Var det det? Hvilken agenda opererer du utifra? Å bringe forståelse av Betalutins plass i markedet for behandling av kreftsyke pasienter, eller sørge for å skape mest mulig usikkerhet for de som tror at dette kan bli en virkningsfull medisin?
Presentasjonen som nå er lagt ut var ikke lagt ut igår når jeg la ut det innlegget.
Nei, men børsmeldingen kom kl 16:55, der ble det godt forklart hva dette betyr av en god del oppegående mennesker…
haha, hadde ikke presentasjonen som nå ble lagt ut klokka9 vært ute så hadde den vært mange prosent i minus.
Sier han noe om Archer 1?
Får ikke med meg webcast
Noen som hører noe?
“Delay investment in commercial build-up until 2H 21.” Lukter at de søker partner(e) over hele linja her.
Pauses etter inrullering av pågående kohort.
Archer og DLCBL vil fortsette rekruttering med pågående cohort.
Ikke enda, bare at de rekrutterer ferdig kohort-2, og så legger de den på is.
Og Kohort 2 var 3+3 ? eller 23-25 pasienter?
Får ikke opp noe
Ikke noe å miste, han leser bare opp teksten på slidene. Kan like godt bare lese de selv.
Har du brug for mere information da?
“The past cost structure did not support the company” - Positivt at dette taes tak i.
… af en IR ansvarlig at være, har Malene et utroligt dårligt engelsk; nærmest pinligt at overhøre (“hel-lo I am Ma-lene and I am ta-king kvestjons”, pris 2,5 mio NOK + pension)
Jeg tolker det som at de er åpen for å kjøre Archer-1 videre også, avhengig av resultatene.
PI ber selskapet om å utvide kriteriene for å kunne implementere flere pasienter basert på gode, ønskede effekter som allerede er sett i de pasientene som har fått behandling.
Det er mye av grunnen til at de går i samtaler med FDA! Bull
Safety Review Board har registrert det samme, og støtter prosessen med å speede opp sammen med FDA. (Styreleder sier dette)
Har indsendt en række spørgsmål, hvoraf et par stykker er blevet besvaret; bra. Ganske tydeligt at selskabet (og ikke mindst PI) ser stor styrke i selskabets portefølje og kliniske resultater så langt.