordi jeg tror på en 5 - 7 dobling som et minimum, hvis ikke er det ikke verdt risikoen. I første omgang burde det være veldig kort vei opp til 30 kroner.

5 Likes

Takk for bra svar! Du har vist stor forståelse og nyanserte innlegg her som det alltid er veldig lærerikt å lese! Tusen takk for at du deler din kompetanse her på forumet! :clap: :clap: :+1:

1 Like

Herrefred for en gjeng… uten paradigme får vi uansett ikke noe juice fra archer heller… just sayin. Takk Lars, endelig litt føkkings disiplin… ATTEND TO IT

3 Likes

Det er åpent for spørsmål på presentasjonen, vil be de fleste av oss om å sende inn spørsmål ang archer1 og hva planene er for dette etter cohort2 er ferdig.

Var det det? Hvilken agenda opererer du utifra? Å bringe forståelse av Betalutins plass i markedet for behandling av kreftsyke pasienter, eller sørge for å skape mest mulig usikkerhet for de som tror at dette kan bli en virkningsfull medisin?

2 Likes

@Pk2k du sover i timen… drikk kaffi å join webcasten :coffee:

Presentasjonen som nå er lagt ut var ikke lagt ut igår når jeg la ut det innlegget.

Nei, men børsmeldingen kom kl 16:55, der ble det godt forklart hva dette betyr av en god del oppegående mennesker…

haha, hadde ikke presentasjonen som nå ble lagt ut klokka9 vært ute så hadde den vært mange prosent i minus.

Sier han noe om Archer 1?

Får ikke med meg webcast :frowning:

Noen som hører noe?

“Delay investment in commercial build-up until 2H 21.” Lukter at de søker partner(e) over hele linja her.

1 Like

Pauses etter inrullering av pågående kohort.

Archer og DLCBL vil fortsette rekruttering med pågående cohort.

1 Like

Ikke enda, bare at de rekrutterer ferdig kohort-2, og så legger de den på is.

Og Kohort 2 var 3+3 ? eller 23-25 pasienter?

Får ikke opp noe

Ikke noe å miste, han leser bare opp teksten på slidene. Kan like godt bare lese de selv.

2 Likes